Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, abecer napisał:

Mam takie seryjnie zamontowane, miałem też fajny gwint AST ale zrezygnowałem na korzyść takich właśnie sprężyn i amortyzatorów ;)

wiesz jak z wysokością w porównaniu do sprężyn z wolnossaków czy wrx?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kotolot napisał:

wiesz jak z wysokością w porównaniu do sprężyn z wolnossaków czy wrx?

Na pewno jest niżej, twardziej ale nadal w miarę komfortowo;) w porównaniu do gwintu. Co do seryjnego zawiasu się nie wypowiem bo takiego nie miałem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Kotolot napisał:

wiesz jak z wysokością w porównaniu do sprężyn z wolnossaków czy wrx?

W GH STI  jest według producenta o 10 mm niżej do seryjnych sprężyn (czarnych).

8 minut temu, abecer napisał:

 twardziej ale nadal w miarę komfortowo;) w porównaniu do gwintu. 

To napewno :biglol:

Ale sprężyny różowe STI były też wykonywane w dwóch wariantach "spięcia". Komfortowy beton i beton beton :biglol:. Wg. specjalistow z NASIOC'a.

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tommi1 napisał:

W GH STI  jest według producenta o 10 mm niżej do seryjnych sprężyn (czarnych).

To napewno :biglol:

Ale sprężyny różowe STI były też wykonywane w dwóch wariantach "spięcia". Komfortowy beton i beton beton :biglol:. Wg. specjalistow z NASIOC'a.

beton beton brzmi kusząco :D 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Tommi1 napisał:

Tak jak pisalem wg. nasioca tak było. Ja mam założone różowe z S205 i jest dla mnie "odpowiednio" bardziej torowo niż rajdowo. Co niektórzy narzekają ze za twardo i słabo wybiera...

Widziałem tylko jeden wiec jestem trochę zdziwiony że był jeszcze wariant beton+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już mowa o sprężynach, to podpowiedzcie mi proszę jak zmniejszyć skok - obecnie seria w Blobwagonie WRX...

Nowe felgi ze tak powiem „delikatnie wystajom” i nie chciałbym żeby mi błotnik oponę przyszlifował, te nasze bieszczadzkie drogi do najgładszych nie należą...

06440238-0FEC-4C21-B1D4-2DDF8096DB31.jpeg

7FD2F68F-9A6C-4621-A5F3-373FE6FA0D59.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciek Niemy napisał:

Skoro już mowa o sprężynach, to podpowiedzcie mi proszę jak zmniejszyć skok - obecnie seria w Blobwagonie WRX...

Nowe felgi ze tak powiem „delikatnie wystajom” i nie chciałbym żeby mi błotnik oponę przyszlifował, te nasze bieszczadzkie drogi do najgładszych nie należą...

06440238-0FEC-4C21-B1D4-2DDF8096DB31.jpeg

7FD2F68F-9A6C-4621-A5F3-373FE6FA0D59.jpeg

nie wiem czy dobrze "łapię" temat ale jeśli chcesz to możesz spróbować dopasować jakieś gumowe odboje od Liaza co by się praca zawieszenia kończyła zanim błotnik dotknie kółka :biglol:

Ewentualnie jakieś twarde sprężyny...

ale ogólnie sztywniejsze sprężyny też są na ogół krótsze niż seria. 

Popatrz się na stronie Eibach tam może coś dobierzesz. Wielu z Nas użytkowników sti gd przechodziło z seryjnej sprężyny na Eibacha co dawało -20/25 mm w dół na przodzie i chyba -30 mm na tyle a jednoczesnie usztywniało zawieszenie

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Tommi1 napisał:

nie wiem czy dobrze "łapię" temat ale jeśli chcesz to możesz spróbować dopasować jakieś gumowe odboje od Liaza co by się praca zawieszenia kończyła zanim błotnik dotknie kółka :biglol:

Ewentualnie jakieś twarde sprężyny...

ale ogólnie sztywniejsze sprężyny też są na ogół krótsze niż seria. 

Popatrz się na stronie Eibach tam może coś dobierzesz. Wielu z Nas użytkowników sti gd przechodziło z seryjnej sprężyny na Eibacha co dawało -20/25 mm w dół na przodzie i chyba -30 mm na tyle a jednoczesnie usztywniało zawieszenie

Dobrze połapałeś.

Takie odboje mam zalożone teraz...:biglol:

Dzięki za podpowiedź.

Rozumiem że po wymianie nie masz komfortu na zasadzie beton-beton...:P

Ja jeżdżę swoją na codzień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Maciek Niemy napisał:

 

Takie odboje mam zalożone teraz...:biglol:

 

:thumbup:

16 minut temu, Maciek Niemy napisał:

Rozumiem że po wymianie nie masz komfortu na zasadzie beton-beton...:P

Ja jeżdżę swoją na codzień...

Nie, dla mnie jest akceptowalne.

Jest dość sztywno ale naprawdę odczucia są ok.

Ja też swojego używam na co dzień ale i na tor od czasu do czasu się pojedzie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciek Niemy napisał:

Rozumiem że po wymianie nie masz komfortu na zasadzie beton-beton...:P

Jak blobem zrobiłem trasę, Polska - Czarnogóra na AGX'ach i sprężynach Prodrive to nie dałem rady z auta wysiąść, tak kręgosłup dostał baty:facepalm:

Wcześniej twierdziłem że da się jeździć, po tym wyjeździe już tak nie do końca:blink:

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, koziolek napisał:

Jak blobem zrobiłem trasę, Polska - Czarnogóra na AGX'ach i sprężynach Prodrive to nie dałem rady z auta wysiąść, tak kręgosłup dostał baty:facepalm:

Wcześniej twierdziłem że da się jeździć, po tym wyjeździe już tak nie do końca:blink:

Miękiszon :) W Forku mam gwint Cusco przy którym AGXy z tymi springami to kanapa. Rekord to 1560km jednego dnia :)

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, koziolek napisał:

Miekiszony autostradami nie jeżdżą, temu dupa boli;)

Trasa była trochę dłuższa:P

Mój ból jest większy niż Twój:D

Bez tytułu.jpg

Włoskie autostrady wiele się nie różnią od zwykłych dróg jakością, Czechy też jakością nie grzeszą :-) Ale jak zrobiłeś tę trasę w jeden dzień za kółkiem to szacun i cofam miękiszona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...