Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Syn Adama napisał:

Też mam ten problem. Myślę wejść pod auto uzbrojony w wiertarkę i nity i zobaczyć co się da zdziałać. 

Zdejmij osłonę pod silnikiem i poruszaj, opukaj co się da aż do tłumika. Jak gdzieś będzie luz to dokręć albo podspawaj. Mi brakowało jednej śruby i rezonował kawałek blachy przed tłumikiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2019 o 13:35, Pan Dziedzic napisał:

Oraz wymiana żaróweczek w Forku.

Nawet tu kurła był drut :biglol:

E8244489-765C-4768-A371-F461A3888A00.jpeg

AFFC52EB-FE8F-4F07-BC3E-5FE02901FD5F.jpeg

12C2873E-E83D-455D-A2A1-CCC68D1014E9.jpeg

Hej,

Żeby wyciągnąć przełączniki, te które w Twoim przypadku sąsiadują z buttonem od gazu konieczne jest wyciągnięcie plastiku z zabudową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, xt6 napisał:

Podpisałem się "po oponach" :)

Ciekawe ile wytrzyma ???

20190913_180141.thumb.jpg.26291c81a98d3668409cd4ae8239ffca.jpg

 

20190913_175820.thumb.jpg.959b36d92f77824f9d503254181bcb87.jpg

Na bogato! :thumbup: Czym malowałeś? Ja kupowałem specjalny pisak, ale napisy nie wytrzymały nawet miesiąca... Poza tym jaki masz rozmiar opon? Z przodu wygląda to hardkorowo, nie trze o zderzak przy skręcie?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dj Brabus napisał:

Na bogato! :thumbup: Czym malowałeś? Ja kupowałem specjalny pisak, ale napisy nie wytrzymały nawet miesiąca... Poza tym jaki masz rozmiar opon? Z przodu wygląda to hardkorowo, nie trze o zderzak przy skręcie?

Użyłem polskiego flamastra do opon z Allegro. Kiedyś zrobiłem takim samym tylko od innej marki chyba Carpoint i 2 sezony napisy wytrzymały. Opony mają rozmiar 235/65/17 a felgi 7cali i et38, jest na styk na maxa, więcej nie wejdzie bo będzie obcierało.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Gacu Gac napisał:

Hej,

Żeby wyciągnąć przełączniki, te które w Twoim przypadku sąsiadują z buttonem od gazu konieczne jest wyciągnięcie plastiku z zabudową?

Tak.

Ściszkasz od wewnętrznej strony klips od przycisku i wychodzi elegancko.

Edytowane przez Pan Dziedzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote zaliczony duzy przeglad przy 60 tys. km... przy okazji dalem sie namowic na mycie silnika - chyba nawet w nowym aucie nie wygladal tak schludnie :thumbup:

20190914_165858.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Klexiu_ZST napisał:

Jaki czas wymiany ? Ja mam u siebie wszystkie 4 do zrobienia emoji24.pngemoji24.pngemoji24.png

Jak idzie gładko z odkręceniem to chłopaki uporali się z jednym w 2,5h. 
Bardziej ich przeszkoliła guma na przegubie lewym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello,

Odgłosy z subarynki po modach:

1. Raptorsy kolektory

2. Wydech srodkowy k2 

3. Prodrive tlumiki końcowe

4. Kakimoto zbiornik powietrza

5. Caty zostawione aby nie „zabijało” w kabinie dźwiękami 

 

p.s

na żywo lepiej brzmi niż skonwertowany

filmik nagrany telefonem. Operator szedł aż mu ktoś na rękę nadepnął hehe 

 

 

Edytowane przez Szczepanoo
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2019 o 23:26, Pan Dziedzic napisał:

Tak.

Ściszkasz od wewnętrznej strony klips od przycisku i wychodzi elegancko.

Ok. A podpowiedz jeszcze jak typ żarówek siedzi w przyciskach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 9/13/2019 at 5:39 PM, Dj Brabus said:

@Syn Adama wszystkie chyba Legacy/Outbacki mają tę przypadłość, bo co zrobię i dokręcę, to u mnie znowu zaczyna dzwonić i rezonować... 

 

Dziś się wziąłem i zrobiłem i na śrubkach znajdowałem trzy, cztery nie małe podkładki, więc sądzę że poprzedni właściciel też się już za to brał. Narazie wszystko (nie) gra. Zobaczymy na jak długo. 

 

On 9/13/2019 at 6:50 PM, sredniaq said:


Może gumy kiepskie i przenoszą drgania w inne słabe punkty?

 

Ogólnie mówiąc, gum brak. Blacha nad wydechem poodrywała się od mocowań. Myślę, że to rezultat zabawy w terenie poprzedniego właściciela...

 

Rozwiązałem to tak:

1026675071_20190916_2011562.jpg.64ad96fae7753949c04de3694a517c62.jpg

 

1321866073_20190916_2012552.thumb.jpg.49a64127ada33be2468b1f888a512fac.jpg

 

305901626_20190916_2010452.thumb.jpg.dcb08cf432ad3fabfa2f31d10e0c0271.jpg

 

Najwięcej hałasu brało się chyba na tej części:

1001691849_20190916_200933-22.thumb.jpg.b3fc1e57162152bc26b9c2ca978bf79f.jpg

 

I tutaj, gdzie tylko podoginałem miejsca gdzie górna i dolna blacha się łączy:

 

2031004088_20190916_2009402.thumb.jpg.3d549b7c28e01b2922dc2640839d2cb2.jpg

 

Ktoś nim chyba po skałach musiał jeździć, żeby tak załatwić... 

Edytowane przez Syn Adama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Mike-m napisał:

W końcu zamontowałem chlapacze. Trochę mi zajęło dopasowanie odpowiednich śrub/wkrętów do montażu, ale już po.

1ea21a700d290b249e5fc8b1298ef8cc.jpg
 

 

owalna koncowka wydechu w Forku - dosc rzadki widok, ale mi sie podoba :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...