B-52 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 23 minuty temu, Izotom napisał: Próbowałeś ponownie tak jak opisałem? Jeszcze nie, ale na pewno to zrobię i będę meldował . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 17 minut temu, B-52 napisał: Jeszcze nie, ale na pewno to zrobię i będę meldował . Próbuj jakoś pod osłoną nocy - mniej siary będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Nie wiem czy piłowanie silnika na 4tys obr. w środku nocy to dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 E tam. Maks. do 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 11 minut temu, Giechu napisał: Nie wiem czy piłowanie silnika na 4tys obr. w środku nocy to dobry pomysł Wydech jeszcze seria, więc nikt nie usłyszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Nie wiem, jak duży był uskok opisany w pierwszym poście, ja dziś robiłem test na krawężniku ze zdjęcia poniżej. OBK wjechał bez zająknięcia przy 1500 obr/min. Chciałem przetestować na wyższym, ale trudno znaleźć odpowiednie miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 43 minuty temu, spawalniczy napisał: Nie wiem, jak duży był uskok opisany w pierwszym poście, ja dziś robiłem test na krawężniku ze zdjęcia poniżej. OBK wjechał bez zająknięcia przy 1500 obr/min. Chciałem przetestować na wyższym, ale trudno znaleźć odpowiednie miejsce. Trochę przesadziłeś dziury w jezdni są większe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Około 8 cm. Autor wątku pisał, że uskok był niewielki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 To jest 8 cm? Może to, ze krawężnik "idzie po luku" powoduje wrażenie ze jest mniejszy. Z tego co widziałem na filmach w necie to problem się pojawiał przy klasycznych "kwadratowych" krawężnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 11 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: To jest 8 cm? Tak. 13 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: problem się pojawiał przy klasycznych "kwadratowych" krawężnikach. Poszukam przy okazji klasycznego i wyższego krawężnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) 8 godzin temu, elmo napisał: Próbuj jakoś pod osłoną nocy - mniej siary będzie Ale teraz, za radą @Izotom mi się uda, więc będę próbował w czasie największej oglądalności Gorzej jak się jednak nie uda 7 godzin temu, Giechu napisał: Nie wiem czy piłowanie silnika na 4tys obr. w środku nocy to dobry pomysł Jak @przemekka wspomniał, więcej niż 2,5 nie chce, mimo pedału gazu w podłodze . @spawalniczy, u mnie ten krawężnik wyższy jednak i "kwadratowy", co mam nadzieję widać po ruchu tyłu pojazdu. Zresztą tym tyłem, to też jakoś nie bez bólu wjechałem. Edytowane 3 Maja 2017 przez B-52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 30 minut temu, spawalniczy napisał: Około 8 cm. Autor wątku pisał, że uskok był niewielki... to nie były strome schody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Z ciekawości spróbowałem i ja. Kwadratowy krawężnik 9,5 cm, zarówno tył jak i przód podjechał bez najmniejszych problemów - jak, to mówią z palcem w d...e. Kolejna rzecz, która tylko potwierdza, że stare sprawdzone rozwiązania (N/A+M/T+reduktor+CMR+wiskoza) swoją prostotą i niezawodnością wygrywają z wszechobecną elektroniką. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 E, mój stary subarak to nawet nie zauważył, że tam panie jakiś krawężnik był po drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 3 godziny temu, Giresse napisał: stare sprawdzone rozwiązania (N/A+M/T+reduktor+CMR+wiskoza) swoją prostotą i niezawodnością wygrywają z wszechobecną elektroniką. taka prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) 19 minut temu, Adasko75 napisał: taka prawda No prawda. Jednakowoż X Mode to jest bez dwóch zdań fajna rzecz, która udoskonala wspaniały napęd sAWD o możliwość efektywnej jazdy w terenie w momencie oderwania się prawego przedniego i lewego tylnego koła od ziemi. Tego w starszych furach nie było. Denerwujące jest tylko to, że robią samochód przede wszystkim idiotoodporny. Soft skrzyni odcina moc bo wydaje mu się że auto stoi przed ścianą.. No błagam... Edytowane 3 Maja 2017 przez MartyMcFly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) 20 