Jump to content

_scooby_

Użytkownik
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

About _scooby_

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Mazowsze
  • Auto
    STi hawk

Recent Profile Visitors

947 profile views
  1. Ja mam u siebie całą instalację 3" ( Greddy SP2 + przelot + DP Innvidia na szerokiej flanszy) ale zaczął mi chodzić po głowie Nur Spec R
  2. Odkopie temat. Czy sama końcowa pucha Blitza jest P&P z seryjnym centrem i mocowaniami ?
  3. A4 kąbi wersja JDM
  4. Piszcie może ile macie mocy, jaki moment oraz jaki macie zestaw (lub mieliście ) i co o nim myślicie. Wrzucacie STi 520Nm ze zmapowanym WRX -em z 225HP na 260HP do jednego wora i pytacie czy będzie OK. Ja mam 330HP/530Nm, AP Racing organiczne + docisk AP Racing i wszystko działa jak powinno. Auto użytkowane głównie w trybie miejskim, moja druga połowa często korzysta z auta i też nie narzeka. Nic nie szarpie, nic się nie ślizga ale bierze trochę wysoko. Jak by mi przyszło zmieniać to najlepiej na to samo co jest obecnie ale podobno na rynku są już dostępne tylko tarcze z tego zestawu. Docisk zapewne wpadł by N-grupy.
  5. BRZ to rzeczywiście youngtimer
  6. Ja się cieszę, że mi nie pokazuje bo bym się tylko niepotrzebnie stersował
  7. Czy nie pochodzą czasem z Hondy Civic VIII
  8. _scooby_

    Błotniki hawk

    Czy przednie błotniki z hawka WRX i STI są takie same i można stosować je zamiennie? Chodzi o kształt zaczepy, elementy mocujące Itp ?
  9. Nie kupuj nowego. Polecam wpierw go wykręcić i zmierzyć rezystancję na stykach. Powinna być w okolicach ok.500-600kΩ. Jak będzie poniżej powyższych wartości to nadaje sie do kosza. Sprawdź czy nie ma pęknięć, sprawdź powierzchnię styku czujnika i ewentualnie ja przeczyć, dokręć pod odpowiednim kątem 45 stopni względem silnika nie zapominając o odpowiednim dokręceniu go z siłą ok. 24 Nm. Jeżeli wciąż nie będzie działał poprawnie to pomaga reset ECU lub pozostaje zakup nowego. Przerabiałem temat w WRX`ie i miernik pokazał 563kΩ. Przeczyściłem powierzchnie styku i było po problemie.
  10. A ja się dziwiłem dlaczego mam tak wysoko u siebie przód w hawku STi...ostatnio odkryłem będąc w kanale, że mam Whiteline ALK + podkładki
  11. Jak coś to mam fajny wydech Prodrive z centralnym przelotem. Przyjemnie to bulgocze.
×
×
  • Create New...