house_1, jak wiemy Ciebie się nie da przekonać do diesla, ale znasz moje oba diesle jeden 414 tyś(oryginał sprzęgło i dwumas-musiałem się tym pochwalić ) przebiegu drugi raptem 180 tyś i zero problemów typowych dla diesla.(odpukać)
Na turbo benzyny wydawałem majątek w serwisie no i gdzie tu logika? W trasie 200KM+ w antyku uważam za znacznie gorsze od tych 102KM (o ile jeszcze tyle jest).
Podstawa to jednak ekonomia a tu benzyna i nawet ta w gazie wychodziła znacznie drożej.
Fakt trzymam antyka bo nikt nie chciał go kupić no i wiadomo można się nim troszkę pobawić
To jest dyskusja nie kończąca się. Najwięksi przeciwnicy diesli zarzucają, po za awaryjnością jednak spore spalanie jak się ciśnie ale diesla się nie ciśnie, jedzie się momentem on przyjemnie jedzie i odwdzięcza się przy dystrybutorze widzianym co 800km.
Wiadomo jak bym robił 15 tyś km rocznie i to po mieście to raczej na diesla bym nie spojrzał ale jak się robi parę razy więcej to już ekonomia robi swoje.
a jeszcze jedno uszczelka w 2,5 jak padnie to jaki wydatek 10-15 tyś no to ładny mi pikuś