Jump to content

harek

Użytkownik
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

About harek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Forester SG, Volvo 740

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od dwóch lat mam takie samo radio - sprawuje się wyśmienicie, a zabawa z kolorami podświetlenia nigdy się nie nudzi!!!
  2. Oj, na widok Skody 105 L dusza mi się raduje. Właśnie taka Skodziawka była moim pierwszym i jedynym jak do tej pory autkiem kupionym jako nowy samochód. Gratulacje, oby renowacja się udała!
  3. No więc tanio nie było - ok. 10 tys. + nieduży haczyk
  4. Podczas serwisu olejowego jakoś tak w czerwcu obejrzałem sobie mojego forka "od dołu" i ogarnęło mnie przerażenie: wszędzie rdzawe naloty. Jednym słowem widok paskudny. Jako, że auto ma zostać u mnie na dłuuugo to zdecydowałem się na pełne zabezpieczenie podwozia, ale z rozebraniem zawieszenia i wyjęciem silnika. Rozbieranie, czyszczenie, konserwacja, czyszczenie - piaskowanie elementów zawieszenia i ich malowanie proszkowe, a następnie złożenie wszystkiego trwało ok. 6 tygodni i swoje kosztowało. Fotki z różnych etapów prac:
  5. kolory i ich odcienie można sobie zmieniać - w tej chwili zielony mi się opatrzył, więc jest taki żółtawy - bo taką mam tapicerkę
  6. Wymieniałem żaróweczkę w przycisku świateł awaryjnych, korzystałem z instrukcji i zdjęć zamieszczonych przez Malyboss . Zaczepy są po bokach:
  7. Nie mam pojęcia - zakup radia z montażem zleciłem wyspecjalizowanemu serwisowi od radiocar. Wszystko zrobione bardzo dobrze, działa, no i nic nie uległo uszkodzeniu.
  8. Hejka, nic nie trzeba było poprawiać, jutro zrobię fotkę. Naprawdę fajne radio - a pozbycie się płyt ze schowka daje poczucie odrobiny komfortu , pozdrawiam Marek No i tak to wygląda. Panel jest troszkę cofnięty w porównaniu z oryg. radiem, natomiast pozbyłem się dodatkowego systemu głośnomówiącego. Aby zakryć paskudne dziurki w klapce popielniczki, które zostały po Parrocie nakleiłem świnkę
  9. Cześć, ja od 1.5 roku mam zamontowane ALPINE CDE-W296BT, kolory podświetlenia można zmieniać, jest USB, system głośnomówiący dla telefonu, sterowanie przyciskami z kierownicy też działa, polecam!
  10. Gdzie zabrać subaru? Tam gdzie będzie tak:
  11. A w moim forku przy wymianie rozrządu (przy 105000 km) nie wymienili pompy - wg książki serwisowej nowa wleci dopiero przy następnej wymianie.
  12. A może jakieś pole elektro-magnetyczne zaburza pracę pilota? Moja małżonka w okolicy swojej pracy na Ochocie poznała 2 miejsca, gdzie pilot "wariuje" ... i tylko tam.
  13. Wymieniłem żaróweczkę przycisku świateł awaryjnych - taką tycią !
  14. Niedawno postanowiłem wymienić żaróweczkę w tym przycisku. Zgodnie z powyższą instrukcją postanowiłem „wyhaczyć” sam przycisk – niestety nie jest to proste - nie udało mi się odblokować ząbków zacisków- forsowne podważenie przyniosło spodziewany efekt- przycisk wyszedł, ale na jego bocznej powierzchni pozostały ślady po cienkim śrubokręcie i uszkodzony został jeden zaczep. Sama wymiana żaróweczki (takiej tyciej) przebiegła bez problemu. Na szczęście, po włożeniu przycisku nie widać śladów interwencji a przycisk siedzi solidnie i działa. Przy podważaniu przycisku konieczne było osłonięcie ścianek otworu – cienkim plastikiem, aby ich nie uszkodzić przy pracach !
×
×
  • Create New...