Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, peteres napisał:

W przypadku bagażnika XV to chyba jedynie ratlerek zwany gdzieniegdzie sarenką:P

Szału z tym bagażnikiem nie ma jednak kiedyś w górach zmieściły się tam 4 plecaki podróżujących turystów, sześciopak wina i jeszcze jakieś tam, takie, inne nabytki ze Słowacji. Psa co prawda, nie było.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
2 godziny temu, Szürkebarát napisał:

Wychodzi na to, że chęć jazdy "na szczudłach" kosztuje przy kasie około 12000 PLN więcej

 

Dlatego nikt nie kupuje imprezy, różnica w cenie jest niewielka a "szczudła" podnoszą kolosalne możliwości auta. Impreza miałaby sens tylko z mocnym silnikiem ale wiadomo jak jest   

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, GREGG napisał:

 

Dlatego nikt nie kupuje imprezy, różnica w cenie jest niewielka a "szczudła" podnoszą kolosalne możliwości auta. Impreza miałaby sens tylko z mocnym silnikiem ale wiadomo jak jest   

Mi sie wydaje, ze to raczej efekt mody na wszelkiej maści SUVy i pseudosuvy. Francuzi nawet nie sila sie na napęd na 4 kola. W 99% jest zbędny, podobnie jak „szczudła”. Ale wyżej sie siedzi, troche więcej widzi, łatwiej wsiada i łatwiej atakuje krawężniki. Wystarcza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Tsunetomo napisał:

Mi sie wydaje, ze to raczej efekt mody na wszelkiej maści SUVy i pseudosuvy. Francuzi nawet nie sila sie na napęd na 4 kola. W 99% jest zbędny, podobnie jak „szczudła”. Ale wyżej sie siedzi, troche więcej widzi, łatwiej wsiada i łatwiej atakuje krawężniki. Wystarcza. 

 

Moda oczywiście swoje robi, ale takim XV jak chcesz to po lekkim terenie też spokojnie pojeździsz czy po leśnej drodze. No i w kontekście porównania do imprezy, która jest zwykłym kompaktem za ciężkie pieniądze, nie dziwota, że nikt jej nie kupuje jak XV kosztuje niewiele więcej  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje.... łatwiej wsiada i łatwiej atakuje krawężniki. Wystarcza. 

O to, to, to...łatwiej się wsiada, w pewnym wieku to priorytet a krawężniki wysokie , 4x4 i takie tam, to mały dodatek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, GREGG napisał:

 

Moda oczywiście swoje robi, ale takim XV jak chcesz to po lekkim terenie też spokojnie pojeździsz czy po leśnej drodze. No i w kontekście porównania do imprezy, która jest zwykłym kompaktem za ciężkie pieniądze, nie dziwota, że nikt jej nie kupuje jak XV kosztuje niewiele więcej  

Impreza jednak nie jest zwykłym kompaktem bo SAWD odróżnia ten pojazd od zwykłych kompaktów. W XV, fakt, można się zapędzić w teren. Z Imprezą o prześwicie 135 mm nie próbował bym ale przecież zawieszenie Imprezy można zmodyfikować ;) . 12000 PLN  na pewno by wystarczyło na to. ;)

13 godzin temu, Snuff napisał:


O to, to, to...łatwiej się wsiada, w pewnym wieku to priorytet emoji3.png a krawężniki wysokie , 4x4 i takie tam, to mały dodatek emoji41.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wsiada się łatwiej i wysiada też :applause: ale mam podejrzenie ;) , że SJS gdzie mi ustawiono fotel "jak należy" (i podgrzewane fotele) doprowadziły do rwy kulszowej, z której skutkami zmagam się już ponad rok:upside-down-face_1f643-small: . Żartuję oczywiście, bo na demolkę w kręgosłupie pracowałem wiele lat :upside-down-face_1f643-small: .

Edytowane przez Szürkebarát
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Szürkebarát napisał:

Impreza jednak nie jest zwykłym kompaktem bo SAWD odróżnia ten pojazd od zwykłych kompaktów.

