stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Niekiedy na S-AWD patrzy się pod kontem Aż muszę spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Niekiedy na S-AWD patrzy się pod kontem Aż muszę spróbować Literówka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Noo, nowa rav 4 4wd - 16 cm prześwitu - wymiata ) nie kazdemu potrzebne jest 21cm w rodzinnym aucie a 16cm w zupelnosci wystarcza. Naped w rav4 tez jest ok - zreszta napewno widzisz na naszych drogach ile smiga rav4 czy Hond crv a ile foresterow czy XV pomimo zblizonej ceny tych aut ( nie pisze o xt bo nie ma konkurencji dla tego auta)- to najlepiej swiadczy na co tak na prawde zwracaja uwage ludzie kupujacy nowego Suva/crossovera i na pewno nie jest to jak najwiekszy przeswit Edytowane 24 Lutego 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Noo, nowa rav 4 4wd - 16 cm prześwitu - wymiata )nie kazdemu potrzebne jest 21cm w rodzinnym aucie a 16cm w zupelnosci wystarcza. Naped w rav4 tez jest ok - zreszta napewno widzisz na naszych drogach ile smiga rav4 czy Hond crv a ile foresterow czy XV pomimo zblizonej ceny tych aut ( nie pisze o xt bo nie ma konkurencji dla tego auta)- to najlepiej swiadczy na co tak na prawde zwracaja uwage ludzie kupujacy nowego Suva/crossovera i na pewno nie jest to jak najwiekszy przeswitFaktycznie 16 cm zdecydowanie wystarcza (podobno to jest nawet średnia europejska) ale takie 21 ukoiło by kompleksy i ten, tego.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 @@Paweł_P, podobno dzieki temu spalanie ma spasc o 0,3l / 100km ... Czyżby filozofia typu "zróbmy pierdyliard dodatkowych modułów, żeby było się co psuć"? ;-) Do tego częstsza wymiana klocków hamulcowych. Ja myślę, że zobaczyli jak dobrze prowadzą się auta z CVT + MPT + ATV i stwierdzili, że trzeba pójść tą drogą. Swoją drogą świat się kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 A może będą oferować tego typu rozwiązanie tylko w "oszczędniejszych wersjach Ultra" bo nie ma w nich na razie mozliwości zamówienia quattro. Już teraz oferują np. A4 2.0tfsi w dwóch wersjach: 1. 2.0tfsi Ultra 190KM 2. 2.0tfsi (normalne) 252KM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 A propos przeswitu: ostatnio widzialem nowe BMW X1 na ulicy i mialem wrazenie, ze jest strasznie nisko zawieszony i az sie oburzylem, ze to taki fake-SUV. A tu czytam i sie okazuje, ze go w stosunku do poprzednika podwyzszyli do 20cm, a skok zawieszenia zostal zwiekszony az o 10cm! Ale, niestety, bazowa wersja (z 3-cylindrowym silnikiem ) domyslnie ma tylko naped na przod, AWD jest opcjonalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Trzy cylindry w BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Swoją drogą świat się kończy. święte słowa EVO już nie ma Audi rezygnuje ze starego dobrego Quattro a jeszcze dojdzie do tego, że wszystkie modele FHI będą standardowo FWD z opcją S-AWD jak żyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 E no, chyba nie. Z boxera i S-AWD chyba nie zrezygnują. Prędzej pójdą w Hybrydę i elektryczny napęd tyłu. Chociaż patrząc na to wszystko, to niczego nie można być pewnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Hybryda już jest - w XV na rynek USA - poza tym concept subaru viziv też jest elektryczny... ale z boxera raczej nie zrezygnują - chociaż... Mazda Wankla odpuściła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) http://www.gkn.com/landsystems/brands/hybrid-power/technology-and-innovation/Pages/default.aspx cywilny KERS na bazie o ile dobrze pamiętam rozwiązań z F1 od McLarena idealne do zastosowania w hybrydowym np STI co do samego Boxera to oczami wyobraźni widzę Boxera 1.0 dwucylindrowego w połączeniu z turbo oraz jakimś wsparciem elektrycznym a'la obecny XV/Impreza mógłby być bardzo ciekawym rozwiązaniem taka Impreza 1.0 DIT byłaby pewnie przyjemniejsza w jeździe jak obecna 2.0 i CVT do tego Subaru ma żniwa głównie w USA, wiec o EU pewnie zbyt poważnie nie myśli a szkoda bo może czas na 2WD w przypadku np. Imprezy Edytowane 25 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Mazda Wankla odpuściła gdzie tam, przeciez wraca niedlugo w nowym RX czas na 2WD w przypadku np. Imprezy Oj, no to teraz dostaniesz bana juz