Skocz do zawartości

Wyprzedaż Forestera 2018 w specyfikacji MY19 - ciekawe dodatki


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Kukson napisał:

Admini siedzą nad morzem? ;) nie chodzi mi o to ile osób z forum przesiada się do Skody ale o to, że Skoda kiedyś kojarząca(mnie to dalej się kojarzy mimo wszystko) się z emerytami i kapeluszami ma auta które osiągami biją markę która zawsze była kojarzona ze sportem, rajdami i mocą i jeszcze wmawia się że więcej niż 1.6 115 koni nie jest nam potrzebne :D

Ten śmiech dotyczył morza oczywiście. ;)

Co do reszty to tak ogólnie się zgadzam co nie zmienia faktu, że jeśli chodzi o wykończenie wnętrza to postęp jest zauważalny. Inna sprawa to zdecydowana poprawa w tym elemencie całej branży (zwłaszcza tej azjatyckiej części, która znana była z topornych plastików).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Michał W. napisał:

Elegancki i szybki Outback XT 2020

 

Naszym piłkarzom by się taka moc przydała, bo coś im dziś nie idzie! :( Michał fajne autko, szkoda że u nas takiej mocy nie będzie 

Edytowane przez Paweł J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ulepszeń i uwstecznienie w postaci kija podpierającego maskę.

Wnętrze fajne, szkoda tylko, że nie ma jakiegoś systemu, dzięki któremu nie trzeba by dotykać i palcować tego wielkiego ekranu.

Zdecydowanie nie podoba mi się brak fizycznych przycisków do klimatyzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Michał W. napisał:

Elegancki i szybki Outback XT 2020

 

 

Szybki? Po co to komu? :huh:

Szybki = mniej bezpieczny, to nie dla nas (europejczykow), poza tym pewnie pali jakies irracjonalne ilosci benzyny... czyli jeden wielki FUJ :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spawalniczy napisał:

Tyle ulepszeń i uwstecznienie w postaci kija podpierającego maskę.

Wnętrze fajne, szkoda tylko, że nie ma jakiegoś systemu, dzięki któremu nie trzeba by dotykać i palcować tego wielkiego ekranu.

Zdecydowanie nie podoba mi się brak fizycznych przycisków do klimatyzacji.

Brak teleskopów podtrzymujących maskę to faktycznie słabo ale w Subaru to już chyba tradycja, że co jakiś czas kij wraca do łask. ;)

Niestety prawie wszyscy producenci teraz idą w tym kierunku by eliminować przyciski, przełączniki i pokrętła. Myślę, że za powiedzmy dziesięć lub piętnaście lat najdroższe auta powrócą do analogowych zegarów i posiadanie ich będzie wyznacznikiem statusu. 

Tak jak z zegarkami, moda na elektroniczne minęła i w autach będzie podobnie ale pewnie ekrany są i będą jeszcze tańsze więc nie każdego będzie stać na samochód z klawiszami i zegarem.

 

38 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

Szybki? Po co to komu? :huh:

Szybki = mniej bezpieczny, to nie dla nas (europejczykow), poza tym pewnie pali jakies irracjonalne ilosci benzyny... czyli jeden wielki FUJ :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Szybki dla garstki oszołomów oczywiście.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Paweł J. napisał:

 

Naszym piłkarzom by się taka moc przydała, bo coś im dziś nie idzie! :( Michał fajne autko, szkoda że u nas takiej mocy nie będzie 

Piłkarzy nie komentuję. :facepalm:

Obecnie wolę kibicować siatkarkom i koszykarzom. :yahoo:

A co do mocy to oczywiście działa na wyobraźnię takie 260 KM ale ja nauczyłem się już dość efektywnie wykorzystywać nasze leniwe 150 koników.

Forester w trasie mi jakoś nadąża, wyprzedza i jedynie boli hałas i apetyt na paliwo szczególnie tak przy 160 km/h. :twisted:

Szykuję się powoli do pierwszego przeglądu, jutro pewnie pęknie 14 tyś. km przebiegu.

W mieście za to moja 111 KM Toyota jest szybka oraz zwinna i poddaje się dopiero w starciach z o wiele mocniejszymi graczami. Ostatnio wkurzyłem kierowcę AMG GLE63, oczywiście pokazał mi że jest szybszy ale i tak miałem frajdę. :D

Jutro jadę w pierwszą prawdziwą trasę Toyotą, to dopiero będzie wyzwanie. Yaris na ekspresówce. :evil2:  

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Michał W. napisał:

Kolejna część prezentacja Forestera E-Boxer, tym razem po hiszpańsku. Pod koniec jeszcze parę słów o XV E-Boxer.

 

Ogolnie coraz bardziej się podoba, ma swój styl :) Szkoda tylko, że subaru nie korzysta z tradycji i nie zaszczepia swoim autom trochę więcej mocy :( mam na myśli rynek UE. 

