Than_Junior Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 warp9, powiem Ci, że doszedłem do wniosku, że z drugiej strony krótka jedynka pozwala się ładnie powoli toczyć i nie trzeba jechać na półsprzęgle... no tak, trzeba się doszukiwać jakichś plusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 warp9, powiem Ci, że doszedłem do wniosku, że z drugiej strony krótka jedynka pozwala się ładnie powoli toczyć. sorry Than Junior jedynka nie jest krótka.. - licznikowo 70 km/h... :grin: Krótka to jest przy tej pojemności "2" nie da rady dobić do "100" na tym biegu, a byłoby z 0,5 s szybciej do "paczki".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Prosze Panstwa, za chwile jade odebrac autko z zalozonym quick shiftem. Bedzie to chyba jedyne Spec.B w Polsce, jesli nie w Europie, z takim modem przecierz specB ma taka sama skrzynie jak STI gdzie skok jest dosc krotki (wg mnie idealny) to poco takie mody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 roberto, a tam, kto na codzień liczy przyspieszenie do setki? GRAF, jakby to powiedziec... bo tak! Uwierz, jest fajnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 roberto, a tam, kto na codzień liczy przyspieszenie do setki? im mniej sekund tym łatwiej się liczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Jestem w szoku jak mało może palić H6. Na trasie z Cieszyna do Graz w Austrii, przy ustawionym tempomacie na 150 km/h spalanie wyniosło 9,6 litra. 544 km w 4,22 h. Trochę wyższe spalanie z Graz-u do Boloni wyniosło równe 10 l ale to pewnie dlatego że nie zwalniałem w tunelach włoskich i cały czas jechałem między 150 a 180. Na całej trasie 3920 km spalanie wyniosło 10,6 litra :shock: Bardzo przydatnym gadżetem okazało się podgrzewanie fotela. W nocy zmęczony zjechałem na stację i było całkiem przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 przestancie partolic takie glupoty 9 litrow to spala moj OBK 2,5. Czyli co .... mam teraz wymienic na spec b .... chyba jednak tak zrobie :razz: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 W trasie jest to podobno możliwe - tak twierdzą przynajmniej użytkownicy http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... egacy.html Ja na oczy takich liczb nie widziałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 warp9, najmniej 9.42 :arrow: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_s=150 Ja ze swoim spalaniem też plasuję się pod koniec rankingu :sad: Ale to musi być chyba jakość paliwa, bo patrząc po nickach (i rejestracjach :wink:) to najmniejsze mają niemiecko-brzmiące, tymczasem największe polsko-brzmiące :???: Czy to przypadek :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 po prostu w niemczech bardzo latwo spalac malo ... jak sie chce :razz: Dlatego interesuje mnie Spec B i jego najmniejsze spalanie. Nie mam ochoty jezdzac do pracy wywalac za duzo pieniedzy na benzyne z drugiej strony te 165 PS w moim OBK to za malo a Automat jest nie dla mnie wiec pozostaje Spec B. Tym bardziej ze dostalem z mojego ASO strasznie niemoralna propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 po prostu w niemczech bardzo latwo spalac malo ... jak sie chce :razz: U nas pewnie też... ...ale jakoś mi się nie chce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 przestancie partolic takie glupoty 9 litrow to spala moj OBK 2,5. Czyli co .... mam teraz wymienic na spec b .... chyba jednak tak zrobie :razz: :razz: Specjalnie dla Ciebie :razz: :wink: Z czasu spokojnie można zdjąć dwie godziny które kimałem na parkingu z włączonym silnikiem, wiec średnia prędkość wychodzi całkiem przyzwoicie. Niestety w ''memo'' nie mam zapisanego spalania z tego przejazdu z spalaniem 9,6 litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 I po co kupować dyszle? :cool: Niskie spalanie za zachodnia granica mozna łatwo wytłumaczyć. Pomijając (może tak może nie) lepsze paliwo, to nasi sasiedzi maja lepsze drogi, dlużej jeżdżą bez zatrzymania i nie stoją tyle w korkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 warp9, najmniej 9.42 :arrow: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... wer_s=150/ Gdybym spędzał 90% czasu na autobanie, jak ten jegomość... A tak mam wyłączony ekran ze spalaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Gdybym spędzał 90% czasu na autobanie, jak ten jegomość... O, z tym akurat się nie mogę zgodzić. Ja większość drogi do pracy mam po autobanie i tam właśnie auto spala mi najwięcej >14l/100 (fakt, że to przy prędkościach 160 - 200 ). Potem przejażdżka po mieście pozwala mi ustawić średnią na około 12l/100 :razz: :wink: A to tylko dwulitrówka :roll: Dobrze że nie mam H6 (rośnie mi nos :wink: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 sikor Kup sobie H6 to Ci bedzie mniej spalac bo ta 2 litrowke cisniesz jak cytryne dlatego tak duzo pali albo biegow nie zmieniasz i jezdzisz na 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 haubi65, mądry Polak po szkodzie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAMINA Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam Jestem bliski podjęcia życiowej decyzji i kupna Spec.B Na co zwrócić uwagę przy zakupie ,czy jest coś na co zwrócic szczególnie uwage ? rocznik 2007 lub 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Na co zwrócić uwagę przy zakupie ,czy jest coś na co zwrócic szczególnie uwage ? Czy nie było z dwóch składane :razz: , a tak na poważnie masz cały wątek w FAQ-u w dziale technicznym. odnośnie tematu, czy ktoś wie jak to jest z sprzęgłem i napędami w Spec B?, czy są one typowe "Legacowskie" czy z STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAMINA Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 o spec.B nie ma prawie !NIC! Niedawno jeżdziłem spec.B i to co mnie odrazu zrażiło(narazie )to sprzęgło i LEWAREK ZMIANY BIEGÓW .Po zmianie biegu pierścień na drązku poprostu STUKA ,jest to nie do znieśiemia i czy to prawda,że nie da sie tego naprawić.Co do sprzegła to czy i jakie zamiast serii (na ulice) pozdrawiam i proszę o pomoc UZWTKOWNIKÓW spec.B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 o spec.B nie ma prawie !NIC!Niedawno jeżdziłem spec.B i to co mnie odrazu zrażiło(narazie )to sprzęgło i LEWAREK ZMIANY BIEGÓW .Po zmianie biegu pierścień na drązku poprostu STUKA ,jest to nie do znieśiemia i czy to prawda,że nie da sie tego naprawić.Co do sprzegła to czy i jakie zamiast serii (na ulice) pozdrawiam i proszę o pomoc UZWTKOWNIKÓW spec.B Sorry kolego ale trudno zrozumieć o co ci chodzi. O ortografii nie wspominając. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 o spec.B nie ma prawie !NIC! A czy musi być napisane Spec B :?: żeby się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego Legacy H6? I proszę wyłącz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 STAMINA, co Ci nie pasuje w sprzęgle? Mi też żaden pierścień przy drążku nie stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ze sprzegłem i drążkiem nie mam prolemów (przynajmniej po 62 kkm)... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAMINA Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 podczas jazdy przy zmianie biegów słychać stuki ,domyślam się że odpowiedzialny jest pierścień od wstecznego w ASO KOPER powiedzieli,że to nienaprawialne co do sprzęgła to zastanawiam się czy jest coś fajniejszego od serii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się