Jump to content

kos

Użytkownik
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Dobry

About kos

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Kalisz
  • Auto
    Forek 2,5 XT/ATEU/06

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W poniedziałek przekładam to jeszcze trochę na letnich pośmigam i będę miał bezpośrednie porównanie. A zimówki czekają...
  2. Dzisiaj zakupiłem opony Fulda SC2 w rozmiarze 215/55/17 - ciekawe jak wypadną w porównaniu z Bridgestone RE002 w takim samym rozmiarze, które właśnie zastąpi Fulda.
  3. Ponawiam prośbę/pytanie - może ktoś sprawdzi kto ma takie AT ? Witam, czy przy skrzyni AT z sekwencją "+" i "-" powinien być podświetlony? Forek MY '06 XT...
  4. Witam, czy przy skrzyni AT z sekwencją "+" i "-" powinien być podświetlony? Forek MY '06 XT...
  5. Witam., też rozważam zakup Nokian PowerProof 215/55/17 ktoś jeździ? Czy przejście z 215/55/17 na rozmiar 225/50 17 to będzie jakaś drastyczna różnica? Pozdrawiam
  6. Ja ostatnie dwa wyjazdy do Chorwacji omijając płatny kawałeczek autostrady słoweńskiej z Ptuja kierowałem się na Rogatec i przejście graniczne w miejscowości Dobovec unikając mega korków na głównym przejściu SLO/CRO w drodze do Chorwacji - jest to jakiś sposób na uniknięcie opłaty na końcowym odcinku. Wracając w ub. r. jechaliśmy głównym przejściem i widać było bardzo zaawansowane roboty drogowe po stronie słoweńskiej praktycznie do samej granicy - może już nie będzie warto objeżdżać hajłeja ? - ale wąskim gardłem i tak będzie pewnie samo przejście - Chorwacja nie jest chyba nadal w strefie Sh
  7. Witam, jak aktualnie wygląda porównanie cen kwater pomiędzy Chorwacją a Czarnogórą ? W rejonie Chorwcji do którego co roku jeździliśmy - Brela - trudno cokolwiek wolnego znaleźć. Może w Monte Negro byłoby luźniej i łatwiej o ciekawą lokalizację- w sensie spokojnie, bez tłumów i zgiełku wakacyjnego z ciekawymi widokami i fajną plażą - preferuję kamieniste? Pozdrawiam Krzysiek
  8. Cześć, w ubiegłym roku zrobiłem fotki kilku miejscówek w Breli z nr telefonu do właściciela - ogólnie tam jest problem troszkę z dobrą lokalizacją kwatery - jest bardzo stromo i bardzo mało miejsca parkingowego - przynajmniej w tej części w której my bywaliśmy - ale za to widoki z balkonu jak dla mnie bardzo ok. Po powiększeniu zdjęć nr telefonu da radę odczytać. Co roku zostawialiśmy zadatek na kwaterę na następny rok, aby bez stresu jechać. W ubiegłym z namową drugiej rodzinki z którą byliśmy tego nie zrobiłem - miały być inne plany wakacyjne, teraz się wszystko posypało, i jest
  9. SLS-y w moim Forku wytrzymały 215 tyś. km - więc trwałość wg. mnie jak najbardziej ok.,
  10. Odległość od piasty do nadkola około 435-440 mm więc chyba jest okej. Dzięki za pomoc
  11. Witam, dziś wymieniłem SLSy na zestaw Kayaba tzn amortyzatory + sprężyny Kayaba - jaka powinna być optymalna odległość od nadkola do opony - Forek 2,5XT '06- teraz mam około 11 cm - opony 55/17 - wydaje mi się ciut dużo, ale SLSy były już oklapnięte troszkę, stąd może takie złudzenie;) Pozdrawiam
  12. Dzisiaj miałem okazję sprawdzić Nokiany w zimowych warunkach - auto trzymało się bardzo pewnie na drodze, przewidywalnie. Co jakiś czas wykonywałam kontrolne hamowanie, aby wiedzieć co jest aktualnie pod kołami - zmrożony śnieg, lód naprzemiennie - też pozytywne odczucia . Pomimo tego podtrzymuję, iż subiektywne wydaje mi się, że są to głośne opony- a może mam już na tyle mocno wytłuczone uszczelki drzwi i słabo tłumią? Pozdrawiam
  13. Trochę już pojeździłem na Nokianach D4 215/55/17 - i mogę napisać, iż jestem w zasadzie rozczarowany zakupem - maiły być dość ciche - 69 dB - ale wg mnie są bardzo "głośne" - odczucie oczywiście subiektywne - szczególnie przy prędkośći 95-100 km/h słychać jakieś dziwne buczenie, na mokrym bardzo głośny szum. Nie było jeszcze u mnie śniegu, więc nie wiem jak się będą spisywać na białym, ale wydaje mi się, że powinno być okej biorąc pod uwagę powyższe minusy ; "plusem" braku rantu zabezpieczającego felgę jest znacznie wyższy komfort na nierównościach. Na mokrym hamowanie ok, na suchym też. Po
  14. Witam, założyłem do Forka Nokiany D4 215/55/17 XL - kilka subiektywnych spostrzeżeń dla tych, co się jeszcze zastanawiają nad wyborem - co prawda przejechałem dopiero około 50 km na zimówkach, ale jakieś wrażenia są - brak rantu zabezpieczającego felgę - o tym wiedziałem przed zakupem, miałem kupić model A4 z asymetrycznym bieżnikiem - niby dla samochodów z "lepszymi osiągami" - tam rant jest, ale zniechęciła mnie różnica w głośności pracy opony D4 69 dB, A4 72 dB; brak rantu D4 wygląda słabo wizualnie po założeniu na felgę - nie wiem, czy wpływa również na usztywnienie boku opony, do tej por
  15. kos

    Żarówki....

    Pytanie nie jest głupie, po prostu daje pogląd na to, jak mało aspektów potencjalny majsterkowicz bierze pod uwagę planując taką "modyfikację" reflektorów - i mam na myśli nie tylko aspekty techniczne. W deszczową pogodę, nocną porą na drodze często można spotkać tak "poprawione" samochody - widać je z daleka, natomiast z bliska mijając taki pojazd widać już niewiele, tak oślepiają. Oczywiście da się taką modyfikację wykonać zapewne poprawnie, ale czy ma to sens? pozdrawiam
×
×
  • Create New...