Intakwrx Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Trzeba zadać sobie pytanie co powoduje klekot w dieslu. Na pewno układ cylindrów H go nie zlikwiduje, jedynie zmniejszy drgania całej konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 no tak, bo klekot nie wynika z ilosci cylindrow ale ich konstrukcji (co z kolei wynika z samozaplonu ON), jesli dobrze pamietam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 jak dla mnie takie filmiki to sa bez sensu - nawet nie odpalili tego dizla... :roll: no coz, najlepiej TO nie brzmi :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 no tak, bo klekot nie wynika z ilosci cylindrow ale ich konstrukcji (co z kolei wynika z samozaplonu ON), jesli dobrze pamietam :roll: Hej. Jakiś czas temu jeden z kolegów miłą ta przyjemność ( chyba jako jeden z niewielu Polaków ) jeździć dieslem w Japonii. Pierwsza uwaga na forum była taka iż jednak się klekocze. To miałem na myśli. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ciekawe... Diesel Subaru nie jest oferowany w Japonii.... Nie było też tam przedstawienia prasowego. Któż więc, oprócz mnie, jeździł dieslem Subaru w Japonii :?: To jednak nie tak istotne - przedstawienie w Hiszpanii miało juz miejsce i wkrótce pojawią się nastepne artykuły na ten temat :cool: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Witam Co mogę powiedzieć: Na luzie chodzi naprawdę fajnie, oczywiście na tle innych diesli. Już nie mogę doczekać się testów :razz: ładnie chodzi :!: zero wibracji jak widać :roll: nieźle, myślę, że będzie ciekawie :cool: basoowy dźwięk jest Panowie, nie ma co marudzić. Na pewno lepsze wrażenia będą z wnętrza pojazdu. Brzmi ciekawiej od konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Na innym forum hwojtek napisał: "Kultura pracy jest fenomenalna. W środku słychać go dopiero powyżej 160 km/h (210 km/h vmax Legacy) Skrzynia piątka - zestopniowana dziwnie, ale okazuje się świetnie pasować do charakteru auta. 0-100 nie powala, ale to nie STi. Z zewnątrz po stronie wydechu nie słuchać nic. Spod maski - delikatny klekocik. Obecny boxer diesel (swoją drogą naklejka tej treści na tylnej klapie jest ohydnie duża) to CR II generacji. CR III generacji wejdzie w 2009 razem z inauguracją tego silnika w Imprezie oraz zupełnie nową skrzynią sześciobiegową. Będzie co najmniej 180KM i 400Nm, FAP i Euro5 jak w banku. Turbo jest zamocowane z przodu, żeby mieć jak najgorętsze spaliny - inaczej olbrzymi katalizator nie spełniłby swojego zadania. " to o nowej wersji brzmi już ok, dziwne tylko to, że FHI nie zaczekało do konwersji na CR III gen tylko wypuszcza na niecały rok diesla, który może trochę zawieść oczekiwania zamiast wzbudzić zachwyty. Prędzej bym to zrozumiał w wypadku gdyby debiut diesla przypadł na Imprezę, a nie na większego i chyba cięższego Legacy. Nie wytrzymali ciśnienia? Chcieli jak najszybciej wykroić sobie kawałek z dieslowskiego tortu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Durbos, dla potencjalnych kilkudziesięciu tysięcy aut, chyba warto zaryzykować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Będzie co najmniej 180KM i 400Nm to brzmi juz naprawdę dobrze. ciekawe czy się reduktor przy 400nm dalej ostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ciekawe czy się reduktor przy 400nm dalej ostanie Na zakończenie dodam, że jeden ze współtwórców nowego diesla w nieoficjalnej rozmowie zdradził mi, że na ukończeniu są prace nad sześciobiegową skrzynią ręczną do diesla oraz skrzynią automatyczną. Na pytanie o sens skrzyni redukcyjnej w nowej Imprezie otrzymałem wymijającą odpowiedź: „Czy nie wspominałem już, że kończymy prace nad skrzynią sześciobiegową?” http://www.kmh24.pl/kmh24_testWiecej_18 ... zmowy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ciekawe... Diesel Subaru nie jest oferowany w Japonii....Nie było też tam przedstawienia prasowego. Któż więc, oprócz mnie, jeździł dieslem Subaru w Japonii :?: To jednak nie tak istotne - przedstawienie w Hiszpanii miało juz miejsce i wkrótce pojawią się nastepne artykuły na ten temat :cool: Pozdrowienia Mógłbym pogrzebać w Forum ale nie chcę robić nikomu kłopotów. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kłopotów ? Nie sądzę. Sadzę raczej, że albo coś źle zostało odczytane, albo ktoś coś konfabulował. Lub inaczej - na zimnym trochę słychac, lecz niewiele. Samochód jeździ b.dobrze i rzeczywiście cicho. To, że dla STi konkurencją nie będzie, jest oczywiste. Ale gdybym miał wybierac spośród diesli o podobnych parametrach (a takich jest większośc), to decyzja by była jednoznaczna. Otbackiem którym my jeździlismy w Hiszpanii splaililiśmy przy dośc dynamicznej jeździe 8l, później w górach 7,8. Myślę, że przy spokojnej jeździe na płaskim zejście do 6 będzie możliwe. Sam jestem ciekaw, jak to w Polskiej rzeczywistości będzie wyglądało... Pozdrowienia PS. Ceny już wkrótce :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll: [ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ] aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Kłopotów ?Sam jestem ciekaw, jak to w Polskiej rzeczywistości będzie wyglądało... Chętnie przetestuję auto w warunkach polskich. Obecnie użytkuję Legacy 2,0, do codziennych podróży służbowych. 1 msc = około 4000 km przejechanych. Co Dyrekcja na to ? Propozycja zupełnie poważna ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll: [ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ] aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???: Ciekawe skąd biorą się takie rewelacje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Ciekawe skąd biorą się takie rewelacje ? z www.forum.subaru.pl ? [ Dodano: Pon Lut 04, 2008 4:59 pm ] Chętnie przetestuję auto w warunkach polskich to może jakąś licytację zrobimy bo bym też takiego chętnie wziął na testy... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Ciekawe skąd biorą się takie rewelacje ? z www.forum.subaru.pl ? [ Dodano: Pon Lut 04, 2008 4:59 pm ] Chętnie przetestuję auto w warunkach polskich to może jakąś licytację zrobimy bo bym też takiego chętnie wziął na testy... :wink: W zastaw zostawię swojego 2,0 Premium Potem wystawię obiegtywną, pisemną, opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 wystawię obiegtywną, pisemną, opinie a ja wystawię kompletnie subiektywną opinię, która zwiększy sprzedaż SIP. Przegrałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 znam ceny :!: powiem tylko tyle: ceny są genialnie skalkulowane :!: jestem w mega szoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter 35 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wy znacie a my byśmy chcieli znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll: [ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ] aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???: dzisiaj słyszałem, że cena ma zaczynać się od 102tys. ciekawe na ile się to sprawdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 w dzisiejszym motorze notka o legacy 2.0 td a przy okazji wzmianka o planowanym 2.2 TD (rzekomo jako napęd do nowego forka) i H6 TD do tribeki... ale źródła nieujawnione :roll: [ Dodano: Pon Lut 04, 2008 1:31 pm ] aha i podana prawdopodobna cena legacy 2.0 TD jako 'zaczynająca się' od 110.000 PLN :???: dzisiaj słyszałem, że cena ma zaczynać się od 102tys. ciekawe na ile się to sprawdzi... Legacy Limousine 2D RA 000 po obecnym kursie euro to wydatek rzędu 104.830,00 złotych brutto... Rewelacja cenowa dotyka również Outbacka. Za wersję 2D RA TRE przyjdzie nam zapłacić tylko 120.620,00 złotych brutto. I niech mi ktoś powie, że nie są genialni :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 I niech mi ktoś powie, że nie są genialni Nie są genialni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 no pewnie, że nie......lepiej za free takie cudeńka dawać :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 pytanie na ile specyfikacje wyposażenia wersji TD będą się pokrywały z benzynami, bo jak są uboższe to nie ma co porównywać... ale jeżeli takie same to generalnie nie jest źle. teraz odczekać 2 latka i jak silnik będzie ok (w tym czasie wszystko wyjdzie) to przesiadka na ropę :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się