Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

12 minutes ago, wojteq02 said:

 

Dla pełnego efektu ja bym jeszcze ładowarkę do schowka przeniósł :)

Myślałem, żeby jakoś za "drewnem" schować i podłączyć na stałe, ale o schowku nie pomyślałem. Poczekam na ładowarkę z quick charge, która idzie z Chin i coś pokombinuje.

Dzięki! 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Syn Adama napisał:

Myślałem, żeby jakoś za "drewnem" schować i podłączyć na stałe, ale o schowku nie pomyślałem.

 Ja do siebie kupiłem zwykłe gniazdko zapalniczki, przewody dolutowałem do fabrycznej zapalniczki i pociągnąłem do schowka pasażera. Leży sobie luzem więc w razie czego jest łatwy dostęp i do niej podłączona kamerka oraz kabel do telefonu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michał Borek napisał:

Kupiłem Ledowe H7 z Osrama, ale się zastanawiam czy nie będzie problemu z policją :facepalm: 

67707316_1311738788983094_291721630512578560_n.jpg

Mogą być...bo one nie mają licencji ECE, chyba że masz soczewki to nie będą się tak rzucać w oczy...zresztą oglądałem testy i licho one wypadają...:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być...bo one nie mają licencji ECE, chyba że masz soczewki to nie będą się tak rzucać w oczy...zresztą oglądałem testy i licho one wypadają...
Ja tak samo debatowalem nad zmiana lamp na EU + żarówki biled. Jednak po przeanalizowaniu świecenia itp wolałem wybrać przeróbek lamp na Biled :) zostało dołożyć spryski lamp żeby się nikt nie czepiał.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bikeman1 napisał:

Mogą być...bo one nie mają licencji ECE, chyba że masz soczewki to nie będą się tak rzucać w oczy...zresztą oglądałem testy i licho one wypadają...:(

Dasz namiar na jakieś testy?. Mam w Alfie soczewki H7 i chcę wstawić jakieś Ledy a nie robić całej lampy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Klexiu_ZST napisał:

Ja tak samo debatowalem nad zmiana lamp na EU + żarówki biled. Jednak po przeanalizowaniu świecenia itp wolałem wybrać przeróbek lamp na Biled :) zostało dołożyć spryski lamp żeby się nikt nie czepiał.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

Samo dorobienie spryskiwaczy nie załatwi sprawy. Na kloszu jest nabita homologacja podająca dozwolone źródła światła (np. halogen ma HCR, xenon DCR, a led R/D lub L/G), wystarczy że kumaty policjant czy diagnosta spojrzy na oznaczenie na kloszu i masz po dowodzie i zakaz dalszej jazdy. Been there, done that.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo dorobienie spryskiwaczy nie załatwi sprawy. Na kloszu jest nabita homologacja podająca dozwolone źródła światła (np. halogen ma HCR, xenon DCR, a led R/D lub L/G), wystarczy że kumaty policjant czy diagnosta spojrzy na oznaczenie na kloszu i masz po dowodzie i zakaz dalszej jazdy. Been there, done that.
Od 4 lat auto przechodzili przeglądy z lampami UK ustawionym tak że płakać mi się chciało.

Tak jak mówisz homologacja powinna być, na allegro większość lamp jest bez homologacji chyba że halogen Depo który wiadomo jak święci. :) no cóż, poczekamy do pierwszej kontroli.


Btw- biled świeci zaje.... :)

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Klexiu_ZST napisał:

Od 4 lat auto przechodzili przeglądy z lampami UK ustawionym tak że płakać mi się chciało.

Tak jak mówisz homologacja powinna być, na allegro większość lamp jest bez homologacji chyba że halogen Depo który wiadomo jak święci. :) no cóż, poczekamy do pierwszej kontroli.


Btw- biled świeci zaje.... :)

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

Tak jak mówię, wystarczy jeden kumaty/znający przepisy i pozamiatane. Swego czasu w Warszawie każda kontrola auta z xenonami zaczynała się od sprawdzenia oznaczeń na lampie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, skwaro napisał:

Tak jak mówię, wystarczy jeden kumaty/znający przepisy i pozamiatane. Swego czasu w Warszawie każda kontrola auta z xenonami zaczynała się od sprawdzenia oznaczeń na lampie. 

Trzeba założyć klosz od wersji z xenonem B):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, skwaro napisał:

Albo prościej całą lampę. O ile dla danego modelu dany typ oświetlenia występuje ;)

Żeby było ciekawiej, mój JDM Blitzen ma fabrycznie xenony bez spryskiwaczy i przechodzi przeglądy i kontrole bez problemów.

(przesłony soczewek zostały obrócone o 180st, więc lampy na przeglądzie zawsze dają prawidłową wiązkę światła).

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...