Jump to content

Syn Adama

Użytkownik
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

About Syn Adama

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    2.5l Subaru Outback '99

Recent Profile Visitors

622 profile views
  1. Ty i @Pan Dziedzic przekonaliście mnie i właśnie zamówiłem zestaw short shiftera razem z tulejami poliuretanowymi z Ali.
  2. A to ciekawe. Z takim paskiem go kupiłem. Co ciekawsze (albo może martwiące) to że pasek Bosch który kupiłem ma zupełnie inne rowki. Stary pasek miał nacięcie w kształcie V a w nowym nacięcia są proste. Te, do których wysłałeś linki, wyglądają tak samo, tylko różnią się długością o 10mm.
  3. Pasek zmieniony i dzięki Bogu pompa działa. Nie wiem, czy któryś mechanik źle naciągnął, czy po prostu pasek był stary i pękł pęknięciem naturalnym.
  4. Obraca się bez żadnych oporów. Wycieków też nie ma. Zastanawiam się tylko czy jakikolwiek problem nie wyszedł by dopiero przy wyższych obrotach i kręceniu kierownicą. W sumie pasek kosztuje tylko 22zł a sama wymiana nie powinna zająć za długo, więc trzeba chyba będzie po prostu spróbować i zobaczyć.
  5. Dziś kręcąc się po centrum i szukając miejsc do parkowania zaczął mi piszczeć pasek przy kołach skreconych na maksa. Później, już przy parkowaniu, kierownica zaczęła trochę skakać, jakby przerywalo wspomaganie i było trochę więcej piszczenia. W drodze powrotnej pasek się zerwał i dojechałem do domu bez ładowania i bez wspomagania. Czy ktoś miał taką przygodę? Czy problemem był stary, lub za mało naciagnięty pasek, który wystarczy teraz wymienić, czy możliwe jest że pasek zerwał się przez nawalającą pompę? Jak to sprawdzić? Dzięki!
  6. Aha. Czyli akurat to, co będę robił i coś, do czego można użyć udaru. No i rozmiar, którego nie ma w wielu z tych kompletów. Dzięki za cenne info!
  7. Szukam nasadek ze stali chromowo-molibdenowej (Cro-mo), czyli, z tego co wyczytałem, jedynej słusznej do udaru. Te błyszczące o których mówisz są ze stali chromowo-wanadowej (CrV) i mimo że rekalmowane są jako udarowe, to się do tego raczej nie nadają. Są bardzo twarde, ale przez to i kruche. Poza tym, mam już zestaw kluczy z nasadkami z CrV, więc w razie czego, też będę mógł skorzystać. To też już na liście! O tym nie pomyślałem, ale i tak chyba wszystkie te zestawy z tych rozmiarów startują... Chyba że kupię je wszystkie osobno. Ogólnie mam już trochę sprzętu Makita na baterie 18v, więc kupiłem i klucz Makity który dysponuje 280nm, więc mam nadzieję że nawet z tymi tanimi zda egzamin. Mam do wymiany tarcze i klocki z przodu, razem z jarzmami i zaciskami, i chcę zdjąć sanki z tyłu i zabezpieczyć przed zimą. Oprócz tego, sprężyny z tyłu do wymiany i na pewno coś się przy okazji w zawieszeniu znajdzie. Zobaczę czy klucz zda egzamin, a jak nie, to sprzedam i zostanę przy zwykłej grzechotce. Dzięki za rady!
  8. Niby proste pytanie, ale trudno znaleźć konkretną odpowiedź... Kupiłem klucz udarowy i chcę zaopatrzyć się w nasadki udarowe, które w większości sprzedawane są w zestawach od 8mm do 32mm, ale w po 10szt, czyli z wieloma brakującymi rozmiarami. Czy 10, 12, 14, 17, 19, i 21mm to w zasadzie wszystko co można znaleźć na Subaru? Jakie są te rzadziej występujące rozmiary i rodzaje, np. torxy? Czy są różnice między modelami/latami produkcji? Dzięki.
  9. U mnie siedzą opony w rozmiarze 215/65/16 na oryginalnych aluminiowych felgach i oprócz ocierania o gumki z tyłu, które zdemontowałem, nie było problemu.
  10. Dziś się wziąłem i zrobiłem i na śrubkach znajdowałem trzy, cztery nie małe podkładki, więc sądzę że poprzedni właściciel też się już za to brał. Narazie wszystko (nie) gra. Zobaczymy na jak długo. Ogólnie mówiąc, gum brak. Blacha nad wydechem poodrywała się od mocowań. Myślę, że to rezultat zabawy w terenie poprzedniego właściciela... Rozwiązałem to tak: Najwięcej hałasu brało się chyba na tej części: I tutaj, gdzie tylko podoginałem miejsca gdzie górna i dolna blacha się łączy: Ktoś nim chyba po skałach musiał jeździć, żeby tak załatwić...
  11. Też mam ten problem. Myślę wejść pod auto uzbrojony w wiertarkę i nity i zobaczyć co się da zdziałać.
×
×
  • Create New...