Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

Co tu pisać i wałkować przez tyle czasu? 

Dla jednego będzie lepsze Subaru dla innego Skoda czy Volvo.

Z tymi dla których najlepsze jest Audi lepiej nie rozmawiać, bo oni są mniej racjonalni niż ci od Subaru :D

 

 

Prawda jest taka, że nam wszystkim (mi też) żal dupę ściska, że Skoda jest. Zrobiła tak gigantyczny postęp. Ma się świetnie. A my w Polsce nie mamy nic. Nic. Jak to kiedyś w WRC napisali. Czesi mają Octavię WRC a my mamy Puchar Cinquecento :D

I tu jest pies pogrzebany :D

 

Skoda fajne auta robi. A najfajniejsze, z punktu widzenia posiadacza Subaru, w nich są: ceny części zamiennych :D

 

Pozdrawiam
Miś 

 

 

Właśnie zaczął padać śnieg (u nas) i wszyscy przekładają tablicę z tych RS'ów, GTI na stare poczciwe, czekające w pogotowiu Justynki :)

Edytowane przez KASIAiMIŚ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu pisać i wałkować przez tyle czasu? 

Dla jednego będzie lepsze Subaru dla innego Skoda czy Volvo.

Z tymi dla których najlepsze jest Audi lepiej nie rozmawiać, bo oni są mniej racjonalni niż ci od Subaru :D

 

 

Prawda jest taka, że nam wszystkim (mi też) żal dupę ściska, że Skoda jest. Zrobiła tak gigantyczny postęp. Ma się świetnie. A my w Polsce nie mamy nic. Nic. Jak to kiedyś w WRC napisali. Czesi mają Octavię WRC a my mamy Puchar Cinquecento :D

I tu jest pies pogrzebany :D

 

Skoda fajne auta robi. A najfajniejsze, z punktu widzenia posiadacza Subaru, w nich są: ceny części zamiennych :D

 

Pozdrawiam

Miś 

 

 

Właśnie zaczął padać śnieg (u nas) i wszyscy przekładają tablicę z tych RS'ów, GTI na stare poczciwe, czekające w pogotowiu Justynki :)

I tą oto uderzającą w sedno tego wątku puentą, uważam, że można zakończyć ten temat  :twisted:

 

Niech Skoda zawsze będzie Skodą, a Subaru Subaru i wszyscy bądźmy zadowoleni z tego faktu ;)

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nowy passat będzie miał to, czego niektórym z nas brakuje w Legacy i Outback'u - mocne silniki. Diesel 240 KM i benzyna 280 KM z dwóch litrów pojemności.
@Madox już stoi w kolejce ze swoim OTBD w rozliczeniu :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co sie smiac. Teraz jezdze Golfem 7 Variantem. Wykonczenie wnetrza materialy, wyciszenieitp. to w Subaru jednak cienko. Jedynie brzmienie silnika w Subaru przyjemniejsze. Nawet wole Golfa od Passata krowy. Jedyne czego nie ma w Golfie to DSG. Pewnie specjalnie tak zrobili bo kto by wtedy Passata kupil ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co sie smiac. Teraz jezdze Golfem 7 Variantem. Wykonczenie wnetrza materialy, wyciszenieitp. to w Subaru jednak cienko. Jedynie brzmienie silnika w Subaru przyjemniejsze. Nawet wole Golfa od Passata krowy. Jedyne czego nie ma w Golfie to DSG. Pewnie specjalnie tak zrobili bo kto by wtedy Passata kupil ?

No jak to nie ma DSG w Golfie???

 

1.4 TSI 122 KM (90 kW), BlueMotion Technology, DSG, 7 stopniowa

1.4 TSI 140 KM (103 kW), BlueMotion Technology, DSG, 7 stopniowa

1.6 TDI-CR DPF 105 KM (77 kW), BlueMotion Technology, DSG, 7 stopniowa

2.0 TDI-CR DPF 150 KM (110 kW), BlueMotion Technology, DSG, 6 stopniowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko.

 

jestem tak zadowolony z mojego RSa ze od razu zamienie na taka wersje.

z tego co ja wiem to testowane sa dwa warianty. (Zrodlo jest w Mlada Boleslav)

RS 280 KM ze FWD + szpera

RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa

 

edit :)

Edytowane przez Pyzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko.

 

jestem tak zadowolony z mojego RSa ze od razu zamienie na taka wersje.

z tego co ja wiem to maja byc dwa warianty. (Zrodlo jest w Mlada Boleslav)

RS 280 KM ze FWD + szpera

RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa

 

To super :) 

 

FWD + szpera będzie idealnym wyborem dla kogoś kto chciałby Leona Cupra w wersji sedan :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe jak teraz będzie wyglądał czas oczekiwania na nowe RS'y skoro obecnie trzeba czekać do marca 2015... 

 

gdzie tak jest?

 

W DE od zamowienia do odbioru znajomy czekal 2 miesiace... Pewnie pula samochodow na PL jest niewielka.

 

edit: na kombi faktycznie czeka sie w DE okolo 5 miesiecy, ale liftback jest szybko dostepny.

Edytowane przez Pyzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To ciekawe jak teraz będzie wyglądał czas oczekiwania na nowe RS'y skoro obecnie trzeba czekać do marca 2015... 

 

gdzie tak jest?

 

W DE od zamowienia do odbioru znajomy czekal 2 miesiace... Pewnie pula samochodow na PL jest niewielka.

 

 

 

 

Znajomy był kilka dni temu w salonie w Warszawie, chciał wziąć RS'a i usłyszał że najwcześniej w marcu 2015. Podobno generalnie długi okres oczekiwania dotyczy nowej Octavii i Yeti 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A wracając do tematu Skoda zaczela testować 280 konnego RSa.Plotki głoszą że może dostać 4x4. Było by bosko.

 

 

jestem tak zadowolony z mojego RSa ze od razu zamienie na taka wersje.

z tego co ja wiem to maja byc dwa warianty. (Zrodlo jest w Mlada Boleslav)

RS 280 KM ze FWD + szpera

RS 280 KM 4x4 - 5 gen. Haldexa

To super :) 

 

FWD + szpera będzie idealnym wyborem dla kogoś kto chciałby Leona Cupra w wersji sedan :)

ja bym wola 4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojezdzilem troszke Skodzina i powiem wam, ze Yeti z mocniejszym silnikiem i Haldex'em bylby calkiem fajnym autkiem (pozycja za kierownica i ergonomia jest niemal bez zarzutu, auto nudne do bolu i nie ma sie tak naprawde do czego przyczepic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zasłyszane w TVN Turbo: "w czasach kiedy Skoda produkowała sportowe samochody Subaru produkowało takie małe śmieszne wozidełka" (mogłem coś przekręcić, ale sens ten sam)

Edytowane przez Dobi1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojezdzilem troszke Skodzina i powiem wam, ze Yeti z mocniejszym silnikiem i Haldex'em bylby calkiem fajnym autkiem (pozycja za kierownica i ergonomia jest niemal bez zarzutu, auto nudne do bolu i nie ma sie tak naprawde do czego przyczepic)

Pozycja za kierownicą w tym samochodzie jest tragiczna.Reszta jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zasłyszane w TVN Turbo: "w czasach kiedy Skoda produkowała sportowe samochody Subaru produkowało takie małe śmieszne wozidełka" (mogłem coś przekręcić, ale sens ten sam)

Wiedza, że tak powiem powszechna :P

http://www.subaru-global.com/history.html

http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Motorsport#1960s.E2.80.931998

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Yeti tragiczna jest pozycja za kierownicą i wybieranie nierówności przez zawieszenie

jak na auto typu crossover z napędem 4x4 powinno sobie lepiej z tym radzić a nie zachowywać się jak wóz drabiniasty

 

posiadam Yeti od 3,5 roku TDI DSG 4x4 (innych z DSG wtedy nie było)

fabryczne auto moim zdaniem jest dość głośnie na autostradzie i paliwożerne, wynik 10+ od 140+ km/h jest normą

 

technicznie raczej poprawne auto z odrobinę przestylizowanym nadwoziem (za duże wnęki na koła, które nie pokrywają się ze skokiem zawieszenia)

zero problemów przez ten czas i lekko ponad 90 tys km nie spaliła się w tym aucie nawet żarówka

 

nie wiem co to znaczy, że auto jest nudne ?

 

dla mnie największą wadą Yeti jest prowadzenie, które nie pasuje do charakteru tego auta jak większość produktów VAG radzi sobie na gładkim asfalcie ale wszytko co mocniej pofałdowane sprawia problemy i powoduje, że jazda staje się nieprzyjemna

ale to nie znaczy, że auto jest nudne a już w szczególności ze wszystkich Skód (może z wyjątkiem Octavi Scout) Yeti nudnym nie jest

pojedzie autostradą im gorsze warunki tym lepiej (np. jest niewrażliwe na boczne podmuchy), zjedzie w wiele bocznych dróżek łącznie z przejazdem przez przydrożne rowy i orne pola, zimą radzi sobie całkiem dobrze

 

największe wady to pozycja za kierownicą i praca zawieszenia

 

napisałbym bym tak Skoda to nie Subaru i odwrotnie Subaru to nie Skoda

porównując Yeti z XV to wg mnie 2 znacząco inne koncepcje auta

 

tak samo ciężko będzie nawet 280 konnego RS porównać z WRX (czy STI) choć pod tym względem Subaru przybliża się do "torowych" charakterystyk produktów VAG

 

im gorsza i bardziej kreta droga tam gdzie Skodzie kończą się możliwości Subaru ożywa :-)

i to jest podstawowa różnica

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Yeti tragiczna jest pozycja za kierownicą.....

........

im gorsza i bardziej kreta droga tam gdzie Skodzie kończą się możliwości Subaru ożywa :-)

i to jest podstawowa różnica

 

Czyli co do pierwszego się zgadzamy.

 

Natomiast wydawało mi się że Yeti świetnie się zbiera na zakrętach  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...