Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Mega siedzi to koło!  Ta Porszaffka z pierwszego foto mam nadzieje, że została zjedzona  
Oczywista....nawet A klasa AMG dostała w dupę :)

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko standard, pakiet PPP . Ważniejszy łącznik między pedałami a kierownicą niż moc
Dostał na starcie i już nie nadrobił , jak by była większa odległość to by mnie doszedł bo dużo nie brakowało . :)


Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ja załatwiłem podobnie M3 pod światłami...165 kuca do jakiś 400, ktoś powie jak to możliwe? Ano mozliwe;)

Złożyło się na to parę czynników. Lekko wilgotna nawierzchnia i zakręt 150m za światłami:) ruszyłem bez najmniejszego uślizgu, a beta mieli, ja na zakręcie wlepialem dwóje w podłogę bez strachu a bete już łamało. Po dojechaniu do kolejnych świateł...mina koleszki bezcenna:biglol:

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno przedwiosenne popołudnie Wiertarka młotek i przecinak. Oto efekty:
362984412c97b3327496da263ca15561.jpg
764d8147e5571d1b775971acfcfb2fc5.jpg
c56b2bf1ba4a4647f3147325e99653a3.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

  • Super! 3
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem z tyłu nowe amorki i stare sprężyny, zregenerowane i podwyższone pod LPG, które mam od lat. Na razie jest tak (miarka w calach od osi), podejrzewam że po ułożeniu trochę opadnie. Jutro planowałem przód, ale okazało się, że wysłali straszny leżak, zupełnie nie odbijają. Czyli przód musi poczekać.

 amorki-2.thumb.jpg.a8d467ca207c48eacbe8b1668b72bfc6.jpg

amorki-1.thumb.jpg.0ea77addc697ef210986f15016c24ac1.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontowane wskaźniki i pomalowane na czarny mat... 

 

DSC_1721.JPG

DSC_1722.JPG

DSC_1727.JPG

 

Ale chyba objemkę i pierścień też trzeba będzie pomalować... Jakoś tak to za bardzo teraz "pomodzone"... ;)

Edytowane przez Tommi1
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Ptasi0r napisał:

@Tommi1, a nie myślaleś o założeniu daszków na wskaźniki?

No myślalem ale daszek do GH jest paskudny wg. Mnie a później albo flokowanie albo obszycie... Wiec wolę ten patent jak narazie. Poźniej będzie coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tommi1 napisał:

No myślalem ale daszek do GH jest paskudny wg. Mnie a później albo flokowanie albo obszycie... Wiec wolę ten patent jak narazie. Poźniej będzie coś innego

Nie miałem na myśli jednego daszku, tylko trzy pojedyńcze - takie kubeczki montażowe gdzie w obudowę wpuszczasz wskaźnik i z zewnątrz jest on ładnie zamknięty.

 

 

Coś tego typu:

 

pol_pl_Wskaznik-temperatury-oleju-Auto-G

 

ZEGAR-AUTO-GAUGE-PK-52mm-10-COLOR-VOLT_%

Edytowane przez Ptasi0r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ptasi0r napisał:

Nie miałem na myśli jednego daszku, tylko trzy pojedyńcze - takie kubeczki montażowe gdzie w obudowę wpuszczasz wskaźnik i z zewnątrz jest on ładnie zamknięty.

 

 

Coś tego typu:

 

pol_pl_Wskaznik-temperatury-oleju-Auto-G

 

ZEGAR-AUTO-GAUGE-PK-52mm-10-COLOR-VOLT_%

Jest to patent git ale ja narazie zostane przy tym co mam a w przyszlości wejdzie  Defi Advance zd. To jest ostateczny pomysł na te auto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tommi1 napisał:

Jest to patent git ale ja narazie zostane przy tym co mam a w przyszlości wejdzie  Defi Advance zd. To jest ostateczny pomysł na te auto ;)

 

Polecam Advance ZD;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków z przodu, zdecydowałem się na zmianę ich rozmiaru z 277 na 294 mm. Kupiłem zaciski od Forestera III diesel, które można bardzo tanio kupić na allegro (mnie oba kosztowały 80 zł). Wykorzystałem z nich tylko jarzma. Gładkie tarcze i zwykłe klocki hamują lepiej niż Brembo Max i klocki ferodo. Zmiana zdecydowanie na plus, a przy powyższej cenie zacisków jest to na prawdę mod, który powinien zrobić każdy przy zmianie tarcz z przodu w Legacy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem na przód nowe wentylowane tarcze i klocki firmy ATE.

Stare zostały zjedzone przez rdzę i wytarte przez klocki. Jeden z tłoczków nie odbijał i blokując się nierówno wycierał tarcze. Teraz wszystko pięknie nasmarowane i chodzi jak masełko. Przejechane dopiero ok 30km... znacznie cichsze niż to co miałem dotychczas założone :D

20190308_095651.jpg

20190308_095723.jpg

20190308_095731.jpg

20190308_095747.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2019 o 21:34, ada///m napisał:

imageproxy.php?img=&key=ef6fef51816740e6Wymieniłem szkiełka podświetlenia rejestracji, stare były już brzydkie :)

20190306_213126.jpg

 

mozna dostac takie cos do WRX ?? w serwisie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...