Jump to content

spiderq

Nowy
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About spiderq

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    OBK H6 MY06

Recent Profile Visitors

271 profile views
  1. Witam, przymierzam się do upgrade hamulców z przodu w moim Outbacku, pytanie pewnie się już powtórzyło, ale nie znalazłem na nie odpowiedzi Czy zaciski czterotłoczkowe z Imprezy GT, ew z WRX pasują P&P? Outback 3.0 2006 przedlift
  2. spiderq

    Tłumiki przelotowe

    wiadomo do kiedy są te promocje?
  3. spiderq

    Błąd C0071

    Jako że problem się... sam rozwiązał bo błąd po prostu zniknął to chciałem opisać to dla szukających w przyszłości rozwiązania podobnego problemu. O ile zniknięcie tego od kata nie jest niczym nowym to osobiście jestem zaskoczony że błąd od czujnika kąta skrętu tak o zniknął. Bo chciałem oddać po nowym roku samochód do jakiegoś serwisu żeby to ogarneli ale skoro nie ma błędu, a nie odczulem żadnej różnicy z czy bez to nie widzę sensu. Jedynie ta źle ustawiona maglownica... Ale narodziło mi się pytanie, czy błędy w subaru moga zniknąć same? Czy tylko jedynym sposobem jest poprawny odczyt z konkretnego czujnika lub go skasowanie
  4. Dzięki za dzisiaj, nastepnym razem biorę udział w konkursie na najbardziej u..brudzonego swiniaka
  5. spiderq

    Bieg "L"

    Nie mam CVT, ale z tego co mi wiadomo przyśpieszenie nie jest potrzebne podczas wymijania
  6. spiderq

    Błąd C0071

    Witam, wczoraj wieczorem spróbowałem odczytać błędy metodą wł/wył świateł i klikania przycisku do zerowania "trip'u". Udało się i samochód pokazał 2 błędy: - P0420 Ten jest mi znany, bo przez rok wyskoczył 3 razy (głównie przy niskich temperaturach), 2 razy go skasowałem, a raz sam zniknął po przejechaniu nie pamiętam ile dokładnie, ale coś około 200 km (nie miałem wtedy możliwości podpięcia auta pod komputer) oraz C0071 i to już mnie trochę zaniepokoiło bo nigdy wcześniej go nie widziałem. Błąd ma nazwę C0071 - zmiana zakresu czujnika kąta skrętu jest zbyt duża. Poszukałem tutaj na forum i znalazłem 2 wątki, w których mowa o tym błędzie, ale nic z nich nie wynika dlatego odgrzewam kotlet. Zrobiłem również risercz w zarówno Polskich jak i zagranicznych internetach, ale nie znalazłem nic konkretnego po za możliwymi przyczynami i objawami oraz że naprawa tego jest bardzo ważna i trudna wg ten strony https://www.autocodes.com/c0071_subaru.html. Poczytałem również manuala do mojego modelu i owszem jest tam opisany ten błąd jak i jego przyczyny oraz procedury co należy zrobić w poszczególnych przypadkach, ale są tam jakieś kody szczegółowe, które jak sądzę, można odczytać po podpięciu pod komputer. Dodam również, że nie pali się kontrolka od ABS. Ponadto od kiedy kupiłem auto skręt w lewo jest mniejszy niż w prawo, tzn w lewo jest mniej obrotu kierownicą niż w prawo. Na przeglądzie powiedziano mi, że maglownica prawdopodobnie była regenerowana (może ją wtedy źle założyli?) ale auto jedzie prosto i nic z tym nie robiłem, bo mi nie przeszkadzało. Wcześniej przy usuwaniu błędu P0420 nie było żadnego innego. Założyłem też ostatnio nowe felgi zimowe, nie wiem czy to może mieć wpływ, ale było to już po pojawieniu się checku na desce i nie potrafię powiedzieć czy przed był tylko błąd katalizatora czy oba pojawiły się na raz Nie proszę o jakieś wróżenie z fusów co to jest, a raczej jest to pytanie czy ktoś spotkał się z tym? czy prawdopodobne złe ustawienie maglownicy mogło teraz okazać się przyczyną po tak długim czasie nie występowania tego błędu? ewentualnie czy błąd jak w przypadku drugiego też może się sam skasować?
  7. Podoba mi się ta sugestia, dzięki. Zamówiłem 3 na zapas to będzie na czym próbować
  8. Dzięki za pomysł, nie przyszło mi to do głowy, będę próbować
  9. Ma ktoś jakąś sprawdzoną metodę na wypadające dekielki od felg? Założyłem ostatnio nowy komplet i po przejechaniu 20 km zgubiłem dekielek Chciałbym to podkleić jakoś ale tak, że dało się go potem wyjąć, trochę silikonu?
  10. Chętnie i ja spróbuje dołączyć na spotkanie przed świętami
  11. I o to mi chodziło, a o jakich wartościach mówimy? setne milimetra?
  12. Witam, kupiłem ostatnio nowy komplet felg OEM, nawet tutaj z forum, po renowacji i malowaniu proszkiem Pojechałem dzisiaj założyć zimówki na ten komplet do warsztatu, w którym byłem już nie raz, warsztat owy uchodzi za bardzo dobry w okolicy, ruch zawsze jest i do tej pory panowie zawsze służyli radą itd. Wyciąga szanowny pan pierwszą z felg i mówi do mnie, że to będzie trzeba przetoczyć miejsce styku tarczy z felgą, bo po malowaniu proszkiem nigdy nie będzie idealnie równo, że oni przerabiali ten temat już wiele razy, że tego nie da się idealnie wyważyć i będzie bić Przyznam szczerze, że pierwszy raz o czymś takim usłyszałem, ani też w Internetach nie spotkałem się z podobną rzeczą, moje pytanie brzmi. Czy to jest tak oczywiste ze trzeba udac sie z kompletem do tokarza aby obrobil owem miejsce styku i otwory na nakretki, ze nikt o tym nie mowi, czy jednak przerost formy nad trescia i wymysl wulkanizatora, bo raz juz u nich mialem sytuacje gdzie odmowili naprawy przebitej opony, pojechalem do innego i jezdzi bez problemu do tej pory.
  13. Dzięki za info, będę próbować
  14. Trochę z innej beczki, poleci ktoś gdzie w Krakowie albo okolicach oddać aluminiowe felgi to renowacji i malowania? Ewentualnie Katowice i okolice Robiąc krótkie rozeznanie na Google maps wytypowalem w Krakowie 2 firmy Colorex Play i Stelco, wie ktoś coś może na ten temat?
×
×
  • Create New...