Skocz do zawartości

Subaru CROSSTREK / Impreza [GU] (MY23? =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, peteres napisał(a):

Kolor zielony daje więcej offroadu. Ale i tak wiadomo, ze najlepszy jest srebrny;)

 

Poza tym na zdjęciach ten kolor Alpine Green óżnie wygląda, raz bardziej zielono, a raz jak khaki.

 image.png.b53778d973b5de23c2b4cea16d189b6f.pngimage.png.80ba605c8f7037cff5e2806f97d609fb.png

Nadal o gustach nie dyskutujemy? Podoba mi się rozkrok gadżetu dołączonego do pierwszej foty. Ciekawe jaki ma wykrzyż? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał okazję pojeździć XV/crosstrek z silnikiem 2,5l? Teoretycznie wyglada na idealne połączenie. Te 30 koni + trochę niutkow więcej w porównaniu do 2.0 powinno wystarczyć. Do tego prosta, sprawdzona budowa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Gazik napisał(a):

Czy ktoś miał okazję pojeździć XV/crosstrek z silnikiem 2,5l? Teoretycznie wyglada na idealne połączenie. Te 30 koni + trochę niutkow więcej w porównaniu do 2.0 powinno wystarczyć. Do tego prosta, sprawdzona budowa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Noo. Właśnie takiego mam od jakiegoś czasu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Szürkebarát napisał(a):

No to - dawaj @Derek  !

Cóż mogę...

Swego czasu szwagier oddał swego outbeka do serwisu i dostał zastępczego xv. Od razu mi się spodobał ale 1.6 du..y nie urywa. Szukalem 2.0 nawet paroma pojeździlem i trafił mi się w USA 2.5 limited z uszkodzonym zderzakiem, błotnikiem i przednią lampą. Trochę czasu zleciało zanim zacząłem jeździć ale warto było czekać (jedzie jak dziki:superhero:)...Jedyna jego wada to automatyczna skrzynia biegów nie zbiera się zbyt szybko...

Zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia ale ten zapach nowego auta robi swoje.

Edytowane przez Derek
  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
51 minut temu, aflinta napisał(a):

Tutaj materiał z pierwszych testów wersji US

Widziałem już. Na oko bagażnik wygląda podobnie jak dotychczas, zdecydowanie nie na prawie 600 litrów. Może rzeczywiście liczą pod sufit :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jak zawsze nowy model już jest w ofercie wszędzie oprócz Europy. Nawet premiery nie było. Będzie plug-in hybrid?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2023 o 09:52, FilipBB napisał(a):

Jak zawsze nowy model już jest w ofercie wszędzie oprócz Europy. Nawet premiery nie było.

Jak zawsze możemy spodziewać się rocznego opóźnienia i premiery jesienią - tak przynajmniej było do tej pory. 

W dniu 6.07.2023 o 09:52, FilipBB napisał(a):

Będzie plug-in hybrid?

Jestem ciekaw czy coś nowego będzie, ale patrząc po innych rynkach (w tym JP), to nie spodziewam się tutaj zmian (niestety). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2023 o 09:52, FilipBB napisał(a):

Jak zawsze nowy model już jest w ofercie wszędzie oprócz Europy. Nawet premiery nie było. Będzie plug-in hybrid?

Na Ukrainie jest już dostępny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Obejrzałem dziś Crosstreka w Kocarze i jestem rozczarowany. Tymbardziej po tych wszystkich zachwyrach w internetach.

Z zewnatrz wizualnie - spoko, ewolucja XV i moze sie podobać choć demo było w paskudnym kolorze. Relingi brzydsze, te w XV były fajne, subtelne. Środek natomiast przy XV II wygłąda... biednie i to krok wstecz. Centralnie umieszczony tablet jest przeogromny i brzydki, materiały, faktury i kształt deski rozdzielczej wg mnie wygląda mniej atrakcyjnie. Brak też tej fajnej jasnej nitki znanej z XV która dawała naprawde fajne wrażenie. Kierownica spoko, podobna choć mam wrażenie że przyciski pracują mniej przyjemnie.

