Jump to content

Wyprzedaż Forestera 2018 w specyfikacji MY19 - ciekawe dodatki


Recommended Posts

Witam wszystkich.

Oczekuję właśnie na odbiór podstawowej wersji Subaru Forester 2.0i CVT w wersji Exlusive Special +. Model, który zamówiłem jest w najprostszej wersji wyposażenia (zgodnie ze specyfikacją na rok 2019) z oknem dachowym ale posiada „+” w opisie i ma dodatkowo system SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection), który pełni rolę ostrzegania o pojazdach wyprzedzających w „martwym polu”, ostrzega o nadjeżdzającym samochodach drogą gdy wyjeżdżamy tyłem z prostopadłej zatoki i posiada kamerę w prawym lusterku do monitorowania prawego przodu podczas manewrów parkowania. Poza tym posiada pół skórzaną tapicerkę, również niedostępną w tej wersji wyposażenia.

Piszę o tym z dwóch powodów.

Po pierwsze jeśli ktoś poluję na obecne wyprzdaże to warto sprawdzić bo mało było pojazdów w tej specyfikacji a dostajemy dodatki z wyższej wersji za friko - RABAT 15000 od ceny podstawowej wersji + bonusy dodatkowego wyposażenia. Z tego co wiem to chyba jeszcze w Lublinie, Zielonej Górze i na Śląsku są pojedyńcze egzemplarze w tej wersji. Kolejne wyprzedażowe pojazdy z roku produkcji 2018, które właśnie jadą do kraju już tych dodatków nie posiadają - dowiadywałem się w dwóch źródłach.

Po drugie ciekawe jest to, że w grudniu zeszłego roku dojechały właśnie takie wersje z „+”.

Słyszałem dwie teorie na ten temat:

Podobno trafiły do nas pojazdy w specyfikacji na rynek innego kraju europejskiego i/lub fabryka wyzbywa się nadwyżek części, które nie będą wykorzystywane w kolejnej generacji modelu.

Tak czy owak jestem szczęśliwy, że przesiadam się z mojego Outbacka SBD MY12 (którego właśnie próbuję sprzedać) na wolnossącą benzynkę, która mi na jazdach próbnych bardzo przypadła do gustu mimo obaw co do dynamiki po lekturze forum.

Jeśli ktoś z Was ma wiedzę skąd ten „+” to piszcie.

Pozdrawiam Szanownych Forumowiczów :)

Michał

 

 

 

Edited by Michał W.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Witam Forester odebrany. Szybkie zdjęcie    Z Warszawy przyjemnie się wracało. 

A potem sie budza, przecieraja oczy i dalej widza sznur aut ciagnacy sie z drugiej strony. Podobne marzenia mial pan w AMG ktory wyprzedzil mnie w niedziele, spychajac auto z naprzeciwka. Spotkalismy

W ostatnią sobotę brałem udział w szkoleniu SJS na torze w Miedzianej Górze pod Kielcami i mimo przysłowiowej pogody dla tego regionu było naprawdę nieźle.  Do pełni szczęścia zabrakło śniegu i lodu n

Posted Images

6 minut temu, Michał W. napisał:

Witam wszystkich.

Oczekuję właśnie na odbiór podstawowej wersji Subaru Forester 2.0i CVT w wersji Exlusive Special +. Model, który zamówiłem jest w najprostszej wersji wyposażenia (zgodnie ze specyfikacją na rok 2019) z oknem dachowym ale posiada „+” w opisie i posiada dodatkowo system SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection), który pełni rolę ostrzegania o pojazdach wyprzedzających w „martwym polu”, ostrzega o nadjeżdzającym samochodach drogą gdy wyjeżdżamy tyłem z prostopadłej zatoki i posiada kamerę w prawym lusterku do monitorowania prawego przodu podczas manewrów parkowania. Poza tym posiada pół skórzaną tapicerkę, również niedostępną w tej wersji wyposażenia.

Piszę o tym z dwóch powodów.

Po pierwsze jeśli ktoś poluję na obecne wyprzdaże to warto sprawdzić bo mało było pojazdów w tej specyfikacji a dostajemy dodatki z wyższej wersji za friko - RABAT 15000 od ceny podstawowej wersji + bonusy dodatkowego wyposażenia. Z tego co wiem to chyba jeszcze w Lublinie, Zielonej Górze i na Śląsku są pojedyńcze egzemplarze w tej wersji. Kolejne wyprzedażowe pojazdy z roku produkcji 2018, które właśnie jadą do kraju już tych dodatków nie posiadają - dowiadywałem się w dwóch źródłach.

