Drizzt Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Czyli wszystko w normie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Subaru Outback 2020 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Jeszcze jedno spojrzenie na Outback MY20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Właśnie czytałem na https://spidersweb.pl/autoblog o liftingu w SUV-ach Skody i dowiedziałem się, że poprawili system monitorowania martwego pola w którym czujniki radarowe mają obecnie zasięg 70 m z 20 m wcześniej. I tak się zastanawiam jak to jest w Subaru (SRVD z pakietu ADVANCED) bo nigdzie nie znalazłem takich informacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 ...coś cisza! przerwa wakacyjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Wyprzedaż się skończyła, więc wątek zamiera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Jeszcze trochę Forków w salonach mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Z 2018? No to w takim razie pewnie wszystko zostało już napisane, chyba że pojawią się nowe, jeszcze ciekawsze dodatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drizzt Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Akurat znajomy jest "w trakcie zakupu" więc słyszałem od niego, że na stronce subaru.pl jest 61 ofert na Forestera, przy czym z 2018 roku i starszych tylko 6 (w tym demo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Ekscytacja opadła,zakupione samochody spowszedniały i stały się rzeczami codziennego użytku.Naturalna kolej rzeczy. Co do tych 61 ofert na Forestery to nic dziwnego że nikt nie chce tych demonów mocy za 153 tys PLN wiedząc że zaraz wchodzi nowa generacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 W dniu 18.07.2019 o 19:40, Michał W. napisał: Właśnie czytałem na https://spidersweb.pl/autoblog o liftingu w SUV-ach Skody i dowiedziałem się, że poprawili system monitorowania martwego pola w którym czujniki radarowe mają obecnie zasięg 70 m z 20 m wcześniej. I tak się zastanawiam jak to jest w Subaru (SRVD z pakietu ADVANCED) bo nigdzie nie znalazłem takich informacji? Nie wiem jak jest w specyfikacji, ale na autostradzie jak coś szybko nadciąga z tyłu to ostrzeżenie w lusterkach mam bardzo wcześnie - na mój gust przynajmniej 100m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 20 godzin temu, aflinta napisał: Nie wiem jak jest w specyfikacji, ale na autostradzie jak coś szybko nadciąga z tyłu to ostrzeżenie w lusterkach mam bardzo wcześnie - na mój gust przynajmniej 100m. takie wczesne ostrzeganie ma niestety swoje wady ale i zalety. Wg mnie system "powszednieje", człowiek się przyzwyczaja i coraz mniej zwraca uwagę, zwłaszcza jak rzeczywiście zagrożenia nie ma. A już przy jeździe w podwyższonym natężeniu ruchu system się robi kompletnie bezużyteczny bo lampka miga prawie cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam. Zrobiłem pomiar spalania, zrobiłem 636 km. i zalałem do pełna. Weszło 51 litrów, czyli spalanie 8l/100. Komputer pokazywał mi 7,6 l/100 czyli mamy błąd w granicach 0,4 l/100. Powtórzę jeszcze raz i zobaczę czy się potwierdzi! Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez Paweł J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 13.08.2019 o 18:14, Paweł J. napisał: Witam. Zrobiłem pomiar spalania, zrobiłem 636 km. i zalałem do pełna. Weszło 51 litrów, czyli spalanie 8l/100. Komputer pokazywał mi 7,6 l/100 czyli mamy błąd w granicach 0,4 l/100. Powtórzę jeszcze raz i zobaczę czy się potwierdzi! Tradycyjnie Twój Forester pali mniej od mojego a różnica ze wskazań komputera jest w normie forumowej wynoszącej około 0,5 litra w dół od rzeczywistego spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 12.08.2019 o 15:35, aflinta napisał: Nie wiem jak jest w specyfikacji, ale na autostradzie jak coś szybko nadciąga z tyłu to ostrzeżenie w lusterkach mam bardzo wcześnie - na mój gust przynajmniej 100m. Ciekaw jestem jak można zdobyć tego typu parametry bo producent najczęściej podaje, że dana funkcja jest a jaki jest zasięg działania radaru nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Kierowcom nie przekonanym do aktywnego tempomatu proponuje wybrać się nad Bałtyk w sezonie z tego typu funkcją w aucie. Ja od samego początku byłem zachwycony możliwościami EyeSight ale kolejny raz dostałem dowód na zbawienny wpływ tego systemu na mój nastrój podczas jazdy zatłoczoną trasą. Do tej pory gdy byłem zmuszony jechać na dłuższym dystansie w kolumnie aut wyprzedzałem