Edytowane przez Paweł J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zyzol napisał:

 Czy nadal jesteś ukontentowany, że za 120 tys. kupiłeś wannę pełną wody? :biglol:

Bardzo fajna wanna. Trafiłem z autem nawet lepiej niż myślałem przy zakupie. 

Wcześniej pisałem, że planowałem XV 2.0 ale się spóźniłem kilka miesięcy i Forester był dla mnie pewnym kompromisem. Mimo to po kilku wyjazdach wakacyjnych wiem, że okazał się lepszym wyborem.

Oczywiście gdybym kupował dziś to Forester MY20 Exclusive.

 

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pierwszy przegląd za mną wykonany we Wrocławiu, 15 tyś. km przebiegu zrobione w niecałe 8 miesięcy. 

Kierowcom korzystającym z ASO a nie zdecydowanym w sprawie karty Klubowej Subaru przedstawiam porównanie kosztów za przegląd po 15 tyś. z kartą i bez dla Forestera 2.0

 

IMG_20190929_081507.jpg

 

IMG_20190929_111022.jpg

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5,5 l oleju do wolnego ssaka? Żart!

No chyba, że masz grubo przelane.

Realnie o 1 l za dużo cię skasowali.

Tak, czy inaczej błąd. I ja bym za to nie dopłacił.

I z ciekawości - co to za środek czyszczący za 36,90?

Edytowane przez spawalniczy
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

5,5 l oleju do wolnego ssaka? Żart!

No chyba, że masz grubo przelane.

Realnie o 1 l za dużo cię skasowali.

Tak, czy inaczej błąd. I ja bym za to nie dopłacił. 

ASO Subaru chyba słynie z niezbyt oszczędnego lania oleju. :facepalm:

A tak na poważnie to w instrukcji podają 4.8 litra i tradycyjnie jest wlane "pod korek" więc może to tak wychodzi. Zapytam przy okazji ale nie liczę, że to coś da.

Piszcie kierowcy wolnosssków ile u Was leją w ASO. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Michał W. napisał:

ASO Subaru chyba słynie z niezbyt oszczędnego lania oleju. :facepalm:

A tak na poważnie to w instrukcji podają 4.8 litra i tradycyjnie jest wlane "pod korek" więc może to tak wychodzi. Zapytam przy okazji ale nie liczę, że to coś da.

Piszcie kierowcy wolnosssków ile u Was leją w ASO. ;)

Do mojego OBK 2.5 weszlo 5.2l podczas przegladu po 15k. W instrukcji amerykanskiej 4.8l jest podane jako orientacyjna wartosc ktora zalezy od wielu czynnikow (np. temperatury powietrza).

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, blejzu napisał:

Do mojego OBK 2.5 weszlo 5.2l podczas przegladu po 15k. W instrukcji amerykanskiej 4.8l jest podane jako orientacyjna wartosc ktora zalezy od wielu czynnikow (np. temperatury powietrza).

W polskiej instrukcji Forestera jest napisane tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michał W. napisał:

A tak na poważnie to w instrukcji podają 4.8 litra i tradycyjnie jest wlane "pod korek" więc może to tak wychodzi. Zapytam przy okazji ale nie liczę, że to coś da.

Piszcie kierowcy wolnosssków ile u Was leją w ASO. ;)

silnik FB20 w nie ASO jeszcze nigdy nie udało się wlac więcej niż 4,5l do górnej kropki po dokładnym spuszczeniu oleju ( auto wisiało 30 min na podnośniku) zresztą sam zobaczysz jak być może kiedyś zaczniesz serwisować niezalanie. 

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Karas napisał:

silnik FB20 w nie ASO jeszcze nigdy nie udało się wlac więcej niż 4,5l do górnej kropki po dokładnym spuszczeniu oleju ( auto wisiało 30 min na podnośniku) zresztą sam zobaczysz jak być może kiedyś zaczniesz serwisować niezalanie. 

 

Witam, czyli oszukują klienta :toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ASO zawsze 5 litrów oleju i zawsze o tyle samo przelane (ok. 5mm), przy czym taki stan był od samego początku, czyli silnik przelany fabrycznie
Ceny przeglądów bez żadnych kart:
- po 15 tys. - niecałe 1 tys. zł
- po 30 tys. - niecałe 1,2 tys. zł

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Karas napisał:

silnik FB20 w nie ASO jeszcze nigdy nie udało się wlac więcej niż 4,5l do górnej kropki po dokładnym spuszczeniu oleju ( auto wisiało 30 min na podnośniku)


Mam takie same doświadczenia. Jadę do ASO z własnym olejem. Bańka 4 l. ASO wlewa wszystko a ja po powrocie do garażu dolewam około 300 ml i jest full.

 

24 minuty temu, Paweł J. napisał:

Witam, czyli oszukują klienta :toobad:


To już pytanie do osoby podpisanej na fakturze albo do @DZIAŁ TECHNICZNY

Może ta dodatkowa ilość zawsze się rozlewa przy nalewaniu i przerzucają koszty na klienta? To by tłumaczyło morze wykorzystanego środka czyszczącego - tak na oko ze trzy duże puszki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...