ZdanoG6 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Aktualnie jaram się przesiadką z 225/40/18 na 205/50/17. Komfort dużo większy, niestety przyzwyczajenie do 18-tek zakotwiczyło mi się za bardzo w głowie i widzę że 17" to deczko za mało do tej budy Subaru. Koła będą na trackdaye na wiosnę a teraz staram się nimi nacieszyć na codzień. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Hexao napisał: Jeśli chodzi o koszty to było to wymieniane w warsztacie, poza kosztami tarcz i klocków (tu wiadomo zależy co kto wybierze) doszedł dodatkowy koszt jarzm (2 x 200zł). Zaciski zostały te same. I na takim zestawie 16 mieszczą się, ale jak to mechanik określił "na styk". Za chwilę i tak zmieniam letnie na 17-tki. W innym warsztacie powiedzieli, że zamiana ta będzie bardzo droga, ale tak naprawdę nie robili jeszcze, więc trudno powiedzieć. A w drugim powiedzieli, że na spokojnie, robili już i nie ma problemu. Rożnica w hamowaniu jest bardzo wyraźna, teraz samochód hamuje , a nie spowalnia ;p tarcze masz 316mm ? Edytowane 3 Marca 2019 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 26 minut temu, niebieskiultras napisał: tarcze masz 316mm ? W książkę wpisane brembo 315mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 1 minutę temu, Hexao napisał: W książkę wpisane brembo 315mm hmm ciekawe czy moje 16 by weszły na taką tarcze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Godzinę temu, ZdanoG6 napisał: Aktualnie jaram się przesiadką z 225/40/18 na 205/50/17. Komfort dużo większy, niestety przyzwyczajenie do 18-tek zakotwiczyło mi się za bardzo w głowie i widzę że 17" to deczko za mało do tej budy Subaru. Koła będą na trackdaye na wiosnę a teraz staram się nimi nacieszyć na codzień. a jakie masz opony? moze jakies twarde np? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Umyłem, posprzątałem w środku i zaparkowałem pod srającym drzewem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modeusz Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Wyczyściłem silnik krokowy muchozolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 23 godziny temu, Kambol napisał: Tak się da? trzeba czegoś wyjątkowego? Narzędzi? Uda się bez wymontowywania lamp? 23 godziny temu, Kambol napisał: Tak się da? trzeba czegoś wyjątkowego? Narzędzi? Uda się bez wymontowywania lamp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZdanoG6 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 5 godzin temu, filipk93 napisał: a jakie masz opony? moze jakies twarde np? Twarde twarde dokładnie. Dunlop Sp Sport Maxx RT. Pod paznokciem w taką pogodę w ogóle się nie uginają. Ale różnica w profilu opony 40 a 50 też jest na bank odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Godzinę temu, ZdanoG6 napisał: Twarde twarde dokładnie. Dunlop Sp Sport Maxx RT. Pod paznokciem w taką pogodę w ogóle się nie uginają. Ale różnica w profilu opony 40 a 50 też jest na bank odczuwalna. ja mam te same! dramat wg mnie te opony. Letnie mam 245/40 18, zima nokiany wr3 215/45 17 wiec profil opony nizszy, a cichsza i bardziej komfortowa niz ten dunlop. Dokoncze je na torze i kupuje pilot sport 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Może nie dziś, ale wczoraj wymieniłem ślizg tylnego zderzaka. Od samego początku irytował mnie, że odstawał od nadkola kilka milimetrów. W zeszłym tygodniu próbując go wcisnąć urwałem końcówkę ślizgu, do którego mocuje się zderzak . W ten oto sposób, nie mając już innego wyjścia bo nagle zderzak zaczął odstawać nie 5 a 15mm, kupiłem w ASO nowy element i wreszcie jest jak być powinno . 8 godzin temu, ZdanoG6 napisał: Aktualnie jaram się przesiadką z 225/40/18 na 205/50/17. Komfort dużo większy, niestety przyzwyczajenie do 18-tek zakotwiczyło mi się za bardzo w głowie i widzę że 17" to deczko za mało do tej budy Subaru. Koła będą na trackdaye na wiosnę a teraz staram się nimi nacieszyć na codzień. W hawku przerobiłem sporo opon i felg i powiem szczerze, że nie odczułem żadnej różnicy pomiędzy oponami 17 a 18”. Przesiadka była z 225/45/17 na 225/40/18. Wydaje mi się, że w Gh na 245/40/18 pomimo wyższej opony jest mniej komfortowo niż w hawku, o ile w STI mozna mówić o komforcie resorowania . A co do wspomnianych Dunlopów, to rzeczywiście dramat. I pod względem przyczepności i generowanego hałasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Popsułem zegary. Ta wskazówka z lewej zwykle tak nie wygląda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 9 minut temu, rosaskc napisał: Popsułem zegary. Ta wskazówka z lewej zwykle tak nie wygląda Poczeka poczeka za chwile bedzie na E nd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, filipk93 napisał: ja mam te same! dramat wg mnie te opony. Letnie mam 245/40 18, zima nokiany wr3 215/45 17 wiec profil opony nizszy, a cichsza i bardziej komfortowa niz ten dunlop. Chyba ciężko porównywać opony zimowe (miękkie) z letnimi... 