Po drugie ciekawe jest to, że w grudniu zeszłego roku dojechały właśnie takie wersje z „+”.

Słyszałem dwie teorie na ten temat:

Podobno trafiły do nas pojazdy w specyfikacji na rynek innego kraju europejskiego i/lub fabryka wyzbywa się nadwyżek części, które nie będą wykorzystywane w kolejnej generacji modelu.

Tak czy owak jestem szczęśliwy, że przesiadam się z mojego Outbacka SBD MY12 (którego właśnie próbuję sprzedać) na wolnossącą benzynkę, która mi na jazdach próbnych bardzo przypadła do gustu mimo obaw co do dynamiki po lekturze forum.

Jeśli ktoś z Was ma wiedzę skąd ten „+” to piszcie.

Pozdrawiam Szanownych Forumowiczów :)

Michał

 

 

 

Jesli mialbym kupic Forestera to bym zaczekal jeszcze kilka miesiecy, zeby miec nowy model a nie ten ktory od kilku lat juz jezdzi, tym bardziej ze mnostwo rzeczy pozmieniali, aczkolwiek rozumiem ze kierujesz sie 'okazja' i stad ten wybor,

tak czy inaczej szerokiej drogi jak juz odbierzesz:)

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Michał W. napisał:

RABAT 15000 od ceny podstawowej wersji + bonusy dodatkowego wyposażenia

 

Coś musi być na rzeczy, bo Subaru rabatów z natury nie udziela. Czyżby jednak była planowana rewizja cen w dół po 1 lutym br. z uwagi na zniesienie ceł na samochody z JP?

Edited by subleo
Link to post
Share on other sites

Dzięki. Też myślałem o nowej wersji ale potrzebny mi samochód na już i miałem ograniczony budżet więc wybór był niewielki. Chcialem Subaru i koniecznie podwyższony (mieszkam w lesie, najbliższy dom w sąsiedztwie to 0.5 km do leśniczówki) i tylko nowy z salonu. Na tą chwilę było do wyboru w moim budżecie tylko XV 1.6 (myślałem o 2.0 ale nie zdążyłem) wiec Forester i tak jest super. 

Rabat dotyczy wyprzedaży rocznika 2018 bo z tego roku jest produkcja. Specyfikacja wyposażenia jest jak w modelu MY19

Widzę, że nietypowa specyfikacja wyprzedażowego wolnossącego Forestera nie wzbudza zainteresowania wśród użytkowników forum. W zasadzie nie powinno mnie to dziwić bo wersja bez turbo traktowana jest tutaj jako ciekawostka nie specjalnie pasująca do marki SUBARU i nie budzi takich emocji jak XT. Natomiast ja rozglądając się za modelem z wyprzedaży i bez turbo, po rozmowach z handlowcami w paru salonach odniosłem wrażenie, że właśnie takie modele cieszą sie bardzo dużym zainteresowaniem. Być może to element strategii by klient tak myślał ale jednak w paru salonach, zwłaszcza w większych miastach ciekawe modele były już wyprzedane. Sam po interesującą mnie ostatnią sztukę przejechałem ponad 300km i niedługo po mnie pojawili się inni klienci też z daleka zainteresowani już „moim” egzemplarzem. 

Wnioskuję z tego, że użytkownicy Subaru bez „żyłki rajdowej” nie są częstymi gośćmi na forum.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 22.01.2019 o 15:10, Michał W. napisał:

pojazdy w specyfikacji na rynek innego kraju europejskiego

 

na rynku niemieckim wystepuje ten model pod nazwa 'exclusive+' za 35500euro a u holendrow 'luxury' za 43000euro - grubo, ale stac ich ;)

rabatow nie ma, mozna wywalczyc finansowanie z niskim oprocentowaniem (ok 1)

bonusem jest zderzak z xt i radio z dab, nie wiem czy zwrociles na to uwage

sticker homologacyjny na slupku pokaze, z ktorego kraju masz auto

 