Brak łopatek i możliwości manualnej zmiany "biegów"... to po prostu kastracja i oszczędności.

Tunel środkowy wygląda bardzo słabo... i nadal te paskudne przyciski od podgrzewania foteli... nie można tego zrobić po ludzku jak w forku? Jeśli chodzi o miejsce to jest chyba podobnie, choć dach schodzi bardziej w dół z tyłu dzieki czemu głową dotykam (192cm) sufitu a w XV II nie. Miejsca na nogi dużo, jak w XV,bagażnik jak w XV. Fotele... tak bardzo reklamowane jako cudowne. Tak, są świetne, mega wygodne, ale tak bardzo podobne do tych w XV które były równie doskonałe i wygodne! Wg mnie nie ma tu rewolucji jak to przeczytałem w wielu miejscach, a kolejna ewolucja.

Nie jeździłem, ale biorąc pod uwagę, że mamy tu tylko 136 km wzgledem 150 w XV nie wiem czy to cokolwiek zmieni w odbiorze tego auta.

 

Może brzmi to bardzo krytycznie, nie o to mi chodzi. Auto jest fajne, ale nie tak zachwycające jak czyałem w wielu miejscach. To po prostu kolejny XV tylko jakiś taki z deka rozczarowujący względem oczekiwań. Porównanie z XV II Platinum, którego mamy w rodzinie.

20231128_093839.jpg

20231128_094018.jpg

20231128_094239.jpg

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jumpman napisał(a):

Obejrzałem dziś Crosstreka w Kocarze i jestem rozczarowany. Tymbardziej po tych wszystkich zachwyrach w internetach.

Z zewnatrz wizualnie - spoko, ewolucja XV i moze sie podobać choć demo było w paskudnym kolorze. Relingi brzydsze, te w XV były fajne, subtelne. Środek natomiast przy XV II wygłąda... biednie i to krok wstecz. Centralnie umieszczony tablet jest przeogromny i brzydki, materiały, faktury i kształt deski rozdzielczej wg mnie wygląda mniej atrakcyjnie. Brak też tej fajnej jasnej nitki znanej z XV która dawała naprawde fajne wrażenie. Kierownica spoko, podobna choć mam wrażenie że przyciski pracują mniej przyjemnie.

Brak łopatek i możliwości manualnej zmiany "biegów"... to po prostu kastracja i oszczędności.

Tunel środkowy wygląda bardzo słabo... i nadal te paskudne przyciski od podgrzewania foteli... nie można tego zrobić po ludzku jak w forku? Jeśli chodzi o miejsce to jest chyba podobnie, choć dach schodzi bardziej w dół z tyłu dzieki czemu głową dotykam (192cm) sufitu a w XV II nie. Miejsca na nogi dużo, jak w XV,bagażnik jak w XV. Fotele... tak bardzo reklamowane jako cudowne. Tak, są świetne, mega wygodne, ale tak bardzo podobne do tych w XV które były równie doskonałe i wygodne! Wg mnie nie ma tu rewolucji jak to przeczytałem w wielu miejscach, a kolejna ewolucja.

Nie jeździłem, ale biorąc pod uwagę, że mamy tu tylko 136 km wzgledem 150 w XV nie wiem czy to cokolwiek zmieni w odbiorze tego auta.

 

Może brzmi to bardzo krytycznie, nie o to mi chodzi. Auto jest fajne, ale nie tak zachwycające jak czyałem w wielu miejscach. To po prostu kolejny XV tylko jakiś taki z deka rozczarowujący względem oczekiwań. Porównanie z XV II Platinum, którego mamy w rodzinie.

