Skocz do zawartości

Galeria naszych Legacy/Outback


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
W dniu 23.05.2019 o 20:30, areq napisał:

Z tyłu sanki obniżone o 4 cm i w sumie nie wiele to odbiega od normalnego położenia, mocowanie wahaczy też obniżone i to wbrew pozorom załatwia sprawę. amory i sprężyny z Forestera są na tyle sztywne że nie ma zbytnich przechyłów. Przód trochę większe wygięcie przegubów półosi ale jakoś jeździ jak będzie coś się działo to będę poprawiać. A wzorowałem się na takiej subarynie ale niestety w polskim prawie opony nie mogą wystawać poza obrys samochodu i wszelkie udziwnienia typu metalowe zderzaki, kangury i inne wzmocnienia muszą mieć homologację. Bo w razie jakiegoś zdarzenia ubezpieczyciel może puścić z torbami.

 

W  tym filmie są przykładowe lifty zawieszenia można zakupić w USA, ale równie dobrze można zrobić samemu lub kupić w polskich sklepach internetowych

 

A tak brzmi wydech w drugiej części z silencerem

 

 

Jeśli auto wyprodukowane przed tam którymś październikiem 2007 to szpej w postaci zderzaków, progów, bagażników nie muszą mieć homologacji.

Zobacz na te wszystkie stare terenówki, myślisz, że ktoś ładuje kasę w homologowany sprzęt :) 

Co innego wystające koła, za to od razu dowód zostaje u gliniarza. Natomiast jest masa poszerzeń do aut, wystarczy nawet kawałek pasa transmisyjnego i to załatwia sprawę .

Fura zjebiaszcza :D 

 

Edytowane przez miki_mi2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, miki_mi2 napisał:

 

Jeśli auto wyprodukowane przed tam którymś październikiem 2007 to szpej w postaci zderzaków, progów, bagażników nie muszą mieć homologacji.

Zobacz na te wszystkie stare terenówki, myślisz, że ktoś ładuje kasę w homologowany sprzęt :) 

Coś gdzieś dzwoniło, ale nie wiesz, w którym kościele... :D 

 

Otóż - jeśli samochód jest zarejestrowany w Polsce (a nie wyprodukowany o czym piszesz) przed 20 października 2007 roku, możesz zakładać osprzęt bez homologacji. Natomiast jeśli zarejestrowany w Polsce po 20 października 2007 roku - musisz zakładać sprzęt z homologacją.

 

Inną sprawą jest fakt, że praktycznie wszyscy jeżdżą ze sprzętem bez homologacji na własne (i innych ryzyko), bo mało który producent oferuje np. zderzaki z homologacją (nawet ARB). Podobnie jest z wyciągarkami, których montaż trzeba zgłaszać w Urzędzie Dozoru Technicznego, a nikt tego nie robi.

 

A jeśli chodzi o opony - ponad dwa lata tak jeździłem (jakieś 3 cm poza obrys auta), dwie kontrole policyjne przeżyłem i nikt nie doczepił się do wystających kół... ;) Ropucha.jpg.77f95cb4e0150ea211adb98c373213aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej jest ogólna nagonka firm ubezpieczeniowych i innych zajmujących się uzyskiwaniem jak najwyższych odszkodowań. Nie daj boże coś się stanie nawet nie z twojej winy to dobry adwokat i firma ubezpieczeniowa wyciągnie od ciebie ostatni grosz. Dobrze jak na tobie skończą  a nie kilka następnych pokoleń spadkobierców. Nie chcę ryzykować, mój jest rejestrowany w Polsce po 2007 roku, oprócz tego obecna działalność policji przechodzi w histerię szukania dziury w całym. Miałem przypadek że zatrzymał mnie policjant akurat jechałem samochodem z rynku USA, i zaraz po przedstawieniu się powiedział że zabierze dowód rejestracyjny za reflektory, a sprzęt jeździł kilka lat w Polsce i miał już kilka badań technicznych które od biedy przechodził. Chodził dookoła oglądał później spędził z 10 minut w radiowozie przyszedł i oddał dowód. Bez konsekwencji. Muszą za wszelką cenę łatać dziury po wszystkich 500+.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 7.05.2019 o 03:57, Syn Adama napisał:

Na tył: przednie z Mercedesa W202 (KYB RA1463)

Na przód: przednie z Mercedesa W203 (KYB RA3098)

Tak jak pisałem, sprawa jeszcze nie sprawdzona i sprężyna tlyna jest dłuższa o 4.8cm a przednia o jakies 2,9cm, jeżeli dobrze pamiętam, więc ja i tak myślę wziąć do specpa skrócić trochę.

Mam nadzieję że dziś odbiorę autko, więc jakoś w tym tygodniu chyba wezmę się za zawieszenie i dam znać jak poszło.

 

Oj chyba nie. 

Ten, z tego co widzę, jest do ustawiania pochylenia (camber), co też nie jest głupią opcją, ale tutaj chodzi o przesunięcie koła do tyłu, za co odpowiada wahacz wzdłużny (nr. 2 na schemacie).

susp.png

 

Sprawdziłeś już te springi od merca ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dymian napisał:

Jedynie opcja szkła mi umknęłaB)

Zabezpieczenie lamp przed syfem oraz poprawa aerodynamiki rodem z maszyn używanych do wyścigów na Wangan-ie. :superhero:

 

20 godzin temu, Dymian napisał:

No i musisz zaktualizować zdj w podpisie:)

A to już dawno powinienem poprawić, bo w stopce mam generalnie polifta, a mój to przeto przedlift. :P

Edytowane przez DETT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dj Brabus napisał:

@Maciek Niemy świetną masz tę Nocną Furię - powodzenia w sprzedaży, żal że teraz do sprzedaży idą takie ciekawe auta...

Dzieki!

Żal to będzie jak pójdzie do kogoś kto Ją zaniedba...

Ale na chwilę obecną zainteresowanie jest niemalże równe zeru...

Najwyżej dalej bedzie smigac po Bieszczadach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...