W dniu 22.01.2019 o 15:10, Michał W. napisał:

mimo obaw co do dynamiki

 

4 dni jezdzilem tym autem i w jest przepasc w porownaniu z moim starym my13

silnik i skrzynia pracuja zupelnie inaczej i jest duzo ciszej w aucie

drag racer pokazal 10.2 na kilku probach do 100

spalanie w rotterdamie 8.6 - 8.8 w umiarkowanych korkach

autostrada 130 (124 wg gps) to 8.0 ale jechalem sam

spalanie z lejka, komp skalibrowany 0.4 ponizej realnego zuzycia

eye-sight pracuje perfekt (holendrzy mowia ejsajt :D)  , imo side-view za szybko pokazuje auta z boku

 

W dniu 22.01.2019 o 15:21, OA77 napisał:

miec nowy model

 

ja wolalbym uniknac wtrysku bezposredniego i opf (ottopartikelfilter)

mam dpf i mimo braku problemow (jak dotad) jakos wole bez tego cuda

obecny model ma euro6d wiec na pare lat wystarczy

 

W dniu 22.01.2019 o 15:30, Michał W. napisał:

wersja bez turbo traktowana jest tutaj jako ciekawostka nie specjalnie pasująca do marki

 

zwlaszcza przez teoretykow - marzycieli

nigdy nie mieli, nie maja i nie beda mieli takiego auta ale co sie nagadaja, to ich ;)

ja jestem pozytywnie zaskoczony tym forkiem w odroznieniu do nowego xv z 1.6 z dynamika lodowca

 

tapatalked

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 1.02.2019 o 13:37, OBK CVT napisał:

 

na rynku niemieckim wystepuje ten model pod nazwa 'exclusive+' za 35500euro a u holendrow 'luxury' za 43000euro - grubo, ale stac ich ;)

rabatow nie ma, mozna wywalczyc finansowanie z niskim oprocentowaniem (ok 1)

bonusem jest zderzak z xt i radio z dab, nie wiem czy zwrociles na to uwage

sticker homologacyjny na slupku pokaze, z ktorego kraju masz auto

 

 

4 dni jezdzilem tym autem i w jest przepasc w porownaniu z moim starym my13

silnik i skrzynia pracuja zupelnie inaczej i jest duzo ciszej w aucie

drag racer pokazal 10.2 na kilku probach do 100

spalanie w rotterdamie 8.6 - 8.8 w umiarkowanych korkach

autostrada 130 (124 wg gps) to 8.0 ale jechalem sam

spalanie z lejka, komp skalibrowany 0.4 ponizej realnego zuzycia

eye-sight pracuje perfekt (holendrzy mowia ejsajt :D)  , imo side-view za szybko pokazuje auta z boku

 

 

ja wolalbym uniknac wtrysku bezposredniego i opf (ottopartikelfilter)

mam dpf i mimo braku problemow (jak dotad) jakos wole bez tego cuda

obecny model ma euro6d wiec na pare lat wystarczy

 

 

zwlaszcza przez teoretykow - marzycieli

nigdy nie mieli, nie maja i nie beda mieli takiego auta ale co sie nagadaja, to ich ;)

ja jestem pozytywnie zaskoczony tym forkiem w odroznieniu do nowego xv z 1.6 z dynamika lodowca

 

Wielkie dzięki za ciekawe informacje.

Wczoraj odebrałem autko, pierwsze wrażenia b.pozytywne.

Pochwaliłem się nim w „Galeria naszych Foresterów”

Jak zrobię trochę kilometrów to napiszę coś więcej a jeśli chodzi o dynamikę silnika wolnossącego to jest moim prywatnym zdaniem zupełnie zadowalająca ;)

Na słupku nie znalazłem informacji o homologacji na dany kraj.

 

C5EB6947-A0D4-4EA5-A4CB-3364BA58EA05.jpeg

09F0D424-4187-4F29-83ED-402082B3C817.jpeg

Edited by Michał W.
Link to post
Share on other sites
W dniu 22.01.2019 o 15:10, Michał W. napisał:

Oczekuję właśnie na odbiór podstawowej wersji Subaru Forester 2.0i CVT w wersji Exlusive Special +. Model, który zamówiłem jest w najprostszej wersji wyposażenia (zgodnie ze specyfikacją na rok 2019)

świetny wybór. Sprawdzona i mocno dopracowana konstrukcja, ostatni wypust forka sj dobrze wyciszona bez gpf. 