minut temu, MartyMcFly napisał: Jednakowoż X Mode to jest bez dwóch zdań fajna rzecz, która udoskonala wspaniały napęd sAWD o możliwość efektywnej jazdy w terenie w momencie oderwania się prawego przedniego i lewego tylnego koła od ziemi 20 minut temu, MartyMcFly napisał: Tego w starszych furach nie było. ...jesteś pewien? Edytowane 3 Maja 2017 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 24 minuty temu, Giresse napisał: ...jesteś pewien? Pardą, jak widać w Forku 3 działało to już całkiem całkiem. Ale moja Impreza 06 na bank nie dałaby rady na takiej próbie. Sprawdzone info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Maja 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) 22 godziny temu, Giresse napisał: Kolejna rzecz, która tylko potwierdza, że stare sprawdzone rozwiązania (N/A+M/T+reduktor+CMR+wiskoza) swoją prostotą i niezawodnością wygrywają z wszechobecną elektroniką. Zarówno na Subariadach jak i w różnych przeprowadzonych przez nas ( i nie tylko przez nas ) testach napęd XT z X-Mode niejednokrotnie udokumentował w praktyce swą przewagę nad opisanym rozwiązaniem. Jako że nie sprawdzałem podjeżdżania tyłem pod krawężnik w przypadku "oporu" na przednich kołach postanowiłem to sprawdzić. Forster to nasz mocno eksploatowany XT '14 ( uczestniczył już w 7 Subariadach i służył do przygotowania trasy terenowej Zlotu od 2014 roku ). Krawężnik ma od strony najazdu 13 cm , czyli nieco więcej, niż w niepokojącym i smutnym przykładzie. Jaki będzie wynik ? Sam jestem ( a raczej byłem ) ciekaw : Edytowane 4 Maja 2017 przez Dyrekcja 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 1:02 Dyrekcja gubi listek Cóż, widać niezaprzeczalnie, że aż tak jak do przodu to się on na ten krawężnik nie wyrywa, ale tragedii z tym cofaniem to też nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 13 godzin temu, Dyrekcja napisał: Zarówno na Subariadach jak i w różnych przeprowadzonych przez nas ( i nie tylko przez nas ) testach napęd XT z X-Mode niejednokrotnie udokumentował w praktyce swą przewagę nad opisanym rozwiązaniem. Jako że nie sprawdzałem podjeżdżania tyłem pod krawężnik w przypadku "oporu" na przednich kołach postanowiłem to sprawdzić. Forster to nasz mocno eksploatowany XT '14 ( uczestniczył już w 7 Subariadach i służył do przygotowania trasy terenowej Zlotu od 2014 roku ). Krawężnik ma od strony najazdu 13 cm , czyli nieco więcej, niż w niepokojącym i smutnym przykładzie. Jaki będzie wynik ? Sam jestem ( a raczej byłem ) ciekaw : Bardzo dziękuje za profesjonalne podejście do tematu. Mam jeszcze tylko jedno meczace mnie pytanie - podczas SJSu wszyscy posiadacze FXT zauważyli te sama przypadłość. Mianowicie po hamowaniu awaryjnym FXT przez dłuższy czas (kilka sekund, ale moim zdaniem to bardzo dużo) nie pozwala ruszyć z miejsca - obroty wchodzą, ale auto stoi w miejscu. Trochę tak jakby potrzebował czasu aż szczęki odpuszcza. Czy mogę prosić o takowy test lub wytłumaczenie? Przyjmuje do wiadomości, ze może to być czas na to, żeby kierowca ochłonął, ale moim zdaniem w pewnych sytuacjach może to być bardzo niebezpieczne - ostre hamowanie, mnie się udało, ale widzę ze pacjent za mną nie da rady i chce mu uciec. A tu guzik. Na SJSie były same MY15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 18 godzin temu, Dyrekcja napisał: Jaki będzie wynik ? Sam jestem ( a raczej byłem ) ciekaw : No to chyba z tematem krawężnika mamy pozamiatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Maja 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 9 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Czy mogę prosić o takowy test lub wytłumaczenie? Niestety nie znam tego tematu. W normalnym ruchu trudno też bezpiecznie przeprowadzić taki test. Dlatego będę musiał poczekać na jakąś nadarzającą się okazję. Dopiero wówczas będę mógł to nagrać i przesłać do Japonii z prośbą o komentarz - wyjaśnienie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 5 godzin temu, MartyMcFly napisał: No to chyba z tematem krawężnika mamy pozamiatane Są co najmniej trzy rozwiązania: 1. Zaktualizować soft; 2. Kupić wyciągarkę (+20 pkt do terenowego skilla); 3. Wyposażyć się w "pomocną sąsiadkę" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 9 