Jump to content

wojteq02

Nowy
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About wojteq02

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    Rybnik
  • Auto
    Legacy III 2.0
    Impreza MY18 2.0
    Carisma 1.9 DID

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O kurde, fajny bajer Jak zamontujesz tył to napisz jak się spisują
  2. Pozdrawiam wszystkie świnki widziane dzisiaj na torze w tychach. Zazdroszczę właścicielowi czarnego hawka z szarą świnką na lusterku, pięknie ci to gada
  3. Pozdrawiam sąsiada/sąsiadke z outbacka III jeżdżącego po orzepowicach w Rybniku
  4. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy, ma on możliwość "regulacji" przy jego mocowaniu na śrubkach. Tam lekkie przesunięcie powoduje właśnie takie objawy.
  5. Ten 2.4DiT ma 4 czy 6 garów?
  6. Pozdrawiam kierownika czarnej imprezy kombi z trumną na dachu widzianego wczoraj na kotucza w Rybniku a takze dzisiaj w rowniu
  7. Tak, jak już zdejmiesz przepustnice to wszystko masz pod ręką, pamiętaj wyczyścić też ten kanał od krokowca w samej przepustnicy.
  8. wojteq02

    Filmy

    Profesor chris grzebie dzisiaj przy dieslu
  9. Pozdrawiam forka mijanego dzisiaj między zalewami w Rybniku. Odmachane ale nie wiem czy było widać
  10. Świnia naprawiona więc jak dam radę to bym się dołączył o ile można
  11. Racja, po uruchomieniu robiłem pare zmian przy TPSie żeby uzyskać dobre obroty więc może muszę go na nowo skalibrować. Wystarczy że odepnę na chwilę klemy i potem zostawię go na 10min uruchomiony?
  12. Rozrząd był wymieniany jakiś miesiąc temu. Dzisiaj przyszła uszczelka do przepustnicy. Odkręciłem przepustnice i moim oczom ukazał się dramat. Poprzedni "miruś" zamontował przepustnice na starej uszczelce przy użyciu silikonu Przez co wszystkie kanały były zapchane, a sama klapa nie domykała się przez nagar na ściankach. Przepustnice dokładnie wymyłem w benzynie, kolektor w środku był czysty oprócz kanału do krokowca, więc on też został umyty. Poskładane i palimy. I tu uwaga, SUKCES!!! Auto od razu weszło na ssanie, po kilku manewrach z czujnikiem przepustnicy ma idealne obroty na biegu jałowym Stukanie pozostaje niezidentyfikowane. Może wybiorę się w najbliższym czasie do mechanika który robił rozrząd żeby zobaczył co i jak. Mam jeszcze jedno pytanko, czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem, podczas jazdy przy wysprzęglaniu obroty zamiast spaść od razu zostają przez chwilę i powoli opadają? (auto robiło tak już wcześniej) Dzięki wszystkim za dotychczasową pomoc
×
×
  • Create New...