Skocz do zawartości

Czy S-AWD faktycznie jest przereklamowane...?


TP_S

Rekomendowane odpowiedzi

to wymysl pod rynek USA

 

prawie całe Subaru to "taki wymysł"

 

UE im strasznie nie po drodze, wręcz można odnieść wrażenie, że są tu bo muszą, zdecydowali się na ekspansję w USA i jak widać dają sobie tam radę

 

kiedyś się też "żniwa" skończą może wtedy sytuacja się zmieni choć pewnie zintensyfikują swoje działania na innych częściach świata

 

 

czy samo S-AWD jest przereklamowania ?

 

pytanie o którym S-AWD mowa bo S-AWD "nie jedno ma imię"

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda na suchym sa calkiem ok ale to piszczenie jest dość irytujace. Wydaje mi sie ze geolandary to wymysl pod rynek USA pod leniwych Amerykanów którym nie chce się zmieniac opon... 

 

W sumie to oponami nie ma się z bardzo przejmować bo można wymienić na jakie się chce, trochę szkoda kasy bo dobrze mieć coś dobrego na pierwszy montaż. Przy spokojnej jeździe G95 daje radę, pomijam te piski gdy jest ciepło. 

 

czy samo S-AWD jest przereklamowania ?

 

pytanie o którym S-AWD mowa bo S-AWD "nie jedno ma imię"

 

 

Wszystko też zależny od oczekiwań, bo te bywają różne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wszystko też zależny od oczekiwań, bo te bywają różne.
 

 

stąd też trudno odpowiedzieć na tak nieprecyzyjne pytanie  ;)

 

 

Dokładnie. Niekiedy na S-AWD patrzy się pod kontem "rolkowych" testów czy innych mniej lub bardziej syntetycznych przypadków i rozczarowanie, że coś nie jedzie  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

CR-V vs RAV4 vs Forek

 

 

 

Te wszystkie testy hamowania i przyspieszania nie są warte funta kłaków, bo przeprowdzają je różnych oponach. 

 

 

Odpowiem tak samo jak zawsze ludzie reaguja na probe wyjasnienia, ze Forek jest taki a taki  przez to, ze jezdzi na Geolandarach:

 

Co z tego, skoro na takich oponach wychodza z salonu? To producent powinien zadbac o to, zeby wychodzil na najlepszych mozliwych oponach :P

 

 

 

A ilu z was jeździ na takich samych oponach, na jakich samochód wyjechał z salonu? Szczególnie, że w ciągu jednej generacji Forka tych opon fabrycznych pewnie z pięć róznych się przewinie. ;)

Szczególnym idiotyzmem jest test hamowania w kontekście napędu, który nie ma kompletnie nic do przyczepności podczas hamowania. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli zimą nie hamowałeś na fabrycznych. :-)

 

Fabryczne są letnie, to dlaczego miałbym je używać zimą? Zima na pirelkach scorpio i jest OK.

W lecie geolandary pompuję o 0.2 więcej niż instrukcja i też jest OK, ani nie piszczą, ani nie mam stresu na mokrym.

Po prostu jeździć to trzeba umić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A ilu z was jeździ na takich samych oponach, na jakich samochód wyjechał z salonu?

ja także

 

do tego na tych "najgorszych" Geolandarach, nie licząc zmiany na zimówki

Czyli zimą nie hamowałeś na fabrycznych. :-)

nie wiem na jakich oponach oni jeżdżą w tym teście ale jak na fabrycznych i wygrało Subaru to 3/4 jakichkolwiek aut u nas na typowych zimówkach prowadzi się lepiej że o hamowaniu nie wspomnę ;)

 

 

choć może faktycznie trzeba fabryczne Geo założyć jak spadnie więcej śniegu, może to będzie zaskoczenie

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek, na proste drogi jak znalazl ;)

 

 

---------

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Do US and A jakoś mi nie po drodze było, a przynajmniej własnym samochodem ;)

 

 

 

bez przesady na suchym są całkiem OK, oczywiście mają swoje wady ale stwierdzenie "na proste drogi" jest na wyrost
dla mnie nie jest, bo po założeniu innej opony jazda była zupełnie inna, a to piszczenie to już nie wspomnę, jak ludzie patrzyli co chwile ze wzrokiem "debil jedzie i wariuje", a ja raptem 50 km/h miałem. Jak już mają tak myśleć i mówić to chociaż niech to będzie odzwierciedleniem rzeczywistości :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A ilu z was jeździ na takich samych oponach, na jakich samochód wyjechał z salonu? Szczególnie, że w ciągu jednej generacji Forka tych opon fabrycznych pewnie z pięć róznych się przewinie.

 

Zaloze sie, ze 95% klientow w USA (w koncu tam byl przeprowadzany ten test), opon nie zmienia :) Zreszta ja tez zawsze wpierw jezdze na tych, na ktorych auto wychodzi z salonu. Wyjatkiem jest BRZ, ktorego opony fabryczne sa tak kijowe, ze nadaja sie tylko i wylacznie do zabawy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Koniec ery stalego napedu na cztery kola u Audi? :o

 

Wg Jalopnik juz niebawem rowniez modele z wzdluznie zamontowanymi silnikami beda mialy systemy domyslnie przednionapedowe, zwane "Quattro with Ultra Technology". 

 

"That’s something likely to upset Audi’s most hardcore fans, who have long hailed previous Quattro as a superior all-wheel system—all while looking down on the front-drive-biased Haldex systems in other cars. They claim the Haldex systems aren’t as responsive, feel like a front-drive car with more traction and are more prone to understeer. (...) The multiplate clutch sits right at the tail of the transmission, and acts to couple and decouple the transmission and the rear driveshaft. As described in the video above, the clutch pack works similarly to a conventional clutch in a manual transmission, in that it uses slip between pairs of friction surfaces to gradually connect a stationary component with one that’s rotating quickly. (...) Audi breaks their control strategy three main strategies: proactive, predictive and reactive.

Proactive

Audi says that with their proactive strategy, “the all-wheel drive system is activated before the driver needs it.”

The system takes data from accelerometers, yaw sensors, steering angle sensors, wheel speed sensors, throttle positions sensor, and a bunch more to detect how quickly the car is reaching its lateral grip limit, and activates all-wheel drive approximately 0.5 seconds before that limit is ever reached.

Predictive

Predictive mode, referred to in Audi’s press release as “forward-looking,” is meant to put the car into all-wheel drive based on driver’s style.

The computer looks at the stability control status, drive mode and driving behavior (likely looking at throttle position, RPM and later acceleration), to make sure you can go full opposite lock around a turn instead of plowing into a guardrail.

Reactive

Reactive all-wheel drive occurs when you’ve already slipped. You might call this Oh Crap-mode, because it’s essentially the car saying “oh crap, we just slipped on ice, let’s activate all-wheel drive.” 

But Audi says this mode “rarely occurs in practice,” which is there way of saying that the system is so good at predicting road conditions, that it rarely has to say “oh crap.”

 

 

Calosc tutaj: http://jalopnik.com/audis-high-tech-new-quattro-is-about-to-piss-off-its-bi-1760502139

 

 

Co sadzicie?


Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiło mi się o uszy (od sprzedawcy Toyoty, jak kupowałem do firmy Aurisa, więc proszę tego nie traktować super serio), że Toyota zrobiła jakiś nowy, genialny napęd w Ravce - twierdzą, że tylna oś załącza się na dystansie 1,5m niezależnie od prędkości (co już moim zdaniem jest bzdurą) i podobno Audi zwróciło się do Toyoty o odsprzedaż tej technologii. Zna ktoś więcej szczegółów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...