Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Ojciec miał takiego przed Wartburgiem, potem miał czerwonego FLa, nim się uczyłem jeździć :)

 

A w tym samym czasie jak u nas wchodził do produkcji następca malucha czyli Fiat Cinquecento, Mazda wypuściła to auto :)

 

FB_IMG_1698853213566.jpg

Edytowane przez skwaro
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, skwaro napisał(a):

Ojciec miał takiego przed Wartburgiem, potem miał czerwonego FLa, nim się uczyłem jeździć :)

 

A w tym samym czasie jak u nas wchodził do produkcji następca malucha czyli Fiat Cinquecento, Mazda wypuściła to auto :)

 

FB_IMG_1698853213566.jpg

Polska była naprawdę zupełnie w innym miejscu wtedy ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Polska była naprawdę zupełnie w innym miejscu wtedy ^_^

W tamtych czasach dowolone auto spoza demoludów robiło szał na ulicach, a takie wynalazki to jak statki kosmiczne :)

 

P. S. A to auto powstało rok wcześniej niż Cinquecento :)

 

827-1140x757.jpg

  • Super! 4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.10.2023 o 15:03, QbaqBA napisał(a):


Zaden z tych samochodów nie łapie się i nie będzie się najprawdopodobniej łapał na żółte. Przepis o wyliczaniu podatku z postu @chojny jeśli dobrze kojarzę odnosi się właśnie do pierwszej rejestracji w kraju, a nie do opłat rocznych etc. Także zwlekanie z rejestracja to właśnie wpychanie się w koszty.

Tak jak piszesz, najpierw wejdą opłaty od pierwszej rejestracji (uzależnione od normy euro i objętości skokowej silnika), a dopiero 2 lata później opłaty coroczne. Przynajmniej tak to jest opisane w KPO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.10.2023 o 22:05, turdziGT napisał(a):

Perfekcja 

Ktoś mi wytłumaczy fenomen tej 914-ki? Ogólnie modelu a nie tego egzemplarza. Próbowałem zrozumieć ale jak na nie patrzę to nie mogę - za szybko mnie mdli. Co w nim takiego wyjątkowego?

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, STIFF napisał(a):

Ktoś mi wytłumaczy fenomen tej 914-ki? Ogólnie modelu a nie tego egzemplarza. Próbowałem zrozumieć ale jak na nie patrzę to nie mogę - za szybko mnie mdli. Co w nim takiego wyjątkowego?

W serii jest kompletnie nijakie i szału nie robi, zainteresowania nim też jakiegoś wielkiego nie ma, ale ten restomod na podzespołach Caymana robi z niego bardzo ciekawe i nietuzinkowe auto. Przynajmniej moim zdaniem :)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, markos007 napisał(a):


 

Ceny fajnych aut pójdą do góry.

 

Złomu tez do góry, bo złom w skupie też pójdzie do góry. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał(a):


 

Ceny fajnych aut pójdą do góry.

 

Złomu tez do góry, bo złom w skupie też pójdzie do góry. :mrgreen:

Złom nie pójdzie do góry (znacząco), był na tą wiosnę po 2,3zł za 1kg gdy energia była tania, jak energia skoczyła złom spadł na około 1zł bo Huty te co jeszcze zostały chcą się utrzymać,

 

A ceny fajnych aut pójdą do góry, to się zgadza - bo marzenia nie maja ceny.

393162131_1050117206147925_7177714414580790969_n.jpg

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...