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: A co do wspomnianych Dunlopów, to rzeczywiście dramat. I pod względem przyczepności i generowanego hałasu... Hm.. też mam w Outbacku te opony i na przyczepność nie narzekam, hałas raczej typowy (letnie są zawsze trochę głośniejsze niż zimowe). Kupiłem je, bo poza dobrymi wynikami w testach były polecane (m.in. na TF) i jestem z nich zadowolony. Napiszcie coś więcej, czemu wg Was takie złe, bo miałem w planie kupić je też do WRX, a zasialiście ziarenko niepewności... 4 godziny temu, siedemczwartych napisał: Tak się da? trzeba czegoś wyjątkowego? Narzędzi? Uda się bez wymontowywania lamp? Nie trzeba nic wyjątkowego - podstawowe narzędzie wystarczą. Bez ściągnięcia zderzaka i demontażu lamp nic nie zrobisz, ale nie jest to skomplikowane. Edytowane 3 Marca 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 5 minut temu, Kambol napisał: Chyba ciężko porównywać opony zimowe (miękkie) z letnimi... zawsze wydawalo mi sie, ze opony zimowe są glosniejsze ze wzgledu na bieznik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Ja też tak sądziłem, ale od wielu sezonów i kilku rodzajów opon obserwuję, że jest odwrotnie - letnie są głośniejsze. Być może wynika to z twardości mieszanki. Ale napisz coś więcej o tych Dunlopach, bo nie wiem, co kupować na sezon do WRX'a. Edytowane 3 Marca 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Zakończyłem dosyć skomplikowaną rzeźbę ze zmianą koloru podświetlenia w hawku STi z niepasującego do niczego zielonego na czerwony. Zmienione zostało podświetlenie przycisków radia , wyświetlacza, panela klimy, przycisków do przeciwmgielnych, natrysku IC, podświetlenia stacyjki, podświetlenia zapalniczki , zmiana i dodanie dodatkowego podświetlenia przycisków sterowania szyb ( w serii był tylko lock i podświetlenie szyby kierownika ). Wisienka na torcie- wpadł czerwony przełącznik awaryjnych z wersji JDM. Uffff, mam nadzieję, że niczego nie pominąłem Edytowane 4 Marca 2019 przez _scooby_ 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) 7 godzin temu, Kambol napisał: napisz coś więcej o tych Dunlopach, bo nie wiem, co kupować na sezon do WRX'a Twarde na maxa jak run flat, glosne, wg mnie w ogole nie kleją, jak popada to boje sie na nich szybciej w zakret wejsc. Ja jak bede zmienial to albo michelin pilot sport 4 albo contisportcontact 6. Nic innego nie biore pod uwage, Micheliny z polecenia Carfita, a Conti z autopsji bo mialem w innym aucie i bylem mega zadowolony:) Edytowane 4 Marca 2019 przez filipk93 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 9 godzin temu, Kambol napisał: Hm.. też mam w Outbacku te opony i na przyczepność nie narzekam, hałas raczej typowy (letnie są zawsze trochę głośniejsze niż zimowe). Kupiłem je, bo poza dobrymi wynikami w testach były polecane (m.in. na TF) i jestem z nich zadowolony. Napiszcie coś więcej, czemu wg Was takie złe, bo miałem w planie kupić je też do WRX, a zasialiście ziarenko niepewności... A co tu pisać? Jak masz dobre doświadczenia, to kupuj . Ja mam słabe, bo są po prostu sporo lepsze opony. Jak chcesz fajny komplet, to na codzień mam Michelina Pilot Sport 4 i mogę polecić. Nie jest to opona sportowa, ale klei lepiej niż Dunlop i aż tak nie hałasuje. Jeździłem też na Continentalach sport contact od 2 do 5 i też super opony. W WRXie na drogę miałem też kiedyś Bridgestone RE002, nie jest zła. 7 godzin temu, Kambol napisał: Ja też tak sądziłem, ale od wielu sezonów i kilku rodzajów opon obserwuję, że jest odwrotnie - letnie są głośniejsze. Być może wynika to z twardości mieszanki. Ale napisz coś więcej o tych Dunlopach, bo nie wiem, co kupować na sezon do WRX'a. A ja obserwacje mam całkiem inne . Nie wiem czy twardość ma znaczenie, mi się wydaje, że większy wpływ ma budowa bieżnika. Nie bierzemy tu pod uwagę opon typu semi slick czy slick, bo te są naprawdę głośne, ale zwykle opony drogowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) Jeśli komuś zależy na komforcie i dobrym trzymaniu w zakrętach to z czystym sumieniem polecam Falken Ziex ZE914 Ecorun XL. Jeździłem na 215 45 17 jak i 225 40 18. Cisza, rewelacyjne na mokrym i suchym w zakretach no i bardzo trwałe. Micheliny się kleją jak szalone ale za to zużywają dość szybko. Dunlopy to bardziej na niemieckie drogi i autostrady dla aut z pneumatycznym zawieszeniem PS: przygotowałem dekle pod nowy kolor felg Edytowane 4 Marca 2019 przez R4RE 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Wleciał kurniczek i zaciski w czerwień (nie widać :P). Teraz czekam na kubełki. No i było myju myju 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 W dniu 3.03.2019 o 13:24, niebieskiultras napisał: hmm ciekawe czy moje 16 by weszły na taką tarcze Zalezy jakie 16"ki - niektore wchodza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 7 minut temu, eddie_gt4 napisał: Zalezy jakie 16"ki - niektore wchodza To wiem O takie mam Z hawka zdjete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Ciepło dziś było to se umyłem Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 1 godzinę temu, badyl napisał: Ciepło dziś było to se umyłem Prosim fotex felunku panie dzieju - bez piany tym razem. Ciekawie coś to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się