 

Dla 99% nabywców AWD w kompakcie będzie nic nieznaczącym na codzień dodatkiem (może poza jednym miesiącem w zimie)

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GREGG napisał:

 

Dla 99% nabywców AWD w kompakcie będzie nic nieznaczącym na codzień dodatkiem (może poza jednym miesiącem w zimie)

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie 

Czyli jednak magia gwiazd? No bo czym wytłumaczyć twój piąty samochód tej marki? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Szürkebarát napisał:

Czyli jednak magia gwiazd? No bo czym wytłumaczyć twój piąty samochód tej marki? :biglol:

 

Nigdy nie miałem na dłużej nie-podniesionego Subaru, dla mnie największa zaleta tych aut to połączenie podwyższonego prześwitu + AWD. Dlatego w kupnie słabej imprezy z AWD nie widzę większego sensu, zwłaszcza jeżeli za niewiele większe pieniądze można mieć XV 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, GREGG napisał:

 

Nigdy nie miałem na dłużej nie-podniesionego Subaru, dla mnie największa zaleta tych aut to połączenie podwyższonego prześwitu + AWD. Dlatego w kupnie słabej imprezy z AWD nie widzę większego sensu, zwłaszcza jeżeli za niewiele większe pieniądze można mieć XV 

Fakt, różnica to nawet nie 10%. A mnie pan Bóg pokarał słabym XV... :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Szürkebarát napisał:

Fakt, różnica to nawet nie 10%. A mnie pan Bóg pokarał słabym XV... :biglol:

Chyba wolałbym 1,6 niż E-boxera. Szczególnie patrząc na cenę 1.6 jak kupowałeś i dziś. Żaden z nich nie jest dynamiczny, wiec po co przepłacać? ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Chyba wolałbym 1,6 niż E-boxera. Szczególnie patrząc na cenę 1.6 jak kupowałeś i dziś. Żaden z nich nie jest dynamiczny, wiec po co przepłacać? ;)

 

Fakt cena udała mi się i bardzo mnie rozbawiło gdy okazało się że po roku Szary Mnich zamiast stanieć to zdrożał :biglol: . O dynamice e-boxera nie mogę niczego powiedzieć bo nie prowadziłem. Dynamika Szarego Mnicha kończy się przy 80 km/godz gdy jedziesz sam i wcześniej gdy jedziesz z kimś :upside-down-face_1f643-small: .

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Szürkebarát napisał:

Dynamika Szarego Mnicha kończy się przy 80 km/godz gdy jedziesz sam i wcześniej gdy jedziesz z kimś :upside-down-face_1f643-small: .


Już wieki temu ktoś mądry powiedział- „Spiesz się powoli, a unikniesz błędów” 
W obecnych czasach nabiera to jeszcze większego sensu. 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, mechanik napisał:
W dniu 14.03.2021 o 07:48, Blixten napisał:

W obecnych czasach nabiera to jeszcze większego sensu. 

W 1.6/e-boxer nie ma innej opcji :)

Czy my omawiamy dynamikę czy maksymalną prędkość? Bo jeśli to pierwsze to nie "Festina lente" ma zastosowanie tylko "nie dzikuj" :) . 

 

PS. Istnieje E-boxer 1,6?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wyszedłby szybciej ale zakładam że wstrzymują się z racji fuzji z niektórymi rzeczami.

Nie po to w F1 inwestują żeby sie zwijać, tak myślę.

 

Bardziej bym się o Fiata martwił... bo już chyba Dacia ma bardziej zróżnicowaną i ciekawszą ofertę :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, mechanik napisał:

FIAT to już cześć koncernu Stellantis. Ja bym się martwił o Lancię, bo dużo się mówiło o rezygnacji z tej marki. 

Obawiam sie ze jest to prawdopodobne. Skoro Stellantis bedzie pozycjonowal Alfe jako premium/sport to Fiat pojdzie w auta budżetowe i miejskie elektryki. Wiec pytanie czym mialaby byc Lancia (z drugiej strony VW daje rade zarzadzac roznymi markami w tych samych segmentach) . Co do Fiata - nie widze troche ciaglasci z tym co maja obecnie w ofercie (zobaczcie ten koncept Centroventi ktorym sie "chwala", dramat) i zastanawiam sie jaki maja pomysl.   

Edytowane przez jakubeczko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, jakubeczko napisał:

Co do Fiata - nie widze troche ciaglasci z tym co maja obecnie w ofercie (zobaczcie ten koncept Centroventi ktorym sie "chwala", dramat) i zastanawiam sie jaki maja pomysl.   

FIAT nadrabia dostawczakami i Fiatem 500/Abarth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, mechanik napisał:

FIAT nadrabia dostawczakami i Fiatem 500/Abarth.

Wypożyczyłem kiedyś w Belgii zwykłą 500-tkę. Walizki 2 osób do bagażnika nie weszły więc na tylnej kanapie, ciasno, głośno, niewiele ponad 100km prostej autostrady, a wyszedłem połamany....   

Istny dramat. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...