Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no tak, bo klekot nie wynika z ilosci cylindrow ale ich konstrukcji (co z kolei wynika z samozaplonu ON), jesli dobrze pamietam :roll:

 

Hej.

 

Jakiś czas temu jeden z kolegów miłą ta przyjemność ( chyba jako jeden z niewielu Polaków ) jeździć dieslem w Japonii. Pierwsza uwaga na forum była taka iż jednak się klekocze.

 

To miałem na myśli. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Ciekawe... Diesel Subaru nie jest oferowany w Japonii....

Nie było też tam przedstawienia prasowego.

 

Któż więc, oprócz mnie, jeździł dieslem Subaru w Japonii :?:

 

To jednak nie tak istotne - przedstawienie w Hiszpanii miało juz miejsce i wkrótce pojawią się nastepne artykuły na ten temat :cool:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

:twisted:

 

Co mogę powiedzieć: Na luzie chodzi naprawdę fajnie, oczywiście na tle innych diesli. Już nie mogę doczekać się testów :razz:

 

ładnie chodzi :!:

zero wibracji jak widać :roll: nieźle, myślę, że będzie ciekawie :cool:

basoowy dźwięk jest Panowie, nie ma co marudzić. Na pewno lepsze wrażenia będą z wnętrza pojazdu. Brzmi ciekawiej od konkurencji :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum hwojtek napisał:

"Kultura pracy jest fenomenalna.

W środku słychać go dopiero powyżej 160 km/h (210 km/h vmax Legacy)

Skrzynia piątka - zestopniowana dziwnie, ale okazuje się świetnie pasować do charakteru auta.

0-100 nie powala, ale to nie STi.

Z zewnątrz po stronie wydechu nie słuchać nic. Spod maski - delikatny klekocik.

Obecny boxer diesel (swoją drogą naklejka tej treści na tylnej klapie jest ohydnie duża) to CR II generacji. CR III generacji wejdzie w 2009 razem z inauguracją tego silnika w Imprezie oraz zupełnie nową skrzynią sześciobiegową. Będzie co najmniej 180KM i 400Nm, FAP i Euro5 jak w banku.

 

Turbo jest zamocowane z przodu, żeby mieć jak najgorętsze spaliny - inaczej olbrzymi katalizator nie spełniłby swojego zadania. "

 

to o nowej wersji brzmi już ok, dziwne tylko to, że FHI nie zaczekało do konwersji na CR III gen tylko wypuszcza na niecały rok diesla, który może trochę zawieść oczekiwania zamiast wzbudzić zachwyty. Prędzej bym to zrozumiał w wypadku gdyby debiut diesla przypadł na Imprezę, a nie na większego i chyba cięższego Legacy. Nie wytrzymali ciśnienia? Chcieli jak najszybciej wykroić sobie kawałek z dieslowskiego tortu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy się reduktor przy 400nm dalej ostanie :twisted:

 

Na zakończenie dodam, że jeden ze współtwórców nowego diesla w nieoficjalnej rozmowie zdradził mi, że na ukończeniu są prace nad sześciobiegową skrzynią ręczną do diesla oraz skrzynią automatyczną. Na pytanie o sens skrzyni redukcyjnej w nowej Imprezie otrzymałem wymijającą odpowiedź: „Czy nie wspominałem już, że kończymy prace nad skrzynią sześciobiegową?”

 

http://www.kmh24.pl/kmh24_testWiecej_18 ... zmowy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe... Diesel Subaru nie jest oferowany w Japonii....

Nie było też tam przedstawienia prasowego.

 

Któż więc, oprócz mnie, jeździł dieslem Subaru w Japonii :?:

 

To jednak nie tak istotne - przedstawienie w Hiszpanii miało juz miejsce i wkrótce pojawią się nastepne artykuły na ten temat :cool:

 

Pozdrowienia

 

Mógłbym pogrzebać w Forum ale nie chcę robić nikomu kłopotów. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Kłopotów ?

Nie sądzę. Sadzę raczej, że albo coś źle zostało odczytane, albo ktoś coś konfabulował.

 

Lub inaczej - na zimnym trochę słychac, lecz niewiele. Samochód jeździ b.dobrze i rzeczywiście cicho. To, że dla STi konkurencją nie będzie, jest oczywiste.

Ale gdybym miał wybierac spośród diesli o podobnych parametrach (a takich jest większośc), to decyzja by była jednoznaczna.

Otbackiem którym my jeździlismy w Hiszpanii splaililiśmy przy dośc dynamicznej jeździe 8l, później w górach 7,8. Myślę, że przy spokojnej jeździe na płaskim zejście do 6 będzie możliwe.

Sam jestem ciekaw, jak to w Polskiej rzeczywistości będzie wyglądało...

 

Pozdrowienia

 

PS. Ceny już wkrótce :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll:

 

[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ]

aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopotów ?

Sam jestem ciekaw, jak to w Polskiej rzeczywistości będzie wyglądało...

 

Chętnie przetestuję auto w warunkach polskich.

Obecnie użytkuję Legacy 2,0, do codziennych podróży służbowych.

1 msc = około 4000 km przejechanych.

 

Co Dyrekcja na to ?

 

Propozycja zupełnie poważna !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll:

 

[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ]

aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???:

 

Ciekawe skąd biorą się takie rewelacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe skąd biorą się takie rewelacje ?

 

z www.forum.subaru.pl ? :lol::lol:

 

[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 4:59 pm ]

Chętnie przetestuję auto w warunkach polskich

 

to może jakąś licytację zrobimy bo bym też takiego chętnie wziął na testy... :wink:

 

W zastaw zostawię swojego 2,0 Premium

Potem wystawię obiegtywną, pisemną, opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll:

 

[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ]

aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???:

dzisiaj słyszałem, że cena ma zaczynać się od 102tys. ciekawe na ile się to sprawdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll:

 

[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ]

aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???:

dzisiaj słyszałem, że cena ma zaczynać się od 102tys. ciekawe na ile się to sprawdzi...

 

Legacy Limousine 2D RA 000 po obecnym kursie euro to wydatek rzędu 104.830,00 złotych brutto...

 

Rewelacja cenowa dotyka również Outbacka. Za wersję 2D RA TRE przyjdzie nam zapłacić tylko 120.620,00 złotych brutto.

 

I niech mi ktoś powie, że nie są genialni :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie na ile specyfikacje wyposażenia wersji TD będą się pokrywały z benzynami, bo jak są uboższe to nie ma co porównywać... ale jeżeli takie same to generalnie nie jest źle. teraz odczekać 2 latka i jak silnik będzie ok (w tym czasie wszystko wyjdzie) to przesiadka na ropę :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...