Skocz do zawartości

Akumulatory w subaru


FAZA666

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, Karenz napisał(a):

przy hamowaniu silnikiem to gówno ładuje do 15 V  , potem w ogóle odłącza ładowanie i lecisz na 12 V 

Czyli przyczynę padania znasz ;-)

 

Teraz znaleźć fachowca lub samemu rozwiązanie przywracające normalne zasady ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2021 o 12:07, TOMA52 napisał(a):

Na szczęście ktoś na Forum napisał jak pozbyć się tej inteligencji.

Właśnie dlatego szukam informacji opisanej na poprzedniej  stronie , 

apropo   w moim służbowym oplu z tego samego roku mam nastukane 170 tyś bez start stopa i "rekuperacji" cały czas jeden akumulator , na pewno oszczędności wynikające z tego systemu wyrównały produkcję i utylizację 3 akumulatorów 

Edytowane przez Karenz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, artaa napisał(a):

Przecież po zaślepieniu :

SS już nie działa i może mieć normalny akumulator. ;-)

To hybryda nie dzialq wtedy wcale czy dzialq wspomagajaco ze spalinowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku EFB mają tylko zwiększoną odporność na ilość rozruchów silnika u mnie i tak to nie działo bo ja zawsze wyłączałem start stop, guzik jednak nie dezaktywuje "inteligentnego ładowania" który szybciej niż później zabije każdy akumulator.

Co do hybrydy nie wiem bo mam jeden z ostatnich wypustów z kijkiem od skrzyni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
13 godzin temu, Karenz napisał(a):

Odpiecie zaznaczonej wtyczki dało identyczny efekt + wywalenie start stopa, 

@Karenz - przeczytałeś opis rozwiązania problemu? Nie masz odpinać wtyczkę, tylko we wtyczce masz zaizolować (ja to zrobiłem paseczkiem papieru, @cool_kuba taśmą izolacyjną) jeden pin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
2 godziny temu, Henryk82 napisał(a):

Jaki obecnie producent oferuje akumulatory z plusem po lewej co ma korki na uzupełnianie płynu za pomocą wody demineralizowanej ?

z tego co pamiętam centra / exide ma korki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jaki miałem w Skodzie chyba exide, ale korki były nie takie że można sobie łatwo odkręcić. Tylko jakby jednorazowe, miały tak ścięte nacięcia aby można było tylko zakręcić. No ale odkręcić też się dało, częściowo je niszcząc. Były schowane pod naklejką. Podobnie jak w Banerze. Tylko w tym drugim to są na taki duży śrubowkret. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2024 o 13:40, l3wap napisał(a):

Ukraińska Amega ma korki, chwalą się też odlewanymi kratkami zamiast cięto-ciągnionymi. Już drugi rok katuję w aucie z Webasto i ze dwa razy już wody musiałem dolać.

Podobno bardzo fajne akumulatory, przymierzałem się do zakupu, ale nie mogłem niczego dobrać wymiarami i ustawieniem biegunów do H6 w miejsce amerykańskiego wynalazku który poniekąd spisywał się bardzo dobrze przez 5 lat i był dostęp do cel.

Może źle szukałem:mrgreen:

 

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...