Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Może i to nie jest Porsze, ale na pewno w terenie radzi sobie lepiej i do klasyki już się też zalicza. :)

Suzuki Samuraj (Jimny 2) napotkany dzisiaj w jakimś istryjskim lasku. Muszę przyznać, że jego stan (także to, co zobaczyłem przez szyby) mi zaimponował…

D4145B71-BFD8-4F44-B4D8-42FF72BD6E14.thumb.jpeg.c143fa61ae56b65d2355169ff55d5821.jpeg

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, RedSasza napisał(a):

Może i to nie jest Porsze, ale na pewno w terenie radzi sobie lepiej i do klasyki już się też zalicza. :)

Suzuki Samuraj (Jimny 2) napotkany dzisiaj w jakimś istryjskim lasku. Muszę przyznać, że jego stan (także to, co zobaczyłem przez szyby) mi zaimponował…

D4145B71-BFD8-4F44-B4D8-42FF72BD6E14.thumb.jpeg.c143fa61ae56b65d2355169ff55d5821.jpeg

Bo to najprawdopodobniej rocznik 2000+ dlatego tak wygląda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, RedSasza napisał(a):

Z tego co wiem II generacja (po liftingu) była produkowana w katach 1995-1998, więc musi mieć co najmniej 25 lat.

Przez moment pomyślałem

"Przecież II generacja polift to między 05 a 07 było, a 95 do 98 to I generacja i to przedlift". Po czym przewinąłem kapkę wyżej, a wy o innym prosiaku :biglol:

Dzień dobry:D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno to nie fejk... 

FB_IMG_1691958993694.jpg

FB_IMG_1691958960208.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale lepiej wrzucę też to, co znam z dzieciństwa :D

Renault Siete [ESP] 

 

FB_IMG_1691904345747.jpg

FB_IMG_1691904343018.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2023 o 21:05, Turbo napisał(a):

991 to w zasadzie poliftowe 997(.2) w utytej budzie - i ceny 997.2 to odzwierciedlają :)  ale 996 to super auto, trzeba na nie co prawda nieco bardziej uważać, ale o które ~20 letnie auto nie trzeba ;) 

 

Bezedura ;)

996 i 997 to są b. podobne auta, mnostwo części do 997 ma oznaczenie z numerem 996 i sa wymienne, i to nie wazne czy 997.1 czy 997.2.

Natomiast 991 to jest zupelnie inny samochód, dużo nowocześniejszy, ale i masz rację że rowniez większy i cięższy... Co do części z 991 to pojedyncze pasują do 997. 

Ceny 997 i 991 się zrównały, bo 997 jest traktowane już jako klasyk wsrod kolekcjonerów, ale obserwując ceny 991 widzę że już powoli zaczynają rosnąć, także ostatnia szansa na kupienie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Turbo napisał(a):

Pewnie nie da się tym jeździć, ale piękne 

Jak najbardziej się da. Ten że zdjęcia to replika 904 GTS robiona w Stanach na bazie Boxstera. Dajesz im auto, dopłacasz 70kUSD i masz taką zabawkę. W środku jest całkiem nowoczesnym autem, z ABSem, nawigacją, klimą, itd. :)

 

 

87F9413C-F306-4C85-8791-1369AC08BE4A_0.jpg

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, euyot napisał(a):

a zwiedzanie?

Zapisy / bilety / selekcja / ochrona :D :faja::upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...