Skocz do zawartości

Galeria naszych Legacy/Outback


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

Świąteczne zdjęcia z wypadu wielkanocnego, jak już się ogarnę z czasem to w swoim wątku zamieszczę więcej zdjęć bo auto jest po drobnej korekcie lakieru plus renowacji środka.

IMG_20190422_102051.jpg

IMG_20190422_102101.jpg

IMG_20190422_102017.jpg

IMG_20190422_102031.jpg

Edytowane przez nysiopysio84
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poczciwy OBK H6, 2002 rok, po 16 latach na szwajcarskich drogach prezentuje się tak

 

Na 17-calowych felgach no-name i oponach 215/60/17

large.1876753302_IMG_20190424_2106201.jpg.2ec744a87bf6adbfc44bcd25e60da675.jpglarge.218461042_IMG_20190424_2105291.jpg.0a5673102d003304409f6cc2edf05ba6.jpg

 

 

Po zmianie na 16-calowe ori felgi i opony 215/65/16

large.1133597886_IMG_20190424_2103411.jpg.c2c72bbf01a1a7ee563daad188c3882c.jpglarge.997591502_IMG_20190424_2103031.jpg.8fc1bfdb0761a3ebc9e9d4901a6ba24f.jpg

 

Edytowane przez Yanas
  • Super! 4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dj Brabus napisał:

Wow, czyli jeszcze jakieś Outbacki żyją na tym forum!! :drool:@Yanas grube masz te kapcie, zarówno na 17" jak i na 16" - dłubałeś coś z zawieszeniem?

17 były na fabrycznym profilu (60), ale ponieważ często śmigam poza asfaltem było mi trochę za twardo. Kupiłem w dobrej cenie contisportcontact5 o profilu 65 a felgi oddałem do renowacji i lakierowania proszkowego na Subaru GK1 gold. Wczoraj odebrałem zestaw i wrzuciłem na auto:)

2mce temu auto dostało lift +1cm przód i +2cm tył.

Edytowane przez Yanas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Yanas napisał:

Mój poczciwy OBK H6, 2002 rok, po 16 latach na szwajcarskich drogach prezentuje się tak

 

Piękny Outback i piękna miejscówka :wub:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dj Brabus napisał:

 

Co znaczy na fabrycznym? Fabryczny rozmiar to, z tego co wiem, 215/60 R16, ta generacja na 17" nie wychodziła.

Rozmiar tak,16,ale profil 60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przywiązuje się do średnicy fabrycznych kół:) Ważne,żeby mieściły się w nadkolach i te 17 o szerokości 215 na profilu 60 były "na styk". Obecne mają kilka mm mniejsza średnicę i leżą idealnie, ponadto prędkościomierz przekłamuje teraz jedynie około 3%(na poprzednich jeszcze mniej).

Ps.IMO profil 55 nawet przy szerszej oponie 225 będzie się średnio sprawdzał w terenie w tym konkretnym modelu auta. Za twardo.

Edytowane przez Yanas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie to stan mam taki ;)

 

 

20190306_171902.jpg

IMG_20180806_201541.jpg

W dniu 23.04.2019 o 16:10, nysiopysio84 napisał:

Świąteczne zdjęcia z wypadu wielkanocnego, jak już się ogarnę z czasem to w swoim wątku zamieszczę więcej zdjęć bo auto jest po drobnej korekcie lakieru plus renowacji środka.

Chyba widziałem Twoje auto niedawno. Fajny.

  • Super! 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku maja wreŚcie lift ;)

 

 

wp_ss_20190424_0004.png

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dj Brabus napisał:

Półlift - przód poszedł w górę 1 cm na nowej spreżynie i 3 cm na podkładkach... 

 

DSC_1003.jpg


To jeszcze tył tyle samo - i...?

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w moim temacie, tam mam wszystko opisane - usuwając SLS-a kupiłem używane amortyzatory, które okazują się być nie dość, że padnięte, to jeszcze chyba ze zwykłego Legacy, bo auto z 3-centymetrowymi podkładkami stoi tak, jakby w ogóle liftu nie było.

 

Na tę chwilę mam - mierzone od środka piasty do krawędzi nadkola - z przodu 44 cm i z tyłu 39,5 cm (przed zmianami było po 40 cm z przodu i z tyłu). Możecie te wartości pomierzyć na swoich autach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne.

Ja sie zastanawiam jakimi sprężynami zrobić tył (ori? Lesjofors? Custom grubsze i wzmacniane?) bo ubite a mam lpg i dojdzie chyba hak. Amory mam prawie nowe kyb.

Przód chyba wejdą nowe ori. 

Do tego podkładki +2cm.

Ciekaw jestem na ile - wskutek takiego zabiegu - tylne koło przesunie się do przodu. Pomijalną odległość, czy...?

PS:

Pomierzyć mogę dopiero we wtorek wieczorem, w gorach nie mam miarki :D

 

https://www.subarak.pl/zawieszenie/923-spryna-do-subaru-outback-1999-2003-ty.html

albo

https://m.intercars.pl/produkty/972007-sprezyna-zawieszenia-kyb-ra6429 (na alle... 150 z przesyłką...!)

 

NUMERY PORÓWNAWCZE
KILEN: 63332
LESJÖFORS: 4288332
SUBARU: 20380AE310

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie kupiłem te z allegro:

https://allegro.pl/oferta/kyb-sprezyna-t-subaru-outback-2-5-3-0-00-03-7778745177

 

Dają fakturę, z wysyłką bez problemu.

 

Jeśli chodzi o odległość, jaką przybliży się koło do progu, to mogę Ci jutro, najpóźniej pojutrze powiedzieć jak to wygląda po lifcie 3 cm (jak wszystko pójdzie zgodnie z planem).

