AdamB Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) dla forka 2000 rok oryginalny rozmiar opon to 185/80R15 ale widze ze nikt tutaj na 15-tkach nie jezdzi o co tu chodzi? czy te oryginalne felgi stalowe które widzę na forkach z ogłoszeń sprzedazy to 15-tki? Możesz powiedzieć skąd wiesz, że ten rozmiar jest oryginalny? Pytam, ponieważ na słupku bocznym mojego s-turbo z 2000 r. panowie z subaru nakleili takie coś: W manualu również nie wymieniają podanego przez Ciebie rozmiaru. Edytowane 22 Października 2015 przez AdamB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 205/70R15 to zamiennik/odpowiednik 195/80R15 przy czym szersza opona 205 na lato a węższa 195 na zimę,tak radzi oponeo.pl dla forka 2000 rok oryginalny rozmiar opon to 185/80R15 ale widze ze nikt tutaj na 15-tkach nie jezdzi o co tu chodzi? czy te oryginalne felgi stalowe które widzę na forkach z ogłoszeń sprzedazy to 15-tki? Możesz powiedzieć skąd wiesz, że ten rozmiar jest oryginalny? Pytam, ponieważ na słupku bocznym mojego s-turbo z 2000 r. panowie z subaru nakleili takie coś: DSC_0140.JPG W manualu również nie wymieniają podanego przez Ciebie rozmiaru. bo S-Turbo ma więcej koni stąd szersze opony na twoim słupku- na zimę 205/70 , w forkach z silnikiem 125KM na zimę podają 195/80 przy czym moim zdaniem węższa opona na ubitym śniegu szybciej się wkopie i dojdzie do asfaltu (nawierzchni twardej) z doświadczenia wiem że przy hamowaniu efekt jest podobny na szerokiej oponie jedziesz po śniegu jak byś na pontonie zjezdzał z górki na pazurki, ja pracuję w DE i mój kolega z pracy ma do sprzedania 4szt. opon letnich Michelin Synchrone 195/80R15 za 150 Euro , oglądałem je i są jak nowe bo przejechał na nich 200km bo kupił sobie alusy 16-tki i teraz ich nie potrzebuje, ja jeszcze nie mam forka -zamierzam kupić, te opony jak by ktoś chciał to mogę przywiezć jak pojadę do PL myśle ze warto bo nowe kosztują jakoś 417 zł szt. i cieszą sie bdb opinią fotka fotka szkoda ze to nie zimowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ja kupiłem michelin alpin5 215/60/r16 99 t. Ktoś testował?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szywoj011 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 u mnie w s-turbo rok temu wylądowały nowe Vredestein Snowtrac 3 w rozmiarze 205/70/15 zamiast 215/60/16 bo były sporo tańsze i zależało mi żeby troszkę podnieść forczysława Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Mój smiga na Hankook i*cept evo W310 215/60R16 99 H XL. Cichutkie prawie jak letnie i ładnie trzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobee Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Dobry, Świeżo po zmianie na zimowe kapcie: Gislaved Euro Frost 5 (215/60/R16) i jak na razie rewelka - opony naprawdę ciche. Miałem kiedyś w Passacie Gislavedy i byłem z nich mega zadowolony - zimą w śnieg czy błoto posniegowe wgryzywały się niczym Reksio w schabowego Czekamy zatem aż "białe poleci" aby bardziej potestować.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Świeżo po zmianie na zimowe kapcie: Gislaved Euro Frost 5 (215/60/R16) i jak na razie rewelka - opony naprawdę ciche nie ma co sie dziwic to prawie continental Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Świeżo po zmianie na zimowe kapcie: Gislaved Euro Frost 5 (215/60/R16) i jak na razie rewelka - opony naprawdę ciche nie ma co sie dziwic to prawie continental prawie robi wielką różnicę 20 lat handluję oponami i Conti nie jest dla mnie numerem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ile Panowie pompujecie do kółek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ile Panowie pompujecie do kółek?? Większość pewnie zgodnie z tabelką umieszczoną na słupku i widoczną po otwarciu drzwi kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KondzioR. Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Panowie a 205/70/16 to nie jest opona z literką C? dostawcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Panowie a 205/70/16 to nie jest opona z literką C? dostawcza? A posiada takie oznaczenie?Gdyby to była opona wzmacniana dla aut dostawczych,to byłaby oznaczona 205/70/16C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Ciśnienie zgodnie z tabelką na drzwiach. Zakładam zgodnie z tradycją 205/70/15" , natomiast 65 wyglądały w Leśniku MY 06 jak przykrótkie spodnie u Edda z Gangu Olsena. Jeśli chodzi o szerokość to na miejską zimę 205 ma lepsze uzasadnienie z racji tego że odgarniają i sypią, tym bardziej że w Symetrical AWD jest dobrym wsparciem i poradzi z szerokością. Edytowane 10 Listopada 2015 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ile Panowie pompujecie do kółek?? Większość pewnie zgodnie z tabelką umieszczoną na słupku i widoczną po otwarciu drzwi kierowcy. Ja dodaję 10% i jest mi z tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młoda5000 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ile Panowie pompujecie do kółek?? Większość pewnie zgodnie z tabelką umieszczoną na słupku i widoczną po otwarciu drzwi kierowcy. Ja dodaję 10% i jest mi z tym lepiej ja dodałem po 0,1 , na letnich po 0,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Wpuściłem do zimowek po 2.0 do kół zgodnie z zaleceniem producenta, ale jakoś miękko jest, nawet za ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masu Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Nie mogę się zdecydować pomiędzy oponą Nokian WR D3 205/70 R15 100 H XL a Hankook i*cept RS W442 205/70 R15 96 T. Czy moglibyście coś doradzić/ podpowiedzieć ? Edytowane 16 Listopada 2015 przez Masu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 bez różnicy które kupisz z obu bedziesz zadodolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Wpuściłem do zimowek po 2.0 do kół zgodnie z zaleceniem producenta, ale jakoś miękko jest, nawet za ..... Bo zalecenia producenta uwzględniają jazdę po gorszej nawierzchni i względy bezpieczeństwa, dlatego jeżdżąc na asfalcie lepiej te 10% dodać. Poza tym pompując powietrzem, w zimie ciśnienie spadnie przy spadku temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Dobiję dzisiaj o 10 %... THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam możecie polecić jakieś zimowki do S-turbo bo tyle tego jest ze ciężko się zdecydować.i pytanie jeszcze takie czy zakładać 215/60R16 czy może 205/65R16. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedrulaL Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 W NA mam Nokiany WRD3 i nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam możecie polecić jakieś zimowki do S-turbo bo tyle tego jest ze ciężko się zdecydować.i pytanie jeszcze takie czy zakładać 215/60R16 czy może 205/65R16. Pozdro Ja założyłem 205/55/R16, gdyż nie lubię takich balonów. Lubię bardziej czuć auto. Fakt że są trochę mniejsze, ale bez problemu dają radę. Continental TS830. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 A jak ktoś szuka opon na 17 cali to polecam swoje (mało) używane całoroczne: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/87216-opony-17-do-forestera-sfsg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ok dzięki za info Muszę się rozejrzeć za czymś bo teraz tańsze oponki są Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się