Jump to content

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


Recommended Posts

  • Replies 16.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.  

Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do

No i udało się... po niecałym roku Świnia jeździ o własnych siłach   video-1596126712.mp4

Posted Images

Filtr powietrza wymieniłem dwa dni temu... :) . A dziś olej, filtr i dwa łączniki stabilizatora :) .

 

wymiana_oleju_motul.thumb.jpg.0a8252135ab5fbe02b1777ecb24db1ca.jpg

Link to post
Share on other sites

Popełniłem mini-klip z dźwiękiem "nowego" wydechu

MGmotorsport/GC8.pl decat uppipe
MGmotorsport/GC8.pl decat downpipe
STI (stock) midpipe
Ulter backbox/axleback

I przyznam, że jestem bardzo zadowolony:wub:

  • Like 4
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
Żeby było ciekawiej, mój JDM Blitzen ma fabrycznie xenony bez spryskiwaczy i przechodzi przeglądy i kontrole bez problemów.

(przesłony soczewek zostały obrócone o 180st, więc lampy na przeglądzie zawsze dają prawidłową wiązkę światła).

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat?

 

 

Z dzisiejszych modyfikacji - spec B dostał wydech z nierdzewki 6da1ce6e0a27cd48607f5faee8941d88.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, dr.elich napisał:

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat? 

Jasne, gdziś mam nawet dosyć dużo zdjęć ;)

Jeśli rozbierałeś już kiedyś lampy to operację ogarniesz w kilka godzin ;)

Edited by R4RE
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, dr.elich napisał:

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat?

 

 

Z dzisiejszych modyfikacji - spec B dostał wydech z nierdzewki 6da1ce6e0a27cd48607f5faee8941d88.jpg

 

Jak będziesz rozbierał to chyba lepiej wstawić koito biled. Bo i tak znaki nabite będą z rhd więc ktoś dociekliwy może się przyczepić. A rozebrać lampę nie problem. Mam nawet taką rozbabraną w garażu.

 

Link to post
Share on other sites
Będę Wam obu wdzięczny za fotki/pomoc. Konteo biled? Nie słyszałem . Leci do mnie Xenon więc wiesz...
 
 
Ja zamiast koito założyłem Optime. W lampie ledwo się zamieściła:)

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bartosz-B napisał:

 

Jak będziesz rozbierał to chyba lepiej wstawić koito biled. Bo i tak znaki nabite będą z rhd więc ktoś dociekliwy może się przyczepić. A rozebrać lampę nie problem. Mam nawet taką rozbabraną w garażu.

 

Jeśli światła są ustawione podczas przeglądu prawidłowo (nie ma z tym problemu po obróceniu przesłony soczewki) to do czego ma się ktoś przyczepić. Lampa OEM, wiązka prawidłowa, jakakolwiek kontrola będzie pozytywna  a co najważniejsze.. lampa świeci gdzie trzeba i jako, że to xenon, to widzimy wszystkoB)

Godzinę temu, dr.elich napisał:

Będę Wam obu wdzięczny za fotki/pomoc. Konteo biled? Nie słyszałem . Leci do mnie Xenon więc wiesz...

Będę przerabiał prawie nowe lampy UK na PL (w przyszłym tygodniu) które trafią do siostry LGT (żeby się pozbyć tych "pomarańczy" i przy okazji matowych kloszy). Prześle Ci fotorelacje;) 

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, dr.elich napisał:

Może chcesz zrobić 2kompety za stosowną opłatą ?

Patrząc po Twojej lokalizacji trzeba by to ogarnąć wysyłkowo..chyba, z resztą raczej nie było by problemu. Robiłem już kilkanaście razy :biglol:

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, dr.elich napisał:

Ja mam obawę co do swoich zdolności .

uwierz w siebie i zamknij oczy, jak poczujesz ból to będzie oznaczało ze coś poszło nie tak i przy składaniu lampy palec został między kloszem a obudową :P

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, dr.elich napisał:

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat?

przy okazji mógłbym zapytać ile Cię kosztowały?

Będę miał komplet lamp xenonowych z JDM 2.0 GT na sprzedaż i zastanawiam się na ile wycenić ;)

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, R4RE napisał:

Jeśli światła są ustawione podczas przeglądu prawidłowo (nie ma z tym problemu po obróceniu przesłony soczewki) to do czego ma się ktoś przyczepić. Lampa OEM, wiązka prawidłowa, jakakolwiek kontrola będzie pozytywna  a co najważniejsze.. lampa świeci gdzie trzeba i jako, że to xenon, to widzimy wszystkoB)

Będę przerabiał prawie nowe lampy UK na PL (w przyszłym tygodniu) które trafią do siostry LGT (żeby się pozbyć tych "pomarańczy" i przy okazji matowych kloszy). Prześle Ci fotorelacje;) 

 Ja również poprosze o fotki jeśli można, nie zawadzi mieć na przyszłość (może kiedyś też się skuszę? :P ) . Zastanawia mnie tylko jedna, a właściwie dwie rzeczy - brak spryskiwacz oraz poziomowania wiązki światła - nikt się do tego nie przyczepia? No i pozostaje jeszcze kwestia zasilania?

Edited by kudlatypawelek
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kudlatypawelek napisał:

 Zastanawia mnie tylko jedna, a właściwie dwie rzeczy - brak spryskiwacz oraz poziomowania wiązki światła - nikt się do tego nie przyczepia? No i pozostaje jeszcze kwestia zasilania?

Poziomowanie działa ręcznie tak jak w przypadku lamp halogenowych.

Montaż spryskiwaczy w sedanach jest prostszy niż się wydaje a to dlatego, że w zbiorniku na płyn do spryskiwacza jest miejsce na drugą pompe (w kombiakach jest tam druga pompa zasilająca spryskiwacz tylnej szyby).

Wystarczą uniwersalne dysze zamontowane w zderzak i przewody do spryskiwaczy od jakiegokolwiek auta z rozgałeźnikiem. Ja podczas pierwszszej takiej przeróbki użyłem pompy do forda transita (jest taka sama wymiarowo) i przewodów jak na zdjęciu poniżej na czerwonym tle ;)

 

pump.JPG

washer.jpg

washerpipe.JPG

washerpump2.jpg

washerpump.jpg

lampa28.jpg

Edited by R4RE
  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
przy okazji mógłbym zapytać ile Cię kosztowały?
Będę miał komplet lamp xenonowych z JDM 2.0 GT na sprzedaż i zastanawiam się na ile wycenić 
Dam Ci znać na PW ci i jak.
Te, które kupiłem po fotkach chyba mają jakiś moduł poziomowania zawarty w sobie.
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, dr.elich napisał:

Dam Ci znać na PW ci i jak.
Te, które kupiłem po fotkach chyba mają jakiś moduł poziomowania zawarty w sobie.

Ja mam w Blitzenie OEM xenony z regulacja przy wlaczniku świateł jak w każdym innym przedlifcie z lampami halogenowymi;). Jako że bazuje on na JDM 2.0 GT specB tak jak inne wersje na 50cio lecie (WR Limited i 50th anniversary edition) to raczej wszystkie miały te same lampy i lepszych nie bylo :P

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...