Jump to content

spiderq

Nowy
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Dobry

About spiderq

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    OBK H6 MY06

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. spiderq

    ile wam pali ?

    OBK H6 2006 Te 12-14 l/100 km to jakieś przerysowane, a nie jestem niemieckim lekarzem po 70 co trzyma pod kocem Swoją drogą, badał ktoś o ile przy tym silniku komputer przekłamuje pomiar?
  2. Właśnie mi kolega napisał, że gdzie ja żyje że tego wcześniej nie widziałem faktycznie gość ma tego sporo i większość również wzbogacona
  3. Takie ogłoszenie dzisiaj znalazłem, czego to już handlarze nie zrobią żeby lampę za 30 ziko sprzedać
  4. Będę mieć na uwadze, a jacyś inni producenci?
  5. Jakiego lakieru (chodzi mi o producenta) polecacie do malowania zacisków? Myśle o VHT - podkład + lakier, a może jakis lakier co nie wymaga podkladu?
  6. Dzisiaj już na pewno nie zdarze ale za tydzień nie wykluczam jak i następnych terminów
  7. Ja zawsze chętnie wpadnę o ile czas pozwoli, byłem na przedświątecznym tym razem się nie udało do następnego!
  8. Parował i parował to trzeba było coś z tym zrobić
  9. Witam, przymierzam się do upgrade hamulców z przodu w moim Outbacku, pytanie pewnie się już powtórzyło, ale nie znalazłem na nie odpowiedzi Czy zaciski czterotłoczkowe z Imprezy GT, ew z WRX pasują P&P? Outback 3.0 2006 przedlift
  10. spiderq

    Tłumiki przelotowe

    wiadomo do kiedy są te promocje?
  11. spiderq

    Błąd C0071

    Jako że problem się... sam rozwiązał bo błąd po prostu zniknął to chciałem opisać to dla szukających w przyszłości rozwiązania podobnego problemu. O ile zniknięcie tego od kata nie jest niczym nowym to osobiście jestem zaskoczony że błąd od czujnika kąta skrętu tak o zniknął. Bo chciałem oddać po nowym roku samochód do jakiegoś serwisu żeby to ogarneli ale skoro nie ma błędu, a nie odczulem żadnej różnicy z czy bez to nie widzę sensu. Jedynie ta źle ustawiona maglownica... Ale narodziło mi się pytanie, czy błędy w subaru moga zniknąć same? Czy tylko jedynym sposobem jest poprawny odczyt z konkretnego czujnika lub go skasowanie
  12. Dzięki za dzisiaj, nastepnym razem biorę udział w konkursie na najbardziej u..brudzonego swiniaka
  13. spiderq

    Bieg "L"

    Nie mam CVT, ale z tego co mi wiadomo przyśpieszenie nie jest potrzebne podczas wymijania
  14. spiderq

    Błąd C0071

    Witam, wczoraj wieczorem spróbowałem odczytać błędy metodą wł/wył świateł i klikania przycisku do zerowania "trip'u". Udało się i samochód pokazał 2 błędy: - P0420 Ten jest mi znany, bo przez rok wyskoczył 3 razy (głównie przy niskich temperaturach), 2 razy go skasowałem, a raz sam zniknął po przejechaniu nie pamiętam ile dokładnie, ale coś około 200 km (nie miałem wtedy możliwości podpięcia auta pod komputer) oraz C0071 i to już mnie trochę zaniepokoiło bo nigdy wcześniej go nie widziałem. Błąd ma nazwę C0071 - zmiana zakresu czujnika kąta skrętu jest zbyt duża. Poszukałem tutaj na forum i znalazłem 2 wątki, w których mowa o tym błędzie, ale nic z nich nie wynika dlatego odgrzewam kotlet. Zrobiłem również risercz w zarówno Polskich jak i zagranicznych internetach, ale nie znalazłem nic konkretnego po za możliwymi przyczynami i objawami oraz że naprawa tego jest bardzo ważna i trudna wg ten strony https://www.autocodes.com/c0071_subaru.html. Poczytałem również manuala do mojego modelu i owszem jest tam opisany ten błąd jak i jego przyczyny oraz procedury co należy zrobić w poszczególnych przypadkach, ale są tam jakieś kody szczegółowe, które jak sądzę, można odczytać po podpięciu pod komputer. Dodam również, że nie pali się kontrolka od ABS. Ponadto od kiedy kupiłem auto skręt w lewo jest mniejszy niż w prawo, tzn w lewo jest mniej obrotu kierownicą niż w prawo. Na przeglądzie powiedziano mi, że maglownica prawdopodobnie była regenerowana (może ją wtedy źle założyli?) ale auto jedzie prosto i nic z tym nie robiłem, bo mi nie przeszkadzało. Wcześniej przy usuwaniu błędu P0420 nie było żadnego innego. Założyłem też ostatnio nowe felgi zimowe, nie wiem czy to może mieć wpływ, ale było to już po pojawieniu się checku na desce i nie potrafię powiedzieć czy przed był tylko błąd katalizatora czy oba pojawiły się na raz Nie proszę o jakieś wróżenie z fusów co to jest, a raczej jest to pytanie czy ktoś spotkał się z tym? czy prawdopodobne złe ustawienie maglownicy mogło teraz okazać się przyczyną po tak długim czasie nie występowania tego błędu? ewentualnie czy błąd jak w przypadku drugiego też może się sam skasować?
×
×
  • Create New...