Skocz do zawartości

kurczepiecozne

Nowy
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kurczepiecozne

  • Urodziny 02.07.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forester sg 2.0 SOHC 2004 r.
    Volvo V70 2.5 TDI 1997 r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kurczepiecozne

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputacja

  1. Czy ogarnięty gazownik powinien umieć to zrobić tak jak trzeba?
  2. Czołem. Od roku borykam się z problemem nastepującym: po około 1000 km jazdy na LPG zaczynają się problemy z odpaleniem silnika. Po odpaleniu przez pewien czas się dławi i prycha w wydech. Dzieje się tak wyłącznie na benzynie, jak silnik jest zimny bądź gdy postoi około 30 minut od zgaszenia. Gdy przełączy się na gaz wszystko działa bardzo dobrze. Po przejechaniu około 200 km na benzynie parametry wracają do normy i znowu moge bez problemu odpalać, przez kolejne 1000 km na gazie. Co zrobiłem do tej pory: - Regulacja zaworów, - Wymiana instalacji LPG z Zavoli na Stag z porządną regulacją - Podmiana czujników temperatury wody powietrza, cisnienia, krokowy - Czyszczenie przepustnicy - Prześwietlenie instalacji elektrycznej w celu znalezienia ewentualnych uszkodzeń - Wyeliminowanie ewentualnego przecieku LPG do kolektora na wszystkie możliwe sposoby Nie mam już pomysłu co dalej robić. Czy zmieniać ecu, czy przyczyną może leżeć gdzieś indziej? Miel ktoś podobny problem?
  3. A to nie jest tak, że ta całą drużyna odpowiada za optymalną pracę jednostki, a do samego odpalenia pobierane są dane z ograniczonej ilości urządzeń? Jakoś trudno mi sobie wyobrazić, żeby np. taka przepływka dawała jakiś zastaw danych kiedy powietrze przez nią nie przepływa (nie wiem, może się mylę, ale na logikę mi to nie pasuje;) ).
  4. Drodzy forumowicze, proszę o pomoc. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy na nowy OE, bo pieniądze nie jakieś super duże, wymiana prosta, a jako, że część z Was wskazywała na czujnik, jako potencjalnego winowajcę, to stwierdziłem co mi szkodzi. Niestety nie zmieniło to nic. Przypomnę, że samochód teraz kręci idealnie rano, kiedy jest zimny (ułamek sekundy i odpalony). Jak nagrzany postoi już nawet 10-15 minut, go muszę kręcić ok. 5 sekund. Zaraz po zgaszeniu odpala os strzała. Poprzednio miał ogromne problemu z paleniem rano przy temp. na zewnątrz już w okolicy 5 stopni. Potem sam się naprawił, odpalał elegancko jakieś 2 tygodnie w dowolnej temperaturze silnikani otoczenia. Teraz od jakiegoś czasu to odpalanie ciepłego jest utrudnione. Wykluczam jakieś rzeczy typu kompresja, czy coś czysto mechsnicznego, bo problem nie jest stały. Jakie jeszcze urządzenia elektrycne/elektroniczne odpowiadają za skład mieszanki przy odpalaniu?
  5. Wyszedłem z założenia, że skoro to ostatnia deska ratunku, bo nic innego nie pomaga, to przynajmniej na jakiś czas odsunę konieczność wymiany silnika. Zdaję sobie sprawę, że prędzej czy później będzie to musiało nastąpić, ale wole, żeby później
  6. Wracam tu znowu. Tym razem samochód płata mi figle przy odpalaniu na ciepło. Rano, kiedy zimny, pali od strzała. Normalnie kluczyka nie zdążę przekręcić, a on już odpalony za to kiedy postoi 10-15 minut, muszę zakręcić kilka sekund zanim załapie. Myślę, żeby wymienić na czuja czujnik temperaturyna nowy OE. Czy ktoś może mi powiedzieć, który z czujników odpowiada za sygnał do kompa? Nr 5 z nr 201 czy 204 w nawiasie? Co ewentualnie jeszcze mogłoby odpowiadać za nieregularnie występujący problem?
  7. Hej. Zmajstrowałem sobie ten filterek, wsadziłem w instalację i przejechałem jednym cięgiem 200km bez najmniejszego problemu ze spadkiem mocy. Wcześniej cofało mi zapłon już po 15-20 km. Ustrojstwo zbudowałem na rezystorze 560k Ohm 0,5W i kondensatorze 1nF około 500V (chciałem 1kV, ale nie było w sklepie). PO tym zabiegu inne auto. Pięknie wstaje z dołu, nie szarpie. Pod górki, pod które do tej pory musiałem wjeżdżać z zapiętym reduktorem wspinam się bez. Nie wiem na ile to ustrojstwo oszukuje prawdziwe spalanie stukowe, ale w razie W jest drugi silnik
  8. Cześć. U mnie też jest problem ze stukowcem. Proszę o informację na czym dokładnie polega przeprogramowanie ECU, ile to kosztuje, czy jest bezpi3czne dla silnika i czy w Krakoaie ktoś może mi to należycie zrobić? Subaru Forester 2.0x 125km 2004r. Pozdro!
  9. Dotarłem do tego schematu, jednak brakuje mi w nim wymaganego napięcia kondensatora i opornika. Czy ktoś z Was ma wiedzę jakie napięcia przyjąć?
  10. Wolałbym zachować mimo wszystko jego działanie w jakimkolwiek zakresie. Jak podwieszę go gdziekolwiek, to nie będzie wykrywał spalania stukowego.
  11. Sorki, nie podałem samochodu. Forester 2.0X 125 km. Rocznik 2004.
  12. Witajcie, odgrzewam kotleta Mam problem z muleniem samochodu w zakresie do 2k 2,2k obrotów, z tego, co zdążyłem ustalić, problem jest w błędnej interpretacji szmerów silnika przez czujnik spalania stukowego. Chciałbym poeksperymentować z założeniem Filtra Skutiego i pytanie, czy ktoś ma to jakoś dokładnie rozpisane na schemacie. jak to podłączyć, jakie dokładnie kondensatory i oporniki kupić? Z góry dzięki za pomoc.
  13. Samochód, koniec końców, oddałem do mechanika na kilka innych napraw. Niestety kwestia odpalania pozostaje zagadką, gdyż w dzień odstawienia Forka do warsztatu zaczął palić idealnie. Odebrałem samochód kilka dni temu i problem nie powrócił, jak na razie. Jeżdżę, obserwuję
  14. Czytałem gdzieś, że ma, przynajmniej w przypadku interfejsów z bluetoothem. Interfejsy profesjonalne działają. Muszę ogarnąć sobie kabel i sprawdzić, czy zadziała z lapkiem
  15. Pamiętasz który jest od czego? Skanera nie mam. Tzn mam dwa po bt, ale chyba ze względu na lpg nie łączą się ze sterownikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...