je kolejno co kosztowało sporo nerwów i paliwa a nie dawało spodziewanych efektów. Wczoraj w drodze nad morze ustawiłem aktywny tempomat i na relaksie przemieszczałem się do przodu a średnie spalanie wyniosło na ostatnim etapie 6.8 litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 12.08.2019 o 08:49, Meteor napisał: ...coś cisza! przerwa wakacyjna? Wakacje Nie wiem jak to jest ale piwo na plaży zawsze lepiej smakuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Michał W. napisał: Wakacje Nie wiem jak to jest ale piwo na plaży zawsze lepiej smakuje. To miłego wypoczynku życzę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Michał W. napisał: Tradycyjnie Twój Forester pali mniej od mojego a różnica ze wskazań komputera jest w normie forumowej wynoszącej około 0,5 litra w dół od rzeczywistego spalania. To się da skalibrować w serwisie - wystarczy podać im ile % przekłamuje komputer i o tyle go poprawią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 18.08.2019 o 17:23, Michał W. napisał: Kierowcom nie przekonanym do aktywnego tempomatu proponuje wybrać się nad Bałtyk w sezonie z tego typu funkcją w aucie. Ja od samego początku byłem zachwycony możliwościami EyeSight ale kolejny raz dostałem dowód na zbawienny wpływ tego systemu na mój nastrój podczas jazdy zatłoczoną trasą. Do tej pory gdy byłem zmuszony jechać na dłuższym dystansie w kolumnie aut wyprzedzałem je kolejno co kosztowało sporo nerwów i paliwa a nie dawało spodziewanych efektów. Wczoraj w drodze nad morze ustawiłem aktywny tempomat i na relaksie przemieszczałem się do przodu a średnie spalanie wyniosło na ostatnim etapie 6.8 litra. Właściciele XT-ków nie muszą ciągnąć się na tempomacie w kolumnie aut tylko wyprzedzają wszystko jak leci przy zużyciu paliwa porównywalnym lub mniejszym niż piłowane do wyprzedania N/A :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 A potem sie budza, przecieraja oczy i dalej widza sznur aut ciagnacy sie z drugiej strony. Podobne marzenia mial pan w AMG ktory wyprzedzil mnie w niedziele, spychajac auto z naprzeciwka. Spotkalismy sie na nastepnych swiatlach. I na nastepnych. I na nastepnych. Za kazdym razem byl o jedno, dwa auta dalej.przejechalismy tak z 200km. A potem zjechal na stacje. Moze mu sie kawa skonczylo. Moze paliwo. Kto wie... 1 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 11 godzin temu, Lisek napisał: Właściciele XT-ków nie muszą ciągnąć się na tempomacie w kolumnie aut tylko wyprzedzają wszystko jak leci przy zużyciu paliwa porównywalnym lub mniejszym niż piłowane do wyprzedania N/A :) Właściciele XT nie tyle co nie muszą ale raczej nie mogą jechać w takiej kolumnie na tempomacie bo nie posiadają aktywnego a tradycyjny nie wiele pomoże. Czyli są skazani na męcząca i nużącą jazdę w stylu gaz+hamulec lub szarpanie się z wyprzedzaniem, które nie wiele daje w sytuacji gdy drogą suną kolumny pojazdów w obie strony. Nie mam tu zamiaru umniejszać frajdy z jazdy posiadaczy XT bo wiem, że jest spora ale nie wyposażenie go w EyeSight jest bardzo dużą stratą dla tego modelu. Sam osobiście zacisnął bym pasa by mieć XT o 50 tyś. droższego w chwili mojego zakupu gdyby nie ten fatalny brak EyeSight. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Dla mnie gaz+hamulec=coś się dzieje na drodze.Aktywnemu tempomatowi mówimy na razie nie. Jechałem ostatnio do rodziny pod ukraińską granice , po S8 przyszedł czas na drogi lokalne. Gdy tylko się dało wyprzedzić robiłem to, inaczej usnąłbym z nudów jadąc 70 km/h. Nawet mając aktywny tempomat bym go nie użył.Nie ufam elektronice a po drugie lubię decydować o tym co się dzieje z autem. Wg mnie aktywny tempomat fajnie by się sprawdził w USA na wielopasmowych highwayach gdzie często się zmienia pasy,auta często przyhamowują i przyspieszają i trzeba mieć oczy do okoła głowy żeby utrzymać się w ruchu. Trzy lata temu jeździłem trochę po Florydzie i gdybym tam mieszkał to docenił to rozwiązanie.Dziś w PL jest dla mnie bezużyteczne gdyż z dróg lokalnych nie korzystam prawie wcale a na autostradzie raczej lewy pas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Na lewym pasie też można z aktywnego tempomatu korzystać Gdyby wszyscy mieli i korzystali, to zmniejszyłoby się siedzenie na zderzaku i jazda 5m za samochodem przy 150 Nie w każdych warunkach się sprawdza i z reguły też wolę jazdę bardziej angażującą, ale dla mnie to must have w kolejnych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się