emotorsport Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Wiadomo, że tak naprawdę nie ma opon uniwersalnych, każda ma inne zalety, jedna jest cicha bo ma ,,łagodniejszy bieżnik", inna głośna, ale lepiej grzebie w luźnej nawierzchni itd itp, dlatego każdy powinien dobierać sobie według potrzeb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Szkoda tylko ze w rozmiarze 205/70/15 i 215/60/16 za duzego wyboru nie ma. Ja w tym roku chyba zaryzykuje wynalazkiem i kupie Nexen WinSuv :roll: opinii za wiele nie maja, cena 1kzl za kpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ja w tym roku chyba zaryzykuje wynalazkiem i kupie Nexen WinSuv opinii za wiele nie maja, cena 1kzl za kpl Nie żal Ci fury o własnym życiu nie wspominając? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Dlatego napisałem ze zaryzykuje No chyba ze ma ktos jakies zelazne argumenty przeciw, z checia poslucham :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Dlatego napisałem ze zaryzykuje No chyba ze ma ktos jakies zelazne argumenty przeciw, z checia poslucham :?: A w jakim rozmiarze potrzebujesz te "żelazne argumenty: ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 205/70/15 - samochod w zimie uzytkowany glownie w kopnym sniegu na wiochach, zero tras i wiekszych predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 205/70/15 Ja używam na zimę i sobie chwalę BF Goodrich Winterslalom w tym rozmiarze. Opona nie jest kierunkowa, więc biały pasek może iść do wewnątrz, jak kogoś razi w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Zdecydowanie preferuję opony kierunkowe zarówno na lato jak i zimę. Jest z nimi trochę problemów ale są dobre. Jeździłem kiedyś na kierunkowych F1 (letnie) i bardzo mile je wspominam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 205/70/15 - samochod w zimie uzytkowany glownie w kopnym sniegu na wiochach, zero tras i wiekszych predkosci Jeśli zero tras i większych prędkosci polecam BF Goodrich Winterslalom. Miałem takie na Forku i rewelacyjną są w śniegu oraz błocku. Na innym samochodzie testowalem Debice Frigo. W sniegu sa znacznie lepsze niż polecane przez wielu Nokiany (mam porównanie - na imprezie mam właśnie te Nokiany, na turbodziadku - debice). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba30 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam o jakim rozmiarze podejdzie opona do mnie na zime?obecnie na foresterze mam YOKOHAMA GEOLANDAR G95 225/60 R17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam o jakim rozmiarze podejdzie opona do mnie na zime?obecnie na foresterze mam YOKOHAMA GEOLANDAR G95 225/60 R17 Ja w zeszłym roku zakupiłem Dunlop Winter Sport 3D 215/65/16. Nie mogę narzekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Po minionej, wybitnie śnieżnej zimie złego słowa nie mogę powiedzieć o Nokianach WR G2 215/55/17 - na suchym, czy mokrym asfalcie całkiem ok jak na zimówki - opinia moja dotyczy tylko i wyłącznie tego rozmiaru - na innym zachowanie samochodu może być zupełnie inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 W Oplu miałem Fuldy Montero 2. Jak dl amnie o wiele lepsze niz Michelin Alpin A2 na których jeździłem parę lat temu. Do Forestera zakupiłem Fuldy Control HP 215/60R16. Zobaczymy tej zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Tak patrze po opiniach i mozed warto pojsc w Sava Eskimo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Też się nad nimi zastanawiam. Carfit polecał w uznając ich jakoś w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Ale które polecał Carfit te S3 czy HP?? -- 9 paź 2010, o 13:25 -- A i jeszcze sie zastanawiam czy nie zapodac rozmiaru 205/60/15 zamiast 215/60/16 bo chyba bym wolal troszeczke weziej na zime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 S3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 A i jeszcze sie zastanawiam czy nie zapodac rozmiaru 205/60/15 zamiast 215/60/16 bo chyba bym wolal troszeczke weziej na zime Jak chcesz 205 to z profilem 65 żeby wysokość koła została mniej-więcej ta sama. Chociaż przy ponad 200 konnym aucie (2.5XT) zostałbym przy tym 215, chyba że szukasz opony do snieżnego upalania :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 No własnie sporo śniegu u mnie zimą Jednak ja to juz wies pod Wawą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 No własnie sporo śniegu u mnie zimą Jednak ja to juz wies pod Wawą Jakoś mnie zaćmiło i nie zwróciłem uwagi że masz 16" (bo przez pomyłkę napisałeś o 205/60R15) a w 16" brak opcji 205/65. Jak weźmiesz 205/60 to niestety stracisz trochę prześwitu. Moim zdaniem weź 215/60R16 tylko oponę bardziej śniegową niż autostradową, np: Dunlop, Sava, Semperit, Uniroyal (kolejność alfabetyczna :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Poważnie zastanawiam sie nad Savą. Mam w busie Savy na zime i daja rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Poważnie zastanawiam sie nad Savą. Mam w busie Savy na zime i daja rade To bierz model S3, na sniegu będzie super. Na mokrym/suchym gorzej, ale to jest zawsze coś za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Poważnie zastanawiam sie nad Savą. Mam w busie Savy na zime i daja rade No ja bym busa do Forka 2.5 XT nie porównywał. Polataj po internecie są różne rankingi. Fulda to nie jest extraklasa a przeciez Twój samochód chyba jeździ deko szybciej od busa , no chyba, że busem tez robisz boczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Na mokrym/suchym gorzej, ale to jest zawsze coś za coś. No dobra. To kto mi doradzi oponę zimową do Forka, który zwykle jeździ po mokrym lub po śniegowej papce, 75% czasu w mieście i po asfalcie? Może być nawet ciut gorsza niż taka Sava na śniegu, 4x4 i tak dadzą radę przy moich mało ekstremalnych jazdach. Rozważałem Nokiana WRG2 ale okazuje się wcale nie taka fajna, jak sądziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Na mokrym/suchym gorzej, ale to jest zawsze coś za coś. No dobra. To kto mi doradzi oponę zimową do Forka, który zwykle jeździ po mokrym lub po śniegowej papce, 75% czasu w mieście i po asfalcie? Może być nawet ciut gorsza niż taka Sava na śniegu, 4x4 i tak dadzą radę przy moich mało ekstremalnych jazdach. Rozważałem Nokiana WRG2 ale okazuje się wcale nie taka fajna, jak sądziłem. Jeżeli masz 16" to: półka środkowa Semperit, Uniroyal a jak chcesz/możesz wydać więcej to" Conti, Dunlop, Goodyear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się