Jump to content

modeusz

Nowy
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

About modeusz

  • Birthday 01/28/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zielonka
  • Auto
    Impreza GF8

Recent Profile Visitors

500 profile views

modeusz's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

172

Reputation

  1. Ja od piętnastu lat jestem posiadaczem Hondy Xl 350R, poczciwego, 35-letniego enduro. Uwielbiam je za swoją prostotę, prowadzenie i za to że potrafi wyciągnąć.. na przykład z błotnej opresji
  2. Hej, myślisz że takie wgniecenie ma zauważalne skutki uboczne w postaci mniejszego przelotu/gorszego odprowadzania spalin i minimalnego "zamulenia"? :)Pytam bo sam mam podobne w downpipe mojego H&S.
  3. Wyjeżdżając 20 maja, musiałem przesiedzieć dziesięć dni w hotelowej kwarantannie dla pracowników . Teraz chyba znieśli do trzech dni ale nie mam pewności
  4. Tak, na zakrętach jeździ się bardzo przyjemnie, dla mnie to wspaniałe uczucie i sam pojazd czuje się do takiej drogi stworzony. Natomiast nigdy nie spotkałem się ze skrzyżowaniem w tunelach pod górami. Pamiętasz może gdzie takie się mieści? : )
  5. Zapakowanym prawie pod dach pojazdem, pojechaliśmy do Norwegii Postój na drodze Skrukkelivegen
  6. No, nie ma porównania. Stary dobry H&S również o wiele przyjemniej wykonany od tego nowego - tutaj już spawy zaczynają rdzewieć.
  7. Dokładnie Nieprecyzyjnie się wyraziłem
  8. Ściągnąłem z UK, niektóre spawy przy trzymadłach już zaczynają rdzewieć. Przestój długi bo ponoć problemy z odprawami celnymi.. Gada może przyjemnie ale nie może się równać ze starym dobrym klasycznym H&S o pojedynczym wylocie. Tam przy konkretniejszym dodaniu gazu, słychać że dźwięk powstaje z "czeluści" i jest to że tak powiem męskie granie, bez przesadyzmu. Tutaj natomiast zostało uwydatnione dudnienie, brak rasowego przydźwięku. Gorsze wykonanie, różnica spawów i materiałów. Zależało mi na jak najmniej rzucającej się w oczy dwururce o godnym brzmieniu. Postaram się nagrać film i dźwięk na jednym i drugim backboxie, żeby jak najlepiej odzwierciedlić różnice. Ówczesna cena to 2150zł, odsyłam..
  9. Hej, przy Eibachach polecałbym raczej 17, osiemnastki mogą zbyt łatwo obcierać przy nierówności. Sam przymierzam się do założenia 17'tek Speedline ST2 7j 205/45 na dystansie 22mm i mam pewne wątpliwości..
  10. Po pół roku oczekiwania... wreszcie upragniona, niepozorna 2,5 calowa "dwururka" Hayward&Scott" Wykonanie spawów moim zdaniem przeciętne.
  11. Nie ma żadnego problemu, po odkręceniu położenie skrzyni nie zmienia się choćby o milimetr. Na łapce skrzyni otwór na śrubę jest podłużny więc nawet w razie lekkiego "odchyłu od normy" ,nowa kość powinna wejść bez problemu : )
  12. Dzisiaj założyłem tjuningowaną kość skrzyni, wzmacnianą i minimalnie lżejszą. Stara miała dość pokaźny luz przy mocowaniu na obudowie skrzyni. Ciekawe czy będzie różnica
  13. Witam i pozdrawiam srebrnego GT Wagon na trasie s8 nieopodal Pruszkowa. Byłem białym golfikiem mk1
  14. Tylko te rolowania przednich błotników jakoś usunąć
×
×
  • Create New...