Skocz do zawartości

Syn Adama

Użytkownik
  • Postów

    191
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    2.5l Subaru Outback '99

Ostatnie wizyty

2227 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Syn Adama

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

115

Reputacja

  1. Czyli najzywaczjnjej do regeneracji? Słyszałem że jest gdzieś miejsce w Warszawie gdzie można zawieźć wyjętą do regeneracji, ale nie kojarzę gdzie. Ktoś wie?
  2. Moi drodzy, Smutek mnie złapał po pierwszym wjeździe na duży, odśnieżony plac. Gazu daję, koła skręcam i tak jak każdego roku przygotowuję się na korektę ślizgu, a tu... podsterowność. Silnik się wkręca, koła się kręcą, ale tył w ogóle nie chce się wychylić, tylko trzeba naprawdę kombinować. Mam to auto już jakieś 7 lat więc mam doświadczenie z jego zachowaniem na śniegu i to wyraźnie odstaje od poprzednich lat. Czy tak bezobjawowo coś mogło się stać z napędem? Jest to manual z reduktorem. Wiskoza nigdy nie robiła problemów. Z góry dzięki za pomoc.
  3. Weszły koła zimowe na nowych (dla mnie) felgach. Może je kiedyś odnowie, ale na razie dają radę. Musiał wylecieć hamulec 316mm i wpadł 294mm i tak już zostanie.
  4. Witam. Czy ktoś mi powie z czego to felgi? 16x6.5 ET48 Dzięki!
  5. Syn Adama

    Skrzynia szarpie

    Tu nie kostka będzie problemem, tylko ewentualnie te zawory, do których jest ona podpięta, więc pryskanie samej kostki raczej nic nie da.
  6. Syn Adama

    Skrzynia szarpie

    W automatacie ogólnie korkiem schodzi jakaś połowa całości, czyli w tym przypadku właśnie +- 4l Warto przy okazji wymienić filtr zewnętrzny. Jeżeli obsługujesz najtańszy multimetr i dasz radę zdjąć wlot powietrza pod maską, możesz w pierwszej kolejności w łatwy sposób sprawdzić zawory elektryczne (solenoidy) skrzyni, odpinając kostkę wychodzącą ze skrzyni i sprawdzając oporność na kilku pinach, odpowiadających za zawory. Jeżeli oporność na którymś zaworze będzie poza normą, będziesz musiał go prawdopodobnie wymienić, choć w niektórych wypadkach podobno da się naprawić.
  7. Aaaaaah... Lock-up jest tylko na 4 biegu, więc tylko wtedy mógłby powodować takie objawy. To ma sens!
  8. U Ciebie też zdarzało się tylko przy redukcji na danych biegach? U mnie wszystkie inne redukują wzorowo. Sprawdzałem wszystkie elektrozawory i rezystencja była książkowa.
  9. Nalatane tylko 230kkm, więc myślę że jeszcze połowa życia przed sobą. Tak, jest PRND321, a ze sprawdzeniem przy redukcji "manualnej" to będę musiał spróbować. Może jeżeli nie będę miał gazu do dechy, to nie szarpnie, a wyprzedzić dynamicznie będę mógł. Dzięki!
  10. Cześć. Wszystkim. Właśnie uruchomiłem sprowadzonego Outback'a II w automacie. Po wymianie oleju w skrzyni, pozbyciu się mrugającego "POWER" (odłączony był rezystor pod maską) wszystko ładnie działa, oprócz tego, że przy jeździe na 4 biegu, przy prędkości około 100-120km/h, wciskając mocno gas, jest bardzo duże walnięcie/szarpnięcie w momencie włączeniu się trzeciego biegu. Mam odczucie, że obroty są za duże kiedy wchodzi ta trójka i to dlatego, ale nie znam przyczyny. Błędów brak, wszystko inne działa prawidłowo. Ktoś może miał coś podobnego, lub może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki!
  11. Nowy, producent NTY. OEM to chyba jakieś 300zł. Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
  12. Pilot kamikaze uderza w bazę wroga. (1945, koloryzowane)
  13. U mnie było tak: Outback II z 2.5l SOHC w manualu ma sporą dziurę w mocy na niższych obrotach. Zacząłem zauważać przy szybszym ruszaniu tak dopiero od 2.5-3k obrotów nagle zaczynał przyśpieszać. Dziś zauważyłem jeszcze mniej mocy w dolnych obrotach i nagły wzrost mocy przy około 4k obrotów. Problem tylko na benzynie. Z LPG wydaje się w normie, a przynajmniej nie jest tak wyczuwalne. Winowajcą był czujnik spalania stukowego. 30zł i 15 minut roboty i jak ręką odjął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...