na pewno 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 gdzie tam, przeciez wraca niedlugo w nowym RX to akurat wyjątek potwierdzający regułę bo może czas na 2WD w przypadku np. Imprezy herezja to okrutna i obyś tego nie powiedział w złą godzinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) zbyt poważnie nie myśli a szkoda bo może czas na 2WD w przypadku np. Imprezy na rynku niemieckiem jest nowa impreza 2wd http://subaru-impreza.autobazar.eu/pl/16i-2wd-id8367441.html Edytowane 25 Lutego 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) jak zapewne zdążyliście zauważyć nie traktuje Subaru jak świętości (z grubsza niczego tak nie traktuję) to tylko pragmatyzm 5 sprzedanych Imprez 2WD 1.0 DIT może pozwolić na zaoferowanie jednego Levorg-a 2.0 dlatego "świętość" przegrywa sromotnie na rynku niemieckiem jest nowa impreza 2wd o którą na tymże forum jakiś rok temu pytałem ------------------------- mała edytka sprawdziłem cenniku subaru.de i nie ma tam wersji 2WD, sam w tamtym roku na mobile.de trafiłem jedną ale dwie sztuki chyba testówek sprzedawane przez dealerów ale nie były to auta z cennika Edytowane 25 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Nie chodzi o świętość ale o to by byc stałym w swoich przekonaniach. Tylko w ten sposób można byc postrzeganym jako godnym zaufania, nieważne czy mówimy o człowieku czy o marce To sie kończy w momencie kiedy odwraca sie plecami do wartości, których sie zawsze trzymało... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Nie chodzi o świętość ale o to by byc stałym w swoich przekonaniach. Tylko w ten sposób można byc postrzeganym jako godnym zaufania, nieważne czy mówimy o człowieku czy o marce bez przesady 4WD to nie świętość nad świętościami BRZ nie ma 4x4 i czy przez to jest gorszym Subaru ? SBD ma 4x4 i jak jego pojawienie się wpłynęło na odbiór marki ? Diesel w Subaru kto to wymyślił ;-) To sie kończy w momencie kiedy odwraca sie plecami do wartości, których sie zawsze trzymało... widzisz pomimo tego ja nie skreślam Subaru jako kolejnego swojego auta co więcej z czasem jak go poznaje wręcz przeciwnie, nabieram ochoty na więcej i na swój sposób nabieram zaufania do tego Producenta a to czy będzie tam napędzane 2 czy 4 osie to już tylko preferencja uzytkownika "Czy S-AWD faktycznie jest przereklamowane...?" może czas zmienić pytanie, czy jest niezbędne w pełnej ofercie Subaru ? bo przereklamowane nie jest, jest mniej wymagające a na rynku przez lata pojawiło się masę innych rozwiązań, przez co Subaru nie jest teraz aż tak bardzo osamotnione tylko konkurenci mogą się wesprzeć sprzedażą 2WD a Subaru nie a powoli to nie jest aż taki niszowy producent Edytowane 25 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 sprawdziłem cenniku subaru.de i nie ma tam wersji 2WD, sam w tamtym roku na mobile.de trafiłem jedną ale dwie sztuki chyba testówek sprzedawane przez dealerów ale nie były to auta z cennika byc moze jest na specjalne zamowienie jak u nas levorg gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 byc moze jest na specjalne zamowienie jak u nas levorg gt tyle, ze on występuje w cenniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 bez przesady 4WD to nie świętość nad świętościami raz jeszcze: nie o swietosc chodzi. Silna marka, tak jak i silna osobowosc, zwykle czyms sie wyroznia z tlumu. Dla jednych to jest niezwykle poczucie humoru, dla innych to jest QUATTRO, dla niektorych to bedzie, ze ktos zawsze dotrzymuje slowa, a dla jeszcze innej marki bedzie to unikatowy design. Gdy przestaniemy honorowac i trzymac sie tych regul, to staniemy sie jednym z wielu - "szara masa". Powiedz mi wiec: gdyby Subaru odpuscilo AWD i zaczelo go oferowac opcjonalnie, to czym by sie jeszcze wyroznialo? Silnikiem boxer? A gdy wiekszosc modeli bedzie sprzedawana z FWD, to po co jeszcze boxer jak taniej i lepiej wsadzic rzedowke? I na czym sie to skonczy? Nie. MUSI zostac AWD. Wyjatki sa ok, wyjatki zawsze istnialy i mozna przymknac na nie oko (szczegolnie w przypadku BRZ gdzie rezygnacja z AWD przynosi wiele innych korzysci). Ale zauwaz jak juz ludzie narzekaja na ramki wokol szyb. A brak ramek przeciez tak naprawde byl elementem, ktory z logicznego punktu widzenia