Jump to content

LeśnikXT

Nowy
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About LeśnikXT

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday December 29

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zgierz
  • Auto
    Subaru Forester XT
    Subaru Impreza STI MY05
    Subaru Impreza Diesel MY09

Recent Profile Visitors

291 profile views
  1. LeśnikXT

    Rozgrzewanie

    oczywista oczywistość, ale czy z kutym taka oczywista ...
  2. LeśnikXT

    Rozgrzewanie

    Kuty tłok ma większy luz który się zmniejsza po rozgrzaniu, i tłok mniej lata na boki. Co jest zdrowsze powolne obroty na postoju czy jazda która wiąże się z większymi obrotami i z większą ilością przerobową tłoka który jeszcze jest luzny bo zimny. Oczywiste jest to,ze w aucie z klasycznymi tłokami długie rozgrzewanie jest szkodliwe, ale jak jest z kutym...
  3. LeśnikXT

    Rozgrzewanie

    Czy rozgrzewać kute tłoki mahle ? Podpowiecie co zdrowsze - ruszać od razu czy rozgrzewać?
  4. LeśnikXT

    ile wam pali ?

    Nie potrzeba ludzi z Libii, dla mnie to codzienność, kilka aut przede mną które też chce wyprzedzić, ale cierpliwie czekam na swoją kolejkę zachowując bezpieczny odstęp a tu stara skoda oktavia mnie dogania wali długimi i próby przemocy drogowej do tego stopnia, że chciał mnie zepchnąć z pasa. No to z 30 litrów spalania w sti 340 km zszedłem do 12l jadąc równolegle z tirem przez 10 kilometrów surowy wymiar kary, ale jakie niskie spalanie
  5. Bagażnik wygłuszę pampersami ha ha, ale pomyśle o wymianie środka na seryjny bo nawet gdzieś chyba mam w garażu O ile seria to 2.5 cala
  6. Moi drodzy forester 06 xt o mocy 320 km na końcowym tumiku H & S stał się za głośny mimo, że uwielbiam ryk tego wydechu to urodził mi się syn i muszę wyciszyć. Może ktoś chce się zamienić na wydech lub podpowiecie jaki kupić inny żeby był dużo cichszy, lub jak wyciszyć ?
  7. LeśnikXT

    Utrata mocy

    Koledzy, nie mam już pomysłu co może być przyczyną utraty mocy po tym jak auto chwile postoi około 2 - 3 minut gdy silnik jest już rozgrzany podczas jazdy. Problem znika po przejechaniu około kilometra, ale gdy tylko stanę np. na światłach znowu się pojawia.( dodam, że słychać wtedy dziwny brzęczący dzwięk) Selenoid sprawny i wyczyszczony, patyk turbo pracuje.Węże odmy nieszczelne na wejściu do dolotu. Jeśli byłaby jakakolwiek nieszczelność to czy nie powodowałaby stałej utraty mocy? Tu brak mocy tylko po chwilowym zatrzymaniu. Subaru sti blob 340 koni. Naprawcie mi to
  8. Mechanik mi sugerował, że helicoil nie nadaje się do zacisków bo zbyt często się je rozkręca a helicoil do tego się nie nadaje
  9. Mój mechanik straszy mnie, że helicoila to złe rozwiązanie do zacisków hamulcowych, nie wiem już co myśleć
  10. Wczoraj kolejne subaru odeszło http://www.dzienniklodzki.pl/na-sygnale/wypadki/a/wypadek-na-rondzie-inwalidow-w-lodzi-kierowca-subaru-nie-zatrzymal-sie-na-czerwonym-swietle-zdjeciafilm,12929402/
  11. Koledzy wie ktoś może gdzie w Łodzi lub okolicy znajdę speca żeby naprawił mi zerwany gwint w zacisku hamulcowym złote sti brembo ? (metodą zaspawania i gwintowania na nowo czy rozwiercenia i wstawienia nagwintowanej tulei a może inna metodą ) Podobno nie jest to takie proste...
  12. Posiadam sti 2005 od trzech lat, przebieg 163 tys. kupiłem z nowo odbudowanym silnikiem za 50 tyś - koszt odbudowy silnika 22 tys przez poprzedniego własciciela. przejechałem 36 tys km wydałem ponad 30 tyś na paliwo, wymiany oleju co 5 tyś km 8 wymian po 400 zł. w ubiegłym miesiącu po trzech latach wymieniłem 10 tulei zawieszenia, amortyzatory, sworznie, półoś nową, drążek kierowniczy, piasta koła, siodło amortyzatora i parę innych rzeczy żeby auto nie miało wad - koszt ponad 10 TYŚ i foch mojej Pani domu, a żeby nie myśleć o fochu Pani domu położyłem ceramiczną ochronę lakieru by blask lakieru bił po mych oczach ku ukojeniu zranionej duszy po debecie na koncie aaa i dodam że dostałem przy zakupie auta nowe opony i tarcze hamulcowe oraz przepływomierz co robi sumę następnych kilku tysięcy których nie musiałem ponosić dzięki hojności sprzedającego. Podsumowując hmmmmchyba to nie są tanie auta
  13. Powiedziałem mojemu mechanikowi żeby sprawdził napędy na podnośniku to mnie wyśmiał i nie sprawdził, stwierdził,że to nie ma sensu ehhh
  14. Łożysko wymienione wraz z piastą i problem ustąpił. Pytanie czy nie dało się wycisnąć łożyska z piasty przedniej w subaru sti 2005 ???
  15. Dyfer centralny 10 kgf ma przejechane 35 tyś kilometrów. Troche kasy kosztował, oby to nie dyfer bo 6 tysi w plecy .Czy dyfer przypadkiem nie ma bardziej objawów wycia niż efektu jazdy po nakrapianej przerywanej lini ? No to chyba znalazłem przyczynę bo właśnie taki mam dzwięk. Auto też na S" wiec pewnie to łożysko.
×
×
  • Create New...