Z nowymi konstrukcjami bywa bardzo różnie mogą ale nie muszą cierpieć na wady wieku dziecięcego . 

Link to post
Share on other sites

 

1 minutę temu, Karas napisał:

świetny wybór. Sprawdzona i mocno dopracowana konstrukcja, ostatni wypust forka sj dobrze wyciszona bez gpf. 

Z nowymi konstrukcjami bywa bardzo różnie mogą ale nie muszą cierpieć na wady wieku dziecięcego . 

 

Dzięki, też uważam, że to dobry i sprawdzony wybór.

z paroma dodatkami wygląda super

zapraszam do galerii

 

Link to post
Share on other sites

po pierwsze gratki :ok: auto ze smakiem doposazone

jestem troche zaskoczony bo na 100proc jezdzilem forkiem w wersji luxury ze zderzakiem xt, reszta dokladnie jak u ciebie

 

24 minuty temu, Michał W. napisał:

nie znalazłem informacji o homologacji na dany kraj

 

przy nastepnej wizycie w serwisie postaram sie cyknac fote naklejki

 

18 minut temu, Karas napisał:

ostatni wypust forka sj dobrze wyciszona bez gpf

 

fakt, to doskonaly wybor

 

tapatalked

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, OBK CVT napisał:

po pierwsze gratki :ok: auto ze smakiem doposazone

jestem troche zaskoczony bo na 100proc jezdzilem forkiem w wersji luxury ze zderzakiem xt, reszta dokladnie jak u ciebie

 

Tak wiem, że są też wersje z zderzakiem od xt ale były dostępne bez pakietu ADVANCED. Taka jak moja wersja przyjechała do Polski w grudniu a w styczniu przyjechały z przodem XT ale bez okna dachowego na którym bardzo mi zależało i pakietu ADVANCED, który też jest fajny :)

Dlatego właśnie nie kupiłem u najbliższego dealera tylko jechałem do Kielc.

Dodatki zrobiły robotę, w Kielcach stał parę dni na salonie już dla mnie przygotowany i podobno wzbudzał spore zainteresowanie. Nawet pracownicy nie znali np. naklejek na lusterka i byli pod wrażeniem całości.

Na drzwiach kierowcy na dole jest naklejka na której jest „A” nie wiem czy to oznacza, że na rynek Austrii ?

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, OBK CVT napisał:

pomieszanie z poplataniem :lol:

moje demo mialo zderzak xt i pakiet advanced ale nie mialo okna w dachu

tak czy siak kupiles extra woz

 

tapatalked

Chyba tylko na przełomie roku takie pokręcone specyfikacje się pojawiają bo nigdy wczesniej nie spotkałem się z takimi dodatkami od droższej wersji? A może jednak nie tylko chodzi o to, że są to egzemplarze z innych rynków europejskich gdzie wyposażenie danej wersji jest inne ale faktycznie przestawiają fabryki do produkcji nowego modelu i w komputerze wyskoczył im komunikat, że mają o np. 1000 zderzaków do XT za dużo i upychają je jak leci, inne części również :)

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam. Chyba też się skuszę na tego forestera. Pozostały już tylko wersje exclusive 2018 my19. Chciałem obk, ale cena jest kusząca. @Michał W. jak tam użytkowanie? bije się z myślami! czy nie będzie za mułowaty i za mało elastyczny przez cvt 

Link to post
Share on other sites
W dniu 4.03.2019 o 15:20, Paweł Jastrzębski napisał:

Witam. Chyba też się skuszę na tego forestera. Pozostały już tylko wersje exclusive 2018 my19. Chciałem obk, ale cena jest kusząca. @Michał W. jak tam użytkowanie? bije się z myślami! czy nie będzie za mułowaty i za mało elastyczny przez cvt 

Witam.

Jestem bardzo zadowolony ale ja właśnie takiego auta szukałem. Zależy czym jeździłeś wcześniej, o jakiej mocy i czego od auta oczekujesz. Mój wybór był dobrze przemyślany i jestem w 100% zadowolony jak do tej pory, mam około 2100 km przebiegu i ponad miesiąc jazdy.

Dynamika jest w mieście bardzo dobra, w trasie zadowalająca jak dla mnie.