20231128_093839.jpg

20231128_094018.jpg

20231128_094239.jpg

 

Podczas jazdy jest wyraźnie ciszej niż w poprzedniku. Spalanie 9-10/100km przy normalnej jeździe. Zmieniony jest sposób mocowania foteli do podłogi, efekt jest taki, że głowa kiwa się ~40% mniej niż w poprzedniku. Nie wiem jak to obliczyli, ale faktycznie różnica jest.  Największe zmiany są w Eyesight. Crosstrek ma trzy kamery, znacznie większe pole widzenia. Poza tym sporo zmieniło się w samym działaniu systemu. Nowością są przednie radary(nie było ich w żadnym modelu wcześniej). Wykrywają obiekty znajdujące się przed samochodem po prawej i lewej stronie. Jeśli skręcając np. w prawo nie zauważymy szybko jadącego rowerzysty bo zasłoni nam pole widzenia przedni słupek, to system go wykryje. Mechanicznie większych zmian nie ma. Rozstaw śrub w kołach 114,3 czyli jak Outback. Domyślnie więcej napędu idzie na przód niż na tył. Moment obrotowy silnika elektrycznego większy o 1Nm i moc ponad 12 kW (10kW Forester e-boxer), akumulator bez zmian. W mojej ocenie łopatki i tryb manualny w zwykłym dupowozie o tak małej mocy są zupełnie zbędne. Zabawka dla nastolatka, nikomu innemu to nie potrzebne. 

Edytowane przez ir3n3usz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ir3n3usz napisał(a):

W mojej ocenie łopatki i tryb manualny w zwykłym dupowozie o tak małej mocy są zupełnie zbędne. Zabawka dla nastolatka, nikomu innemu to nie potrzebne

Dla mnie to nie zabawka, a narzędzie do hamowania silnikiem na zjazdach w górach. Poza tym zupełnie niepotrzebne, ale w tych konkretnych warunkach rewelacyjnie się sprawdza.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ir3n3usz napisał(a):

W mojej ocenie łopatki i tryb manualny w zwykłym dupowozie o tak małej mocy są zupełnie zbędne. Zabawka dla nastolatka, nikomu innemu to nie potrzebne. 

Przydają się w górach do hamowania silnikiem. Na zwykłej drodze zresztą też.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jumpman napisał(a):

Brak łopatek i możliwości manualnej zmiany "biegów"... to po prostu kastracja i oszczędności.

 

Wajhą też się nie da przejść w tryb manualny? 

 

Wnętrze faktycznie trochę ponuro na zdjęciach wygląda. Tablet musi być, bo teraz w każdym modelu jest, ale jakieś elementy wizualnie ciekawsze jak nitka by się przydały 

 

W polskich recenzjach póki co było bardzo pozytywnie, ale dużo z tego przekazu brzmi jak papugowanie folderu reklamowego (super fotele bo skonstruowane przez lekarzy itp.)

 

Nie ma chyba co się spieszyć z zakupem, zwłaszcza że z racji rocznego opóźnienia wejścia tego modelu u nas wobec świata, za niecały rok w MY2025 mogą być już jakieś poprawki na trzeci rok modelowy, zwykle po 2 latach tak bywało  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ir3n3usz napisał(a):

Spalanie 9-10/100km przy normalnej jeździe.

Jak w XV 2020

 

11 godzin temu, ir3n3usz napisał(a):

Crosstrek ma trzy kamery

Ale przykladowo nie ma kamery przedniej w zderzaku, nawet w opcji. XV miał.

 

11 godzin temu, ir3n3usz napisał(a):

. W mojej ocenie łopatki i tryb manualny w zwykłym dupowozie o tak małej mocy są zupełnie zbędne.

Zgadzam sie, to nie jest jakis mus. Moja zona by nawet nie zauwazyla ze ich nie ma. Ale były  w standardzie i je wycieli, to jest fakt.

 

11 godzin temu, ir3n3usz napisał(a):

Moment obrotowy silnika elektrycznego większy o 1Nm

Mysle ze to nie rekompensuje 14km słabszego silnika spalonowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...