nie mial zadnego uzasadnienia, bo ani nie dawal lepszego wyciszenia, ani nie byl lepszy pod wzdledem antywlamaniowej funkcjonalnosci. To wyobraz sobie co by bylo, gdyby odpadla jedna z dwoch tak naprawde rdzennych cech, ktore akurat maja bardzo dobre uzasadnienie: nizszy srodek ciezkosci, lepsze wywazenie, symetria....bezpieczenstwo. Zanim ktos zacznie podwazac i mowic "a gowno prawda" - nieistotne teraz czy to w kazdym przypadku sie sprawdza, istotne jest, ze sa to logiczne argumenty przemawiajace za stosowaniem takich a nie innych rozwiazan. Rezygnacja z ktoregos z nich bylaby rownoznaczna z powiedzeniem: "ach w sumie to wszystko co Wam przez lata tluklismy do glowy, to byl jeden wielki farmazon". Co tu duzo mowic, poobserwujmy co sie stanie z BMW, ktorzy krok po kroku rezygnuja ze wszystkiego czym sie wyrozniali: wpierw zniknely wolnossace silniki, teraz nastepuje downsizing ekstremalny (trzy cylindry + turbo...) i w coraz wiekszej ilosci modeli wprowadzaja FWD zamiast tradycyjnego RWD. Do tego minivany, mini SUVy, male hatchbacki, duze hatchbacki, ogromne SUVy itd itp. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Co tu duzo mowic, poobserwujmy co sie stanie z BMW, ktorzy krok po kroku rezygnuja ze wszystkiego czym sie wyrozniali: wpierw zniknely wolnossace silniki, teraz nastepuje downsizing ekstremalny (trzy cylindry + turbo...) i w coraz wiekszej ilosci modeli wprowadzaja FWD zamiast tradycyjnego RWD. Do tego minivany, mini SUVy, male hatchbacki, duze hatchbacki, ogromne SUVy itd itp. Może takie są oczekiwania klientów lub jest im po prostu wszystko jedno - ma być tanio, mało palić i mieć duży bagażnik. Swego czasu niektórzy nie wiedzieli, że w ich BMW 1 jest napęd na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Rezygnacja z ktoregos z nich bylaby rownoznaczna z powiedzeniem: "ach w sumie to wszystko co Wam przez lata tluklismy do glowy, to byl jeden wielki farmazon". absolutnie, napęd wszystkich kół zawsze będzie miał ta sama przewagę nad jedną osią to się w żaden sposób nie zmieni żeby się o tym przekonać wystarczy "zahaczyć o kałużę" a w naszym klimacie dni deszczowych mamy pewnie ze 160 w roku Powiedz mi wiec: gdyby Subaru odpuscilo AWD i zaczelo go oferowac opcjonalnie, to czym by sie jeszcze wyroznialo? Silnikiem boxer? tak naprawdę to silnik i skrzynia bardziej wyróżnia Subaru jak sam "napęd S-AWD" akurat to co jest od skrzyni do tylnego mostu to wręcz wszędzie jest symetryczne układ silnik i skrzyni w żaden sposób nie jest zmieniony w wypadku Subaru 2WD (w przypadku Imprezy 2WD to jest wręcz ten sam układ tylko bez MPT wału itp.) gdyby odpadla jedna z dwoch tak naprawde rdzennych cech, ktore akurat maja bardzo dobre uzasadnienie: nizszy srodek ciezkosci, lepsze wywazenie, symetria.... te cechy nie odpadają, bo sam Boxer zostaje a to właśnie ta cecha ma główny wpływ na niższy środek ciężkości (oczywiście wał napędowy, tylna oś także ale, podnoszą masę jak tez w ten sam sposób rozkłądają swoją mase w innych markach) Subaru bez AWD to wciąż Subaru bo jego cecha nadrzędna nie jest wyeliminowana Co tu duzo mowic, poobserwujmy co sie stanie z BMW, ktorzy krok po kroku rezygnuja ze wszystkiego czym sie wyrozniali: wpierw zniknely wolnossace silniki, teraz nastepuje downsizing ekstremalny (trzy cylindry + turbo...) i w coraz wiekszej ilosci modeli wprowadzaja FWD zamiast tradycyjnego RWD. Do tego minivany, mini SUVy, male hatchbacki, duze hatchbacki, ogromne SUVy itd itp. Subaru nie szuka innych rozwiązań bo nie musi, na to chwilę tak czy inaczej co wyprodukuje to sprzeda a że nie w EU co to dla nich za problem skąd płynie strumień pieniędzy umówmy się przy ofercie BMW oferta Subaru jest uboga, ile aut produkuje rocznie BMW 2 mln to "tylko" dwa razy więcej jak Subaru a ile ma modeli i wersji ? szuka "niszy" wpycha się tam gdzie widzi potencjał M3 to wciąż M3 a że przy okazji sprzeda się B Active Tourer, świetnie będzie czym dzieci na balet podrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 "Gdy cos jest do wszysktiego, to znaczy ze jest do niczego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 nieprawda zaprzeczeniem jest scyzoryk szwajcarkii 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się