CVT przy delikatnym operowaniu doskonała skrzynia - płynna i szybka, przy brutalnym trochę gorzej ale można łopatkami operować.

Spalanie całościowe 8.8 głownie trasa, drogi krajowe, trochę S i miasta. Nie dociskam go mocno.

Komfort jazdy dobry jak na Subaru Forester (poprzednie modele) jest wyraźnie ciszej ale są cichsze auta na rynku jak i szybsze i mniej palące, które jednak mnie nie przekonują. ;)

EyeSight - rewelacja - moim zdaniem nowa wizytówka marki - super system porównując choćby do Toyoty, którą też jeżdżę. 

Moim prywatnym zdaniem za kwotę 120 tyś. nie ma na rynku bardziej wszechstronnego auta z takim wyposażeniem.

Koniecznie weź jazdę próbną i sam się przekonasz czy to auto dla Ciebie.

 

 

 

Dodam jeszcze, że porównując nowego Forestera do Outbacka z 2012 roku to spodziewałem się sporego spadku komfortu, którego w zasadzie nie zauważyłem. Pewnie dzięki EyeSight i CVT dzięki którym jazda w trasie i mieście jest bardzo wygodna. Na pewno jest gorsza aerodynamika oraz fotele, które mają krótsze siedzisko i pozycja za kierownicą jest bardziej „krzesłowata” oraz mniejszy bagażnik na oko o jedną sporą walizkę. Mój Outback służył mi awaryjnie jako mini kamper, w którym można było się przespać wygodnie po rozłożeniu foteli. Forester jest za krótki i ma garb po złożeniu oparć tylnej kanapy. 

Podsumowując Outback to auto idealne na wakacje, dalekie trasy są stworzone dla tego auta jak i wycieczki do lasu czy na plaże nie stanowią dla niego problemu. Forester moim zdaniem jest autem na raczej krótsze dystanse, choć jazda autostradą z przepisowymi prędkościami nie jest jeszcze uciążliwa ale im więcej ponad limit tym gorzej no i z większymi możliwościami offroad dzięki większemu prześwitowi i krótszym zwisom. 

Link to post
Share on other sites

@Michał W. Dzięki za tak obszarną odpowiedź. Obecnie jeżdżę accordemVIII 2012 2,0 -156 KM i jakoś daje radę. Rodzinka się powiększyła i szukam czegoś bardziej przestronnego, przynajmniej z tyłu i bagażnik żeby był otwierany z szybą, chodzi o łatwość załadunku. Dziś jadę do salonu obejrzeć i testować. Ogólnie zewnętrznie mi się podoba, nie jest tak oklepany, mdły i udziwniony (np. nowa crv). Wewnątrz też jest ok. Ogólnie jak myślałem o kolejnym aucie po hondzie to chciałem coś odrobine szybszego tak 180-200 KM, bo honda też demonem prędkości nie jest. Teraz tak myśle, tras dużo w ciągu roku nie robię, tak 2 lub 3 wypady, 2/3 to praca 10 km i krótkie trasy do 70 km. Ogólnie szukam samochodu: przestronnego, wyższego z dobrą widocznością, bezpiecznego ponieważ wożę rodzinkę, z jakimś normalnym bagażnikiem oraz żebym nie męczył się przy prowadzeniu - chodzi o elastyczną jazdę i wyprzedzanie. Wszystko to znalazłem w foresterze oprócz tego ostatniego, aczkolwiek może się dziś przekonam. Za forkiem przemawia też teraz cena, bo jest w przedziale do 120k , więcej wydać nie mogę. Dodatkowo ma 4x4 i eyesight. Zobaczymy dziś. Jeszcze raz dzięki za odp. i opinie. 

Dodam jeszcze, że tak jak w przypadku accorda, szukam auta trwałego i nie psującego się, najlepiej bez turbo i innych udziwnień. Jeżdżę accordem 4 lata, zero awarii i przykrych niespodzianek tylko PB95 i w drogę. Tego właśnie oczekuje od nowego auta. 

