Skocz do zawartości

darius1137

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2.5 SOHC 165KM + LPG

Ostatnie wizyty

933 wyświetleń profilu

Osiągnięcia darius1137

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

7

Reputacja

  1. wedlug partsuoq posiadam w swoim Legacy dyfer 27011AA383 R160 oznaczenie skrzyni TY757VFBAB, czy istnieje możliwość zamontowania dyfra z LSD o takim samym przełożeniu ? I z czego szukac takiego dyferencjału ?
  2. Wie ktoś może czy fotele z WRX/STI VA 2015+ pasują do Legacy IV Plug&Play, czy trzeba mocno rzeźbić aby takie fotele zamontowac ?
  3. Tak, mam podpiety Vgate i aplikacja car scanner, czujnik temperatury płynu chłodzącego wygląda na działający poprawnie, ale bedzie robiona jeszcze jego dokładna diagnostyka porządnym komputerem diagnostycznym
  4. Manual, raczej normalny, ciężko mi określić, powiedzialbym dynamiczna jazda miejska
  5. Mogą sprawiać problemy wyłącznie w ujemnych temperaturach? Ponieważ kiedy na temperatura jest na plusie auto odpala od strzału, normalnie
  6. Silnik jest po remoncie jakies 20tys. km temu
  7. Paliwo dochodzi do silnika, przy kręceniu czuć paliwo, objawy jakby iskra była za słaba, nie było iskry
  8. Pompa chodzi po przekręceniu stacyjki, wymieniona nawet na drugą, bez zmian.
  9. Na zimnym kręci tak samo szybko jeśli mówimy o rozruszniku
  10. Bliżej mu do 14,4 z tego co pamiętam jak mierzyłem miernikiem. Akumulator jest naładowany. Problem występuje tylko przy temperaturze poniżej zera. Kiedy jest ma plusie, bądź -2*C po chwili kręcenia odpala.
  11. Witam, Moje Legacy IV 2.5 SOHC ma problem z odpaleniem na zimnym silniku kiedy temperatura na zewnątrz jest poniżej zera. Kręci ale nie chce odpalić. Po podłączeniu prostownika z rozruchem odpala od strzała. Wymienione : Świece, cewka - Hella, przewody - NGK, regeneracja alternatora, nowy akumulator Kiedy auto odpali, później odpala bez problemu, problemy pojawiają się po kilkugodzinnym postoju, potrzebuje dodatkowego prądu np. kabli lub prostownika. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Auto posiada LPG jednak po wyjeżdżeniu gazu i jeździe na samej benzynie problem nadal występuje.
  12. Jeszcze nie pytalem w ASO, obawiam się trochę kosztów, u mnie pompa daje oznaki umierania po nie calych 230kkm. Trzeba 2-3 razy po dluzszym tj. całodniowym postoju przekręcić zapłon aby auto odpaliło
  13. W moim Legacy IV 2.5 SOHC EJ253 umiera pompa paliwa, przed uruchomieniem rano trzeba przepompować tj. przekręcić zapłon 2-3 razy dopiero wtedy ładnie pali, czy ktoś wie gdzie dostane zamienną pompę paliwa, czy wogóle występuje w zamienniku ? numer wedlug Partsuoq to 42022AG000 z całym koszem lub 42022AG180 samej pompki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...