Jump to content

R4RE

Użytkownik
  • Content Count

    1078
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

R4RE last won the day on August 19 2019

R4RE had the most liked content!

Community Reputation

493 Wspaniały

2 Followers

About R4RE

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków/Londyn/Rzeszów
  • Auto
    Red JDM 2.0 GT specB Blitzen- toy ;) Silver 2.5 N/A LPG- daily ;)
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, webdesigning

Recent Profile Visitors

1276 profile views
  1. Tlumiki koncowe poraz kolejny, centralnego nie ruszaj bo taki mod wprowadzi cala bude w niechciane wibracje. Katalizatory też zostaw. Osobiscie polecam koncowki STI Genome. Napisz do @Oczkoo15 może Ci coś upoluje
  2. Nie wiem na ile ma się to do Outbacków poliftów, więc może nie pomogę za wiele. W Legacy przedlifcie wersje, JDM, EU i US różnią się zderzakami (oraz belkami i piankami pod nimi). Zderzaki JDM, są "najcieńsze", póżniej są EU i US jako najgrubsze (myśle ,że to inne przepisy bezpieczeństwa to regulują/poprawcie mnie jeśli się mylę). Dodatkowo przedliftowe lampy w Legacy US zmieniłem na EU z dwoma problemami: 1. Inne wtyczki (musiałem przełożyć piny z lampach używając wtyczek US), 2. Nie ma pokrętła do elektrycznej regulacji wysokości w Legacy US stąd pozostało tylko ustawienie manualne a si
  3. link poniżej: https://www.subaruoutback.org/threads/2008-outback-xt-5eat-paddle-shifters.15018/page-2 Gdyby jednak nie było tej wtyczki u Ciebie (różnica modeli na różne rynki) to tu jest opisane do której wtyczki pod radiem/ zapalniczką się wpiąć (w polifcie powinno być podobnie) http://forum.liberty.asn.au/viewtopic.php?f=10&t=34991 dla ułatwienia masz jeszcze schemat jak to poskładać Powodzenia (jakby co to przejdżmy na PW, żeby nie zaśmiecać tematu.)
  4. nie będę przecież negował forumowego Guru ale za to mogę na przykład postarać się odnależć wątek na legacygt.com gdzie mówią o wtyczce/module pod kolumną w poliftach, W przedlifcie trzeba ciągnąć z modułu skrzyni lub z szarej wtyczki zlokalizowanej mniej więcej pod radiem/zapalniczką
  5. Internety podpowiadają, że polift ma wszystko podciągnięte do kolumny
  6. @Dj Brabus masz przed czy polifta?
  7. Można bliżej, z modułu skrzyni pod deską, jak znajdę wątek z dokładniejszym info (legacygt.com) to Ci podeśle.
  8. OMG, kompletnie o tym zapomniałem ale uwierz mi, że miałem powód plany podczas ostatniego urlopu kompletnie pokręcone przez "Covid". Byłem w Kraku tylko jeden wieczór, gdzie przystanąłem na spota na Kopcu i z rana zaraz do UK
  9. Wymiana zawieszenia w "Daily", sztywność powróciła
  10. nie, nie, po otwarciu drzwi kierowcy widzisz na dole...
  11. Słupek pomiędzy drzwiami, na dole, nad progiem
  12. Chodzi mi o coś takiego dokładnie. Być może tylko wersje specB (RHD) sprzedawane na wyspach takie miały. Jedno jest pewne, ułatwia to identyfikacje specB w oparciu o same zdjęcia (raczej takiej nie znajdziesz i nie dokleisz do 3.0R ).
  13. Zaczynają docierać kolejne "zabawki" do DAILY, będzie zabawa (ostatni urlop i przejażdżki Blitzenem przekonały mnie, że Daily może być lepsze w zakrętach).
  14. Dzięki, gdzie Ty to zdobyłeś? PS: a tak całe auto z przodu masz? Tak, żeby było widać o ile szerzej jest
×
×
  • Create New...