Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, VEC napisał:

zapytaj @aplam13, on ogarnia takie rzeczy :)

@Daniel Janus na boczki jak przetarte do gołego tworzywa to polecam dinitrol 8020 czarny może również robić za promotor przyczepności na tworzywo, zmatowić włóknina np szarego koloru gradacja ok 1200-1500, następnie odtluscic i polakierować tym sprayem na tworzywo, gwarancja przy nim że będzie się trzymał i nie będzie się łuszczył, mam takiego w sklepie od ręki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, VEC napisał:

zapytaj @aplam13, on ogarnia takie rzeczy :)

@Daniel Janus na boczki jak przetarte do gołego tworzywa to polecam dinitrol 8020 czarny może również robić za promotor przyczepności na tworzywo, zmatowić włóknina np szarego koloru gradacja ok 1200-1500, następnie odtluscic i polakierować tym sprayem na tworzywo, gwarancja przy nim że będzie się trzymał i nie będzie się łuszczył, mam takiego w sklepie od ręki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Danko napisał:

One są grzane może?

W każdym Legacy miałem dotąd "grzaną" skórę i prawda jest taka, że nigdy nawet nie włączyłem tej opcji (za to latem bez wentylacji, tyłek się na nich gotował na trasach UK-PL-UK). Te mają alcantarę w środkowej części, więc podgrzewanie zbędne a nie będzie problemu z "przegrzewaniem" tyłka w lecie :D.

 

Kolejne polowanie na te fotele zaczęło się po tym jak zamontowałem takie same w klasyku. Jak dla mnie najlepsze w jakich dotąd siedziałem/jechałem długie trasy.

 

11 minut temu, Danko napisał:

Koszt około? :p

Do klasyka w PL dorwałem za 1400zł z dostawą, tutaj w UK były za £450 ale stargowałem na £300 i sam musiałem odebrać. Oba komplety w idealnym niemal stanie.

Co do ceny dodam, że widziałem że wystawiają je nawet za 2500zł, tak że wiesz...trzeba być cierpliwym :P

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, K12DLA napisał:

Przywiozłem nowe folete STI do "Daily"..:P

Siedzi się w nich niżej niż w serii (w najniższej pozycji)? 

Dla mnie w serii w najniższej pozycji jest o parę centymetrów za wysoko, chociaż może wymontowanie subwoofer'a by pomogło :)

Poza tym jakie są różnice? Poduszka, regulacje? Że grzania nie ma, to już widzę.

Montaż p&p? Od jakiej dokładnie wersji i rocznika sti są te fotele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, K12DLA napisał:

W każdym Legacy miałem dotąd "grzaną" skórę i prawda jest taka, że nigdy nawet nie włączyłem tej opcji (za to latem bez wentylacji, tyłek się na nich gotował na trasach UK-PL-UK). Te mają alcantarę w środkowej części, więc podgrzewanie zbędne a nie będzie problemu z "przegrzewaniem" tyłka w lecie :D.

 

Kolejne polowanie na te fotele zaczęło się po tym jak zamontowałem takie same w klasyku. Jak dla mnie najlepsze w jakich dotąd siedziałem/jechałem długie trasy.

 

Do klasyka w PL dorwałem za 1400zł z dostawą, tutaj w UK były za £450 ale stargowałem na £300 i sam musiałem odebrać. Oba komplety w idealnym niemal stanie.

Co do ceny dodam, że widziałem że wystawiają je nawet za 2500zł, tak że wiesz...trzeba być cierpliwym :P

No co Ty.. Grzanie w tylek musi być w zimie :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mnobody napisał:

Siedzi się w nich niżej niż w serii (w najniższej pozycji)? 

myśle, że dokładnie tak samo, oczywiście mówie tu o elektrycznych fotelach Legacy (manualny nie schodzi tak nisko). 

 

4 godziny temu, Mnobody napisał:

Dla mnie w serii w najniższej pozycji jest o parę centymetrów za wysoko, chociaż może wymontowanie subwoofer'a by pomogło :)

Myślę, że subwoofer to Twój problem, ja mam "pod pasażerem" i tam polecam przenieść. Sam siedzę praktycznie na asfalcie (w najniższym położeniu) i nie zauważyłem żadnego podniesienia na fotelu z hatcha STI. Za to do góry jest znacznie większa możliwość regulacji (w położeniu max up głowa mi wchodzi w szyber :P)

 

4 godziny temu, Mnobody napisał:

Poza tym jakie są różnice? Poduszka, regulacje? Że grzania nie ma, to już widzę.

Montaż p&p? Od jakiej dokładnie wersji i rocznika sti są te fotele?

Wtyczka do poduszki inna, więc trzeba z tej z siedzenia wyjąć piny i wsadzić do wtyczki auta.

W moich grzania nie ma ale jak wyżej pisałem dla mnie to zaleta (przy okazji dodam, że 3stopniowe pokrętła grzania zamierzam wykorzystać jako regulację podświetlenia wnętrza -"ambient light" B)).

Przesuwają się dalej do tyłu i dalej do przodu.

Są znacznie lżejsze od tych elektrycznych z silnikami. 

Otwory montażowe idealnie jak w Legacy.

Dla mnie są idealne.

Siedzenia Legacy są mega wygodne na trasy ale te są jeszcze wygodniejsze i do tego "zdrowsze" dla tyłka :P, haha :D

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, K12DLA napisał:

Przywiozłem nowe folete STI do "Daily"..:P

 

..oraz zamontowałem stronę pasażera B). Mega wygodne, tyłek się nie ślizga ani nie "przykleja" :biglol:

 

Ciekawe jak to się ma do nowych przepisów... to już podpada pod niefabryczne fotele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, LosioDriver napisał:

 

Ciekawe jak to się ma do nowych przepisów... to już podpada pod niefabryczne fotele?

zawsze skupiam się nad tym aby do modyfikacji auta używać tylko (o ile to możliwe) OEM części Subaru (z uwagi na ubezpiecznie w UK), tutaj nie stanowi to problemu (siedzenia mają nr części Subaru B)) i tak jak fabrycznie, mają kurtyny AIRbag w boczkach, które podpięte są prawidłowo B).

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, K12DLA napisał:

zawsze skupiam się nad tym aby do modyfikacji auta używać tylko (o ile to możliwe) OEM części Subaru (z uwagi na ubezpiecznie w UK), tutaj nie stanowi to problemu (siedzenia mają nr części Subaru B)) i tak jak fabrycznie, mają kurtyny AIRbag w boczkach, które podpięte są prawidłowo B).

 

No to chyba ok, jestem ciekaw jak bardzo rygorystycznie będzie się podchodziło do tego tematu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kozeek napisał:

A jak komuś bardzo zależy, to można przełożyć maty grzewcze.

Dokładnie, tym bardziej, że całe poszycie siedzeń STI jest zsuwane na ZIPach B)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...