Jump to content

_scooby_

Użytkownik
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

156 Wspaniały

About _scooby_

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Mazowsze
  • Auto
    STi hawk

Recent Profile Visitors

1377 profile views
  1. Miałem kiedyś podobne akcje w blobie WRX. Wymiana oleju w skrzyni i tylnym dyfrze rozwiązała problem. Później miałem podobnie w STi i zastosowałem to samo rozwiązanie. Jak ręką odjął. Może u Ciebie jest coś innego ale zawsze możesz spróbować od tej opcji.
  2. Dokopałem się w manualu, że KWSZ w moim powinien mieć 4^50` Ja z ALK mam 4^37` na prawym wahaczu. Coś mało. Powinno podchodzić pod 5 stopni. I jeszcze potwierdzenie, że ALK zwiększa KWSZ o ok. 0,5 stopnia:
  3. masz na aucie czy masz na sprzedaż?
  4. Czyli ten z długą fasolką Pozostaje jeszcze kwestia czy mam ori czy jakis zamiennik...
  5. Czyli patrząc na pomiar z geometrii wyglada, że ten mój prawy wahacz ( ten z większą /dłuższą fasolką 89mm) jest chyba właściwy. Jak ktoś może zmierzyć u siebie tą fasolkę to proszę o wrzucenie wartości. Będę mega wdzięczny. Może być hawk lub blob STi to jedno wykluczymy.
  6. Mówisz o tych metalowych uchwytach do sworznia przykręcanych na dwie śruby? Jutro sprawdzę ale tu ewidentnie mam różne wahacze
  7. Nie będę zakładał nowego tematu skoro juz podobny istnieje. Nie wiem od czego zacząć więc zaczną od tego, że wrzóciłem nowe sprężyny Eibach’a i postanowiłem podjechać na sprawdzenie geometrii. Spore zaskoczenie ponieważ wyszła mi duża różnica na KWSZ. Lewy przód 2^58’ natomiast prawy przód 4^37’. Dotychczas nie miałem większych problemów z prowadzeniem. Minimalnie ściągało mnie czasami na lewo ale nie zawsze. Tłumaczyłem to sobie koleinami. Auto hawk STi 2006 z Anti Lift Kitem Whiteline’a. Podejrzenie padło na wahacze. Poprzedni właściciel wspominał, że uderzył w krawężnik ale nie pochwalił s
  8. prawdziwy JDM na krótkim WIN
  9. Cena części oem (tarcza, docisk, łożysko) +robocizna łącznie ok.2200 brutto to chyba uczciwa cena jak za komplet do STi razem z wymianą w ASO. Wątpię aby ktoś zrobił to na ori częściach za 1700pln
  10. numery części są inne i do WRX są dużo tańsze.
  11. Umówiłem się już na wymianę w ASO za 2 tyg. Czy przy okazji wymiany sprzęgła robiliście jakieś zapobiegawcze wymiany np. łożysk czy uszczelniaczy w 6MT? Póki co nic nie wyje, nic nie stuka i nie puka oraz nie wycieka. Wszędzie sucho.
  12. Prawie mnie przekonaliście do zestawu OEM Chciałem jeszcze zapytać czy zestaw OEM, czyli tarcza 30100AA920, łożysko 30502AA130, docisk 30210AA670 to ten sam zestaw co poniższe Exedy https://www.nie-ASO.pl/pl/sprzeglo-kompletne-impreza-sti-oem-replacement,3,29803,15517
×
×
  • Create New...