Skocz do zawartości

ir3n3usz

Użytkownik
  • Postów

    722
  • Dołączył

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ir3n3usz

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

306

Reputacja

  1. Przeczytaj poprzednie wpisy. Trzeba wyjąć silnik i zdjąć cały rozrząd oraz wałki rozrządu, żeby zlikwidować ten wyciek
  2. W [...] dostawał i panewę obróciło. Jak faktycznie był cały shortblock wymieniony na nowy i silnik nie ma żadnych wycieków, to można brać. Nie powinno być problemów. Odnośnie spalania stukowego, to była kampania na zmianę softu pod tym kątem. Stary temat, ale zawsze można podjechać do ASO i sprawdzić czy jest wgrany.
  3. niektórym honor nie pozwala żeby pojechać do złodzieja mechanika, wolą wymienić niepotrzebnie pół samochodu, ale mają satysfakcję że sami naprawili (tylko koszt trzy razy większy)
  4. Jesteś pewien? Słyszałem dziesiątki takich historii, a rozwalone były piasty z tyłu. Trzeba podnieść cały samochód do góry i rozpędzić go. Będzie słychać co szumi.
  5. Rozpędzić samochód na podnośniku. Pewnie szumi piasta z tyłu, ostatnio wymieniłem cztery sztuki jednego dnia. Oczywiście każda w innym samochodzie.
  6. Trzeba przeczyścić główne przewody prądowe i masowe oraz klemy. Można dołożyć dodatkową masę między budą a silnikiem. Na początek najprostsze rzeczy. Mimo wszystko podmieniłbym akumulator na jakiś inny, na próbę.
  7. Ten samochód ma ok. 20 lat więc żadna specjalistyczna wiedza nie jest tutaj potrzebna, tylko gruntowne sprawdzenie wszystkiego co się da. Jak masz wpakować się na minę czyt. silnik trup, to wpakujesz się, bo trudno przewidzieć kondycję takiego silnika. Przy zakupie starego samochodu zawsze jest loteria. Nie ma tutaj złotych rad.
  8. Podjedź do kogoś na test akumulatora. Wygląda jakby umierał albo kuleje jakieś połączenie zasilania albo masy.
  9. w miejsce czujnika ciśnienia przy filtrze oleju przy każdej wartości jest napisane "or more", więc można uznać że to minimalne wartości
  10. Nie. Norma C3 ma chronić DPF przed popiołem. Odnośnie ciśnienia oleju nie podałeś żadnych konkretów tak naprawdę. To, że silnik jest rozgrzany nie znaczy, że olej ma odpowiednią temperaturę do pomiarów. Podałem dane,a żeby mieć konkrety trzeba zmierzyć temperaturę oleju i dokładnie zapisać wyniki dla oleju o temperaturze co najmniej 80st.C. Rozgrzanie diesla to nie taka prostą sprawa. Ciśnienie 7barow dla oleju który ma np. 50st i 3000obr jest normalne. Minimum to pomiar temperatury np. obudowy filtra oleju pirometrem.
  11. Oil pressure: Standard 98 kPa (1.0 kgf/cm2, 14.2 psi) or more (at 700 rpm) 294 kPa (3.0 kgf/cm2, 42.6 psi) or more (at 2,000 rpm) 490 kPa (5.0 kgf/cm2, 71.0 psi) or more (at 4,000 rpm) Standard value is based on an engine oil temperature of 80°C Olej jest niewłaściwy do tego silnika. Powinien mieć normę C3, a nie A3/B4.
  12. jaka temperatura oleju i jaka lepkość oleju?
  13. Sprawa jest prosta. Trzeba sprawdzić korekty paliwowe krótko i długoterminowe na benzynie i LPG. Na benzynie w sprawnym silniku powinno być plus/minus 5%, jak będzie do 10% też będzie działał. Większe wartości świadczą o niesprawności silnika/osprzętu. Na LPG korekty powinny być takie same jest na benzynie. Podejrzewam, że masz długoterminową nawet 25%(pewnie minus) dlatego później nie chce palić. Świadczy to tylko i wyłącznie o niewłaściwej regulacji LPG, zakładając że na benzynie jest OK. Ustawiając LPG trzeba jak najbardziej zbliżyć jest od zerowy korekt. Można to sprawdzić zwykłym komputerem diagnostycznym, pod warunkiem że na LPG nie będzie odcinało diagnostyki.
  14. O ile mnie pamięć nie myli to tylko w H6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...