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 4/28/2019 at 1:00 PM, Fala said:

Jasne.

Ja sie zastanawiam jakimi sprężynami zrobić tył (ori? Lesjofors? Custom grubsze i wzmacniane?) bo ubite a mam lpg i dojdzie chyba hak. Amory mam prawie nowe kyb.

Przód chyba wejdą nowe ori. 

Do tego podkładki +2cm.

Ciekaw jestem na ile - wskutek takiego zabiegu - tylne koło przesunie się do przodu. Pomijalną odległość, czy...?

PS:

Pomierzyć mogę dopiero we wtorek wieczorem, w gorach nie mam miarki :D

 

https://www.subarak.pl/zawieszenie/923-spryna-do-subaru-outback-1999-2003-ty.html

albo

https://m.intercars.pl/produkty/972007-sprezyna-zawieszenia-kyb-ra6429 (na alle... 150 z przesyłką...!)

 

NUMERY PORÓWNAWCZE
KILEN: 63332
LESJÖFORS: 4288332
SUBARU: 20380AE310

 

Nie dość, że też mam LPG, to dodatkowo poprzedni właściciel przy wymianie SLS-ów na zwykłe amortyzatory nie wymienił sprężyn, więc ogólnie autko z tyłu siedzi dosyć nisko.

Chciałem kupić po prostu nowe sprężyny KYB w wersji do amorków bez SLS (RA6429) ale biorąc pod uwagę właśnie LPG i to, że jakiś lekki lift wydawał się nie głupi, to trochę pogrzebałem w necie i znalazłem sprężyny od Mercedesa, które są lekko twardsze i wyższe i *powinny* pasować. A przy okazji wymiany kół na letnie, okazało się też, że przednia lewa sprężyna jest pęknięta, więc pogrzebałem trochę więcej i znalazłem trochę wyższe sprężyny na przód (też od Mercedesa...)

Tak więc teraz, jak tylko odbiorę swojego OBK po zrobieniu UPG (i rozrządu), to czeka nas mały eksperyment...

Jeżeli przeżyjemy, to dam znać jak poszło i czy taka zabawa w ogóle się opłaca.

I żeby nie spamować bez zdjęć, oto mój:

20180403_171326.thumb.jpg.1bb0c89a1be23e21c00e3cb3c40f6fe4.jpg20190401_120043.thumb.jpg.66dba9cf7bb2b02028247eb2fda990b7.jpg20190401_155223.thumb.jpg.83efc21ab8b7e6472dfd504fe60c9bc2.jpg20190401_124720.thumb.jpg.c91af752d4fbc6839bfa25ea712ad7ef.jpg20190401_125647.thumb.jpg.bde84c753eaed163d1eb8886d4338b73.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwując ten wątek jeszcze bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że jak się auto lubi,  akceptuje jego wady oraz zalety, to wiek jest sprawą drugorzędną, fajnie zadbane furki macie Panowie, pozdrowienia! 

Edytowane przez nysiopysio84
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że czas się "przedstawić" tutaj ;)

A więc zaczne od weekendowo-urlopowej zabawki:

JDM 2.0 GT specB wersja stworzona we współpracy z Porsche na 50-cio lecie o nazwie Blitzen

 

Screenshot_20190501-075829.png

Screenshot_20190501-080044.png

oraz moje "daily" którego używam na co dzień w londyńskiej dżunglii ^_^

2.5 N/A z OEM dodatkami z Kraju Kwitnącej Wiśni:

 

Screenshot_20190501-080739.png

Screenshot_20190501-080756.png

Screenshot_20190501-080805.png

  • Super! 10
  • Dzięki! 2
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Syn Adama napisał:

 

Nie dość, że też mam LPG, to dodatkowo poprzedni właściciel przy wymianie SLS-ów na zwykłe amortyzatory nie wymienił sprężyn, więc ogólnie autko z tyłu siedzi dosyć nisko.

Chciałem kupić po prostu nowe sprężyny KYB w wersji do amorków bez SLS (RA6429) ale biorąc pod uwagę właśnie LPG i to, że jakiś lekki lift wydawał się nie głupi, to trochę pogrzebałem w necie i znalazłem sprężyny od Mercedesa, które są lekko twardsze i wyższe i *powinny* pasować. A przy okazji wymiany kół na letnie, okazało się też, że przednia lewa sprężyna jest pęknięta, więc pogrzebałem trochę więcej i znalazłem trochę wyższe sprężyny na przód (też od Mercedesa...)

Tak więc teraz, jak tylko odbiorę swojego OBK po zrobieniu UPG (i rozrządu), to czeka nas mały eksperyment...

Jeżeli przeżyjemy, to dam znać jak poszło i czy taka zabawa w ogóle się opłaca.

 

Bardzo jestem ciekaw, co Ci z tego wyjdzie - zarówno na wysokość jak i finansowo. Ja tył dopiero będę robił jutro kombinacją "amor SLS + sprężyna bez SLS RA6429 + czapka bez SLS". :D 

 

Jak coś zadziałasz, pochwal się wysokością zawieszenia - ja wrzucę pewnie jutro lub pojutrze "szkice" jak to wygląda u mnie.

Edytowane przez Dj Brabus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎28‎.‎04‎.‎2019 o 18:35, Dj Brabus napisał:

Jeśli chodzi o odległość, jaką przybliży się koło do progu, to mogę Ci jutro, najpóźniej pojutrze powiedzieć jak to wygląda po lifcie 3 cm (jak wszystko pójdzie zgodnie z planem).

 

Z tego, co widziałem - bardzo do przodu poszło tylne koło. Robiłeś zbieżność po?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...