Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Aga napisał:

Następnym razem będzie bez :P

 

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Aga napisał:

Następnym razem będzie bez :P

 

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Aga napisał:

Wyjechałam rano z domu ze starą, a niespodziewanie wróciłam z nową :D

 

 

IMG_20190821_143214.jpg

Heh jak się sprawdza patent automatycznej blokady drzwi podczas ruszania jak w hamerykanskich autach  bo trochę druciarsko a przepraszam w tym wydaniu to sznurkowo wygląda  :mrgreen: 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ipsx82 napisał:

Heh jak się sprawdza patent automatycznej blokady drzwi podczas ruszania jak w hamerykanskich autach  bo trochę druciarsko a przepraszam w tym wydaniu to sznurkowo wygląda  :mrgreen: 

To jest smycz z moim identyfikatorem i przepustką do pracy, do otwierania szlabanu :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciek Niemy napisał:

Dociążyłem przód...:P

IMG-20190815-WA0000.jpg

Ładnie ryflowana płyta wygląda, tylko widzisz to jeden zasadniczy i podstawowy błąd. Płyta nie tylko ma chronić przed uderzeniem, ale też ma zadanie ' ślizgnąć się ' w razie czego po przeszkodzie, a Twoja wręcz zadziała jak kotwica :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oktan napisał:

Ładnie ryflowana płyta wygląda, tylko widzisz to jeden zasadniczy i podstawowy błąd. Płyta nie tylko ma chronić przed uderzeniem, ale też ma zadanie ' ślizgnąć się ' w razie czego po przeszkodzie, a Twoja wręcz zadziała jak kotwica :)

No i kolejna sprawa, że to płyta ameliniowa, więc miękka jak g, więc niewiele pomoże :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bikeman1 napisał:

No i kolejna sprawa, że to płyta ameliniowa, więc miękka jak g, więc niewiele pomoże :mellow:

Tu się akurat mylisz, zależnie jakie to amelinium i jaka grubość ;)

Chociaż i tak lepszy taki ryfel niż plastik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bikeman1 napisał:

Amelinium ma 2mm a w miejscu ryflowania może 3mm, więc szału nima :) 

Nie coś Ty, taki ryfel to min 3-4mm

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacha ma 3mm na płaskiej powierzchni, dlaczego miałaby niby zadzialaćjak kotwica:question:

W Forku miałem to samo zalożone i nie zawiodła mnie przy "przejażdżkach" w terenie...:)

OBK ani nie widział, ani nie zobaczy takiej nawierzchni, bo się do tego nie nadaje...

Edytowane przez Maciek Niemy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciek Niemy napisał:

, dlaczego miałaby niby zadzialaćjak kotwica:question:

Przejedź sobie powiedzmy deską po takim ryflu a przejedz sobie po gładkim alu, jest różnica uwierz :)

oczywiście podałem skrajny przykład, szkoda takiego H6 w teren tyrać ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Oktan napisał:

Przejedź sobie powiedzmy deską po takim ryflu a przejedz sobie po gładkim alu, jest różnica uwierz :)

oczywiście podałem skrajny przykład, szkoda takiego H6 w teren tyrać ;)

Madrego to i warto poczytać;)

Ale wydaje mi się że ryfel musiałby mieć kilka dobrych milimetrów wysokości, żeby do konkretnej blokady doszło, przekonać się raczej nie będe miał jak...:)

Teren to nie jest Jego przeznaczenie, a silnik też wypada jakoś osłonić, a że akurat taki ładny arkusz był pod ręką...:P

Edytowane przez Maciek Niemy
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

7 minut temu, Maciek Niemy napisał:

Madrego to i warto poczytać;)

Alpe wydaje mi się że ryfel musiałby mieć kilka dobrych milimetrów wysokości, żeby do konkretnej blokady doszło, przekonać się raczej nie będe miał jak...:)

Teren to nie jest jego przeznaczenie, ale silnik też wypada jakoś osłonić, a że akurat taki ładny arkusz był pod ręką...:P

Dlatego podobno mądry napisał kiedyś tak :P

 

Godzinę temu, Oktan napisał:

Chociaż i tak lepszy taki ryfel niż plastik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przy dużym obciążeniu, odprowadzanie ciepła z komory silnika - prawie jak z kotła w parowozie :D
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Fala napisał:

Ale przy dużym obciążeniu, odprowadzanie ciepła z komory silnika - prawie jak z kotła w parowozie :D
 

Dlatego się wycina otwory lub nacina blachę i robi 'skrzela" ;)

Tylko nasi 'producenci' o tym zapominają :P

Edytowane przez Oktan
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:
Godzinę temu, Fala napisał:

Ale przy dużym obciążeniu, odprowadzanie ciepła z komory silnika - prawie jak z kotła w parowozie :D
 

Dlatego się wycina otwory lub nacina blachę i robi 'skrzela" ;)

Tylko nasi 'producenci' o tym zapominają :P

 

Ale przecież to amelinium - drugi najlepszy przewodnik ciepła - profi materiau.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Amnes napisał:

 

Ale przecież to amelinium - drugi najlepszy przewodnik ciepła - profi materiau.


A jak amelinium to ja przepraszszsz :biglol::faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...