-
Content Count
316 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
156 WspaniałyAbout _scooby_
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Skąd
Mazowsze
-
Auto
STi hawk
Recent Profile Visitors
1377 profile views
-
Miałem kiedyś podobne akcje w blobie WRX. Wymiana oleju w skrzyni i tylnym dyfrze rozwiązała problem. Później miałem podobnie w STi i zastosowałem to samo rozwiązanie. Jak ręką odjął. Może u Ciebie jest coś innego ale zawsze możesz spróbować od tej opcji.
-
Ok, szukam dalej
-
Znalazłeś coś?
-
Dokopałem się w manualu, że KWSZ w moim powinien mieć 4^50` Ja z ALK mam 4^37` na prawym wahaczu. Coś mało. Powinno podchodzić pod 5 stopni. I jeszcze potwierdzenie, że ALK zwiększa KWSZ o ok. 0,5 stopnia:
-
masz na aucie czy masz na sprzedaż?
-
Czyli ten z długą fasolką Pozostaje jeszcze kwestia czy mam ori czy jakis zamiennik...
-
Czyli patrząc na pomiar z geometrii wyglada, że ten mój prawy wahacz ( ten z większą /dłuższą fasolką 89mm) jest chyba właściwy. Jak ktoś może zmierzyć u siebie tą fasolkę to proszę o wrzucenie wartości. Będę mega wdzięczny. Może być hawk lub blob STi to jedno wykluczymy.
-
Mówisz o tych metalowych uchwytach do sworznia przykręcanych na dwie śruby? Jutro sprawdzę ale tu ewidentnie mam różne wahacze
-
Nie będę zakładał nowego tematu skoro juz podobny istnieje. Nie wiem od czego zacząć więc zaczną od tego, że wrzóciłem nowe sprężyny Eibach’a i postanowiłem podjechać na sprawdzenie geometrii. Spore zaskoczenie ponieważ wyszła mi duża różnica na KWSZ. Lewy przód 2^58’ natomiast prawy przód 4^37’. Dotychczas nie miałem większych problemów z prowadzeniem. Minimalnie ściągało mnie czasami na lewo ale nie zawsze. Tłumaczyłem to sobie koleinami. Auto hawk STi 2006 z Anti Lift Kitem Whiteline’a. Podejrzenie padło na wahacze. Poprzedni właściciel wspominał, że uderzył w krawężnik ale nie pochwalił s
-
prawdziwy JDM na krótkim WIN
-
Cena części oem (tarcza, docisk, łożysko) +robocizna łącznie ok.2200 brutto to chyba uczciwa cena jak za komplet do STi razem z wymianą w ASO. Wątpię aby ktoś zrobił to na ori częściach za 1700pln
-
numery części są inne i do WRX są dużo tańsze.
-
Umówiłem się już na wymianę w ASO za 2 tyg. Czy przy okazji wymiany sprzęgła robiliście jakieś zapobiegawcze wymiany np. łożysk czy uszczelniaczy w 6MT? Póki co nic nie wyje, nic nie stuka i nie puka oraz nie wycieka. Wszędzie sucho.
-
Prawie mnie przekonaliście do zestawu OEM Chciałem jeszcze zapytać czy zestaw OEM, czyli tarcza 30100AA920, łożysko 30502AA130, docisk 30210AA670 to ten sam zestaw co poniższe Exedy https://www.nie-ASO.pl/pl/sprzeglo-kompletne-impreza-sti-oem-replacement,3,29803,15517