szamot Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Coś mi się wydaje, że przez kolejne 4 łatwiej nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 (edytowane) Co tu pisać i wałkować przez tyle czasu? Dla jednego będzie lepsze Subaru dla innego Skoda czy Volvo. Z tymi dla których najlepsze jest Audi lepiej nie rozmawiać, bo oni są mniej racjonalni niż ci od Subaru Prawda jest taka, że nam wszystkim (mi też) żal dupę ściska, że Skoda jest. Zrobiła tak gigantyczny postęp. Ma się świetnie. A my w Polsce nie mamy nic. Nic. Jak to kiedyś w WRC napisali. Czesi mają Octavię WRC a my mamy Puchar Cinquecento I tu jest pies pogrzebany Skoda fajne auta robi. A najfajniejsze, z punktu widzenia posiadacza Subaru, w nich są: ceny części zamiennych PozdrawiamMiś Właśnie zaczął padać śnieg (u nas) i wszyscy przekładają tablicę z tych RS'ów, GTI na stare poczciwe, czekające w pogotowiu Justynki Edytowane 29 Czerwca 2014 przez KASIAiMIŚ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 (edytowane) Co tu pisać i wałkować przez tyle czasu? Dla jednego będzie lepsze Subaru dla innego Skoda czy Volvo. Z tymi dla których najlepsze jest Audi lepiej nie rozmawiać, bo oni są mniej racjonalni niż ci od Subaru Prawda jest taka, że nam wszystkim (mi też) żal dupę ściska, że Skoda jest. Zrobiła tak gigantyczny postęp. Ma się świetnie. A my w Polsce nie mamy nic. Nic. Jak to kiedyś w WRC napisali. Czesi mają Octavię WRC a my mamy Puchar Cinquecento I tu jest pies pogrzebany Skoda fajne auta robi. A najfajniejsze, z punktu widzenia posiadacza Subaru, w nich są: ceny części zamiennych Pozdrawiam Miś Właśnie zaczął padać śnieg (u nas) i wszyscy przekładają tablicę z tych RS'ów, GTI na stare poczciwe, czekające w pogotowiu Justynki I tą oto uderzającą w sedno tego wątku puentą, uważam, że można zakończyć ten temat Niech Skoda zawsze będzie Skodą, a Subaru Subaru i wszyscy bądźmy zadowoleni z tego faktu Edytowane 29 Czerwca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 I tą oto uderzającą w sedno tego wątku puentą, uważam, że można zakończyć ten temat Dokładnie! Już sam tytuł działa na nerwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Panowie, Wy tu gadu gadu o Skodach, tymczasem prestiż absolutny dopiero nadchodzi http://www.carscoops.com/2014/07/all-new-vw-passat-coming-on-thursday.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Prestiż, jak prestiż, ale nowy passat będzie miał to, czego niektórym z nas brakuje w Legacy i Outback'u - mocne silniki. Diesel 240 KM i benzyna 280 KM z dwóch litrów pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 nowy passat będzie miał to, czego niektórym z nas brakuje w Legacy i Outback'u - mocne silniki. Diesel 240 KM i benzyna 280 KM z dwóch litrów pojemności. @Madox już stoi w kolejce ze swoim OTBD w rozliczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 nie ma co sie smiac. Teraz jezdze Golfem 7 Variantem. Wykonczenie wnetrza materialy, wyciszenieitp. to w Subaru jednak cienko. Jedynie brzmienie silnika w Subaru przyjemniejsze. Nawet wole Golfa od Passata krowy. Jedyne czego nie ma w Golfie to DSG. Pewnie specjalnie tak zrobili bo kto by wtedy Passata kupil ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 nie ma co sie smiac. Teraz jezdze Golfem 7 Variantem. Wykonczenie wnetrza materialy, wyciszenieitp. to w Subaru jednak cienko. Jedynie brzmienie silnika w Subaru przyjemniejsze. Nawet wole Golfa od Passata krowy. Jedyne czego nie ma w Golfie to DSG. Pewnie specjalnie tak zrobili bo kto by wtedy Passata kupil ? No jak to nie ma DSG w Golfie??? 1.4 TSI 122 KM (90 kW), BlueMotion Technology, DSG, 7 stopniowa 1.4 TSI 140 KM (103 kW), BlueMotion Technology, DSG, 7 stopniowa 1.6 TDI-CR DPF 105 KM (77 kW), BlueMotion Technology, DSG, 7 stopniowa 2.0 TDI-CR DPF 150 KM (110 kW), BlueMotion Technology, DSG, 6 stopniowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) w Variancie 2 DTI 4motion bo FWD to nie kupie juz nigdy Edytowane 3 Lipca 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko. jestem tak zadowolony z mojego RSa ze od razu zamienie na taka wersje. z tego co ja wiem to testowane sa dwa warianty. (Zrodlo jest w Mlada Boleslav) RS 280 KM ze FWD + szpera RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa edit Edytowane 3 Lipca 2014 przez Pyzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko. jestem tak zadowolony z mojego RSa ze od razu zamienie na taka wersje. z tego co ja wiem to maja byc dwa warianty. (Zrodlo jest w Mlada Boleslav) RS 280 KM ze FWD + szpera RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa To super FWD + szpera będzie idealnym wyborem dla kogoś kto chciałby Leona Cupra w wersji sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa No to tylko czekac, Octavie RS w tej konfiguracji chetnie w przyszlosci kupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 To ciekawe jak teraz będzie wyglądał czas oczekiwania na nowe RS'y skoro obecnie trzeba czekać do marca 2015... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) To ciekawe jak teraz będzie wyglądał czas oczekiwania na nowe RS'y skoro obecnie trzeba czekać do marca 2015... gdzie tak jest? W DE od zamowienia do odbioru znajomy czekal 2 miesiace... Pewnie pula samochodow na PL jest niewielka. edit: na kombi faktycznie czeka sie w DE okolo 5 miesiecy, ale liftback jest szybko dostepny. Edytowane 3 Lipca 2014 przez Pyzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 To ciekawe jak teraz będzie wyglądał czas oczekiwania na nowe RS'y skoro obecnie trzeba czekać do marca 2015... gdzie tak jest? W DE od zamowienia do odbioru znajomy czekal 2 miesiace... Pewnie pula samochodow na PL jest niewielka. Znajomy był kilka dni temu w salonie w Warszawie, chciał wziąć RS'a i usłyszał że najwcześniej w marcu 2015. Podobno generalnie długi okres oczekiwania dotyczy nowej Octavii i Yeti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko. jestem tak zadowolony z mojego RSa ze od razu zamienie na taka wersje. z tego co ja wiem to maja byc dwa warianty. (Zrodlo jest w Mlada Boleslav) RS 280 KM ze FWD + szpera RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa To super FWD + szpera będzie idealnym wyborem dla kogoś kto chciałby Leona Cupra w wersji sedan ja bym wola 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 pojezdzilem troszke Skodzina i powiem wam, ze Yeti z mocniejszym silnikiem i Haldex'em bylby calkiem fajnym autkiem (pozycja za kierownica i ergonomia jest niemal bez zarzutu, auto nudne do bolu i nie ma sie tak naprawde do czego przyczepic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) Wczoraj zasłyszane w TVN Turbo: "w czasach kiedy Skoda produkowała sportowe samochody Subaru produkowało takie małe śmieszne wozidełka" (mogłem coś przekręcić, ale sens ten sam) Edytowane 4 Lipca 2014 przez Dobi1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 pojezdzilem troszke Skodzina i powiem wam, ze Yeti z mocniejszym silnikiem i Haldex'em bylby calkiem fajnym autkiem (pozycja za kierownica i ergonomia jest niemal bez zarzutu, auto nudne do bolu i nie ma sie tak naprawde do czego przyczepic) Pozycja za kierownicą w tym samochodzie jest tragiczna.Reszta jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Wczoraj zasłyszane w TVN Turbo: "w czasach kiedy Skoda produkowała sportowe samochody Subaru produkowało takie małe śmieszne wozidełka" (mogłem coś przekręcić, ale sens ten sam) Wiedza, że tak powiem powszechna http://www.subaru-global.com/history.html http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Motorsport#1960s.E2.80.931998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Czyli wniosek że: Skoda lepsza od Subaru :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) w Yeti tragiczna jest pozycja za kierownicą i wybieranie nierówności przez zawieszenie jak na auto typu crossover z napędem 4x4 powinno sobie lepiej z tym radzić a nie zachowywać się jak wóz drabiniasty posiadam Yeti od 3,5 roku TDI DSG 4x4 (innych z DSG wtedy nie było) fabryczne auto moim zdaniem jest dość głośnie na autostradzie i paliwożerne, wynik 10+ od 140+ km/h jest normą technicznie raczej poprawne auto z odrobinę przestylizowanym nadwoziem (za duże wnęki na koła, które nie pokrywają się ze skokiem zawieszenia) zero problemów przez ten czas i lekko ponad 90 tys km nie spaliła się w tym aucie nawet żarówka nie wiem co to znaczy, że auto jest nudne ? dla mnie największą wadą Yeti jest prowadzenie, które nie pasuje do charakteru tego auta jak większość produktów VAG radzi sobie na gładkim asfalcie ale wszytko co mocniej pofałdowane sprawia problemy i powoduje, że jazda staje się nieprzyjemna ale to nie znaczy, że auto jest nudne a już w szczególności ze wszystkich Skód (może z wyjątkiem Octavi Scout) Yeti nudnym nie jest pojedzie autostradą im gorsze warunki tym lepiej (np. jest niewrażliwe na boczne podmuchy), zjedzie w wiele bocznych dróżek łącznie z przejazdem przez przydrożne rowy i orne pola, zimą radzi sobie całkiem dobrze największe wady to pozycja za kierownicą i praca zawieszenia napisałbym bym tak Skoda to nie Subaru i odwrotnie Subaru to nie Skoda porównując Yeti z XV to wg mnie 2 znacząco inne koncepcje auta tak samo ciężko będzie nawet 280 konnego RS porównać z WRX (czy STI) choć pod tym względem Subaru przybliża się do "torowych" charakterystyk produktów VAG im gorsza i bardziej kreta droga tam gdzie Skodzie kończą się możliwości Subaru ożywa :-) i to jest podstawowa różnica Edytowane 4 Lipca 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 w Yeti tragiczna jest pozycja za kierownicą..... ........ im gorsza i bardziej kreta droga tam gdzie Skodzie kończą się możliwości Subaru ożywa :-) i to jest podstawowa różnica Czyli co do pierwszego się zgadzamy. Natomiast wydawało mi się że Yeti świetnie się zbiera na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się