Skocz do zawartości

siedemczwartych

Użytkownik
  • Postów

    460
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana siedemczwartych w dniu 22 Grudnia 2014

Użytkownicy przyznają siedemczwartych punkty reputacji!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.stefanolszak.pl

Profile Information

  • Skąd
    Człuchów
  • Auto
    legaś '07 (MY'08)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia siedemczwartych

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

6

Reputacja

  1. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.pl%2Fulk%2Fitm%2F153173478907
  2. Po miesiącu czekania na ramkę i kompletowania adapterów wreszczcie mogę cieszyć się nowoczesnością w swoim legasiu. Wszystko pięknie działa: sterowanie z kierownicy, kamera cofania, wifi, bluetooth.
  3. No i dzisiaj dotarła obudowa i podłączyłem panel klimy i wszystko działa. Sciemnianie również. Więc nie wiem do czego ta taśma łącząca panel klimy z radiem. Teraz jest rozpięta i niczego w klimie nie brakuje. 24A79676-1BBE-4472-B819-8E685F29C9DE.MOV
  4. ale powiedz, że nie jeździsz z tymi kablami pod nogami?
  5. na allegro - autolampy14 Ale znajdziesz takich ogłoszeń dużo i na allegro i na Olx. Ja wybrałem tego bo zadzwoniłem i dobrze się z gościem gadało. Obiecał, że do czwartku, najdalej piątku będę miał odbłyśniki u siebie.
  6. Jak wyjąć odbłyśniki w lampie soczewkowej na zwykłe żarówki. Subaru Legacy 2007 (po lifcie). 1. otwieramy maskę i podpieramy czymś innym niż oryginalna podpórka, bo ta oryginalna będzie przeszkadzać w pracy przy prawej lampie (strony zawsze patrząc z pozycji kierowcy). Warto podeprzeć czymś dłuższym by maska stała wysoko. No i bezpiecznie. 2. odkręcamy akumulator i dla bezpieczeństwa i dla przestrzeni potrzebnej by dostać się swobodnie do lewej lampy. Należy też odpiąć wlew płyny spryskiwaczy. 3. odpinamy wlot powietrza do filtra. Najpierw spinki ( u mnie nie są już OEMowe), potem wysuwamy do przodu wlot. 4. odłączamy wąż prowadzący od filtra do silnika: odpinamy kostkę przepływomierza, odkręcamy zaciski i wypinamy filtr. Pamiętajcie o podłączeniu potem kostki, bo bez niej wywali błąd i bez komputera nie da się go skasować. 5. Odkręcamy pozostałą część filtra. Dwie śruby. Ta zaznaczona strzałką może być odkręcana od przodu po zewnętrznej stronie filtra lub od środka. Jak wygodniej. 6. obudowa filtra wychodzi z taki zbiornikiem, który jest w otworze. Trzeba trochę pokręcić by wyszedł. Ale da się bez większych problemów. 7. Zostaje fajna przestrzeń dająca swobodny dostęp do lampy. To samo jest z drugiej strony po wyjęciu akumulatora. 8. Zdejmujemy zaślepkę lampy (tak jak do wymiany żarówki), wypinamy kostkę i wyjmujemy żarówkę. Odkręcamy śrubkę i zdejmujemy drut/sprężynkę przytrzymującą żarówkę. To wyłącznie dla wygody dalszych operacji. 9. Odbłyśnik jest przykręcony na trzech śrubach (śrubokręt krzyżakowy). Na godzinie 5, 7 i 12. Jak widać śruby są zasłonięte kołnierzem obudowy. I tu niestety zaczyna się inwazyjność. Musimy ten kołnierz zeszlifować. Ja miałem taką mini szlifierkę modelarską. Świetnie się sprawdziła. Plus wiertarka z długim wiertłem 4-6 mm. Ciężko jest dostać się szlifierką (była za gruba) do śruby na godz. 12, dlatego łatwiej było tam rozwiercić. BARDZO WAŻNE. Przy szlifowaniu proszę mieć odkurzacz, który będzie na bieżąco wyciągał pył. Obudowa bardzo pyli. Obudowa jest odporna na ciepło i lutownicą nie dałem rady jej zmodyfikować. Pamiętajmy, że to plastik i zarówno szlifowanie jak i wiercenie wymaga ograniczonego nacisku. U mnie nie nie pękło. 10. Tu widok już po oszlifowaniu i rozwierceniu. Mamy dostęp do śrub. Na dole oszlifowanie musi być większe by odbłyśnik wyjąć. Robiłem to stopniowo sprawdzając gdzie haczy aż wyszedł. 11. tak wygląda po wyjęciu odbłyśnika. Soczewka też trzyma się na tych śrubach, więc jeśli chcemy jeździć autem (bo mamy światła dzienne), to należy śruby przykręcić stosując podkładki grubości odbłyśnika, by czasem mocniej wkręcone nie uszkodziły soczewki. Wole dmuchać na zimne. Jak widać moje odbłyśniki wymagają renowacji. Już prawie nic nie było widać nocą.
  7. Dziękuje za cierpliwość. Jutro jeszcze dokładnie sprawdzę jak to tam od tylu wyglada.
  8. Ale z kierownicy idą 3 przewody. 1. Do masy 2. Do jednego swkey 3. A trzeci?
  9. Dzięki wielkie. Pierwszy SW KEY do którego z kierownicy? Ma to znaczenie? A drugi SW KEY?
  10. Wyjąłem odbłyśnik. Dramat. Ps. W legacy IV da się wyjąć do tyłu bez zdejmowania zderzaka, wykręcania lamp i ich rozklejania. Jednak nie jest to rozwiązanie dla purystów, bo trzeba delikatnie ukruszyć tylny kołnierz. Jest to bez wpływu na działanie lamp ale późniejsza świadomość może niepokoić mniej odpornych.
  11. Czy ktoś wie jak podłączyć te trzy kabelki od sterowania z kierownicy do nowego radia 2din?? Który kolor z którym wejściem przy nowym radiu? Nowe Radio ma trzy wejścia: 1. SW KEY GROUND 2. SW KEY 1 3. SW KEY 2
  12. Tak się da? trzeba czegoś wyjątkowego? Narzędzi? Uda się bez wymontowywania lamp? Tak się da? trzeba czegoś wyjątkowego? Narzędzi? Uda się bez wymontowywania lamp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...