Jump to content

Paulinka

Użytkownik
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About Paulinka

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    kobieta
  • Skąd
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tylko, że forka nie chcę, za duzy przede wszystkim. co do skrzyni to akurat mi automat w 100% pasuje a do takiej codziennej jazdy cvt spokojnie podejdzie
  2. kamilgt dzięki za fajny opis. kupiłeś w PL mało używane jak rozumiem? sprawuje się dobrze i jeździ żwawo, to super silnik to jest 2.0 DIT, czyli ten, o którym w temacie levorga wszyscy marzą? jakieś opinie na jego temat? jak uważacie, czy to nie jest przypadkiem mega ryzykowne auto w sensie niemal niesprzedawalne? nie zabijcie za takie pytania
  3. a taki WRX to ma sens jako szybkie ale, powiedzmy, normalne auto do codziennego użytkowania? jest się co bawić w takie amerykańskie wynalazki czy to potencjalna skarbonka, tykająca bomba i niesprzedawalne zupełnie?
  4. dawno dawno temu kupiłam taką na allegro, były wszelkie możliwe kombinacje
  5. teraz to wszystko palcem po wodzie pisane, ale raczej nastaw sie na to, ze tak. przeciez to o niemieckie auta glownie chodzi
  6. smieszniejsze jest, ze takie audi albo bmw pewnie TAKZE bedzie musialo - jezeli faktycznie to prawo wejdzie w zycie - miec homologacje europejska, mimo ze jest produkowane w kraju Unii. tak jak teraz trzeba za nie placic clo, choc jest produktem UE. smieszne? czy ktos znalazl jakies projekty na stronie ministerstwa? bo jezeli nie, to jeszcze chwile potrwa az to wejdzie - musi byc projekt, konsultacje, a dopiero potem cala sciezka parlamentarna, ktora tez swoje trwa. wiec jezeli ktos chce sprowadzac, to sadze ze wlasnie teraz jest ostatni moment. tak sadze
  7. dzieki X, primo zle, secundo pocieszajace
  8. mam pytanko - czy na auta wyprodukowane w UE a przywezione z USA nalicza sie clo 10%? a jezeli nie, to czy w praktyce urzad celny nalicza czy nie robia takich wyskokow? bo z tego co sie zorientowalam z wczesniejszych dyskusji, to czesto nalicza niemal dowolne clo wg przez siebie oszacowanej wartosci. pozdrawiam Paulina
  9. cicho, zamykac mi sie tu zaraz! bo jak sobie pomysle ze moje poszla..... do obcych, nie wiadomo gdzie...
  10. Potwierdzam. Kwestia wprawy. Gorzej z brudzącymi się szybami bocznymi i lusterkami. Na to brak patentu.... No, chyba że jazda zgodnie z przepisami.... no ale co to za patent, ech... przyznam sie, probowalam tego nawet kiedys i tez sie upapraly potwornie.
  11. a tu protestuje. krotkie pociagniecie (czy przycisniecie?) - tylko szyba, dluzsze - dodatkowo reflektory. i po sprawie [edit literowki ewidentnej, co by mi znaczenie zmienila byla]
  12. Moim subiektywnym zdaniem: - skóra - nie warto (chyba, że dla wyglądu i podniesienia sobie samooceny), generalnie odparza tyłek, zwłaszcza w lecie - szyber - bardzo fajny, dobrze doświetla, zwłaszcza w smutne jesienne dni robi się jakoś tak weselej w środku - xenony - moim zdaniem nie są jakąś rewolucją - kiedyś nie miałem, teraz mam, ale w sumie komfort jazdy podobny, niby świecą jaśniej, ale znacznie ostrzej odcinają granicę światła / cienia, przy zwykłych światłach w tym cieniu zawsze coś tam było widać, przy ksenonach w cieniu nie widać nic... Co do skóry i szyberka to się w 100% zgadzam, co do ksenonów nie wiem bo nie miałem ale zapamiętam sobię tę opinię :grin: nie nie, nie pamietaj lepiej :smile: xenony sa fantastyczne, widac pieknie i nic nie przeszkadza. we mgle nie ma problemow, wlaczasz halogeny i po sprawie.
  13. ło jezu, tak piszecie jakby poprzednia jakaś ładna była :razz: ja się już przekonałam i za rok se kupię, a co!
  14. czy mozna prosic wolniej i duzymi literami? tak dla samochodowego imbecyla zeby zrozumial roznice
×
×
  • Create New...