Skocz do zawartości

harek

Użytkownik
  • Zawartość

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O harek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Forester SG, Volvo 740
  1. Godny następca dla 2.5XT

    Np.: Lexus RX 350 (276KM) ?
  2. Czujnik temperatury w dyfrze

    A na pewno czujnik jest zły? U mnie kiedyś kontrolka mrugała w temperaturze otoczenia ok. 0 stopni , na wertepach i kostce brukowej- okazało się, że był słaby kontakt na złączu kabelków w bagażniku (pod wykładziną) - po poprawieniu łącza nadal działa ok (już 11 lat!)
  3. Nazwa modelu felgi Forester II lift

    Kiedyś kompletowałem zestaw kół zimowych i też chciałem zakupić nowe do forka. Kilka lat temu były w sklepie subaru w cenie 1577,34zł za sztukę. Do tego trzeba było dokupić dekielki w cenie ok. 70zł za sztukę. Ostatecznie zakupiłem (na forum) nieużywane felgi od Legacy (za coś ok. 2400zł komplet) - dekielki musiałem niestety kupić w sklepie subaru, bo ich nie było w zestawie. Te felgi od legasia mają inne ET (55), ale pasują świetnie i nic nie obciera
  4. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Też umyłem forka, potem oczywiście była plucha. Ale śliczna psinka ! No subaryna też Zapomniałem dopisać, że subarynę umyłem specjalnie na badanie techniczne, które jak co roku zdał celująco !
  5. Szybkie pytanie

    w starszych jest , w nowszych trzeba dorobić
  6. Zaparowany reflektor Forester SG

    W moim forku ta dolegliwość pojawiła się w lampie kierunkowskazu lusterka bocznego, moje próby osuszania, przedmuchiwania, kontroli odpowietrznika były nieskuteczne. Zakup nowej lampy i wymiana ukoiły moje nerwy .
  7. Świecąca kontrolki tempomatu i serwisowa

    Z ciekawości się zapytam: jakie błędy wyskakują po podłączeniu komputera? Często może to być problem z pompą, lub układem wtórnego obiegu powietrza, np: P0410 Secondary Air System Malfunction P0411 Secondary Air Pump Flow Abnormal P0413 Secondary Air Combi Valve Relay Circuit 1 (Low) P0414 Secondary Air Combi Valve Relay Circuit 1 (High) P0416 Secondary Air Combi Valve Relay Circuit 2 (Low) P0417 Secondary Air Combi Valve Relay Circuit 2 (High) P0418 Secondary Air Pump Relay (Low) P1410 Secondary Air Combi Valve Open Seized P1418 Secondary Air Pump Relay (High) P2431 Secondary Air Pressure Sensor Property P2432 Secondary Air Pressure Sensor (Low) P2433 Secondary Air Pressure Sensor (High) P2440 Secondary Air System Open Seized (Bank 1) P2441 Secondary Air System Closed Seized (Bank 1) P2442 Secondary Air System Open Seized (Bank 2) P2443 Secondary Air System Closed Seized (Bank 2) P2444 Secondary Air Pump On Malfunction
  8. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Ano, może tak, bo mandat był 220zł, no i 6 pkt.
  9. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Wczoraj odebrałem Forku po wymianie i lakierowaniu przedniego zderzaka (kawiorowa naprawa) i jest jak nowy . Krzywdę zrobiłem autku 4 tygodnie temu - w dniu swoich urodzin poślizgnąłem się przy awaryjnym hamowaniu i ... wjechałem w tylny zderzak radiowozu !!!
  10. dziwny dzwiek

    w tak niskich temperaturach pierwsze odpalenie auta i odgłosy, które się słyszy mogą powodować ból zębów
  11. Kiedy wymiana rozrządu w Imprezie 2.0 160 km

    W forku (i innych subaru EU) stoi napisane: rozrząd co 105tys. km, lub 7 lat (w zależności co nastąpi szybciej) i dalej w tym schemacie. Ciekawe dlaczego w USA jest co 105tys. mil ?
  12. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla niebieskiego estiaja z czarnym spojlerem, który właśnie zaparkował (delikatnie bulgocząc) pod szpitalem bródnowskim
  13. Źrodło stałego 12V z tyłu auta

    w moim forku (SG MY07) takim samym - w bagażniku po prawej stronie jest gniazdko 12V Oh, ale to nie będzie stałe zasilanie... sorry
  14. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Forku już jest w domu - otrzymał nową chłodnicę. Uszczelki pod głowicami mają się dobrze !
  15. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Dzisiaj Forku (niestety) otrzymał po raz pierwszy przewóz do "doktora" - na lawecie, po tym jak wypuścił nagle kłęby pary z komory silnika (wzrosła też temp. płynu chłodzącego do 3/4 skali). Komora silnika wyglądała jakby spryskana płynem (chłodzącym ?). Ciekawe co się mogło stać i kiedy będę mógł napisać, że dzisiaj Forku wrócił do domu.
×