 

Witam. Forester zamówiony!!! :thumbup::yahoo:, załatwiam formalności i już nie mogę doczekać się odbioru. Dzięki za pomoc:bowdown:

Edited by Paweł Jastrzębski
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 6.03.2019 o 10:30, Paweł Jastrzębski napisał:

Witam. Forester zamówiony!!! :thumbup::yahoo:, załatwiam formalności i już nie mogę doczekać się odbioru. Dzięki za pomoc:bowdown:

 

Gratulacje, to auto da się lubić więc powinieneś być zadowolony.

A jaki kolor jeśli mogę spytać?

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Paweł Jastrzębski napisał:

Kolor jedyny i słuszny wg mnie, mojej córeczki i żony to... Niebieski!!! :D

 

Fajnie a kiedy odbiór? :)

 

Przyjemne jest to czekanie na odbiór nowego autka.

Sam odbiór jeszcze przyjemniejszy. :D

Link to post
Share on other sites

Mam czas do 31 marca, wtedy dostanę opony zimowe gratis. Brałem jeszcze pod uwagę kolor biały, ale na żywo niebieski robi robotę, szczęka opada, najlepiej pasuje do tego modelu :) Przedni zderzak od xt zawsze mi się podobał, a tylnie lampy ze srebną ramką pięknie współgrają z niebieskim lakierem :thumbup:

Edited by Paweł Jastrzębski
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Paweł Jastrzębski napisał:

Mam czas do 31 marca, wtedy dostanę opony zimowe gratis. Brałem jeszcze pod uwagę kolor biały, ale na żywo niebieski wg mnie najlepszy. Najlepiej pasuje do tego modelu :)

Akcja zima, warto brać - bardzo dobre opony zimowe Pirelli Scorpion, może nie najnowszy model ale testowałem na lodzie i śniegu i dają radę.:)

Co do niebieskiego to chyba jeszcze nie widziałem Forka w tym kolorze.

Rozumiem, że dynamika nie pogrążyła auta na jazdach testowych?

 

Edited by Michał W.
Link to post
Share on other sites

Niebieski mnie powalił!!! Jazda ok. tak jak pisałeś przy normalnej jeździe spoko. Gorzej przy mocnym wciśnięciu gazu i to jedyna wada. To mój pierwszy automat, więc nauka przede mną. Co jeszcze rzuciło mi się to fotele i pozycja za kierownica, trochę inaczej niż w accordzie. Tam wszystko mnie otula z lepszym trzymaniem, siedzenia na plus w hondzie. Z drugiej strony może to kwestia przyzwyczajenia. Pojeździmy, zobaczymy. Pozostałe rzeczy zdecydowanie na plus. Z twojej wersji wziąłbym jeszcze szyberdach. Zastanawiam się też nad plastikami na nadkola i chlapaczami? 

Edited by Paweł Jastrzębski
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Paweł Jastrzębski napisał:

Niebieski mnie powalił!!! Jazda ok. tak jak pisałeś przy normalnej jeździe spoko. Gorzej przy mocnym wciśnięciu gazu i to jedyna wada. To mój pierwszy automat, więc nauka przede mną. Co jeszcze rzuciło mi się to fotele i pozycja za kierownica, trochę inaczej niż w accordzie. Tam wszystko mnie otula z lepszym trzymaniem, siedzenia na plus w hondzie. Z drugiej strony może to kwestia przyzwyczajenia. Pojeździmy, zobaczymy. Pozostałe rzeczy zdecydowanie na plus

No niestety siedzenia są jakie są. Z Accordem to możesz Outbacka porównywać. 

A w sprawie wciskania pedału gazu w podłogę to ja obecnie docieram silnik czyli jeżdżę spokojnie i staram się nauczyć na stałe stylu dostojnego toczenia. ;)

Link to post
Share on other sites

Też sprawdzałem i uznałem, że inne zalety auta rekompensują mi pewne braki.

Z pewnością nie jest to auto stworzone do „polskiej wojenki na drodze.” :(

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Paweł Jastrzębski napisał:

Kolor jedyny i słuszny wg mnie, mojej córeczki i żony to... Niebieski!!! 

Ja chciałem biały, a Żona grafitowy, i zrobił się z tego niebieski. :)

 

48 minut temu, Michał W. napisał:

Rozumiem, że dynamika nie pogrążyła auta na jazdach testowych?

Dynamika może nie powala, ale i nie pogrąża - nie ma co narzekać.

:pstryk:Wygłuszenie autka w magiczny sposób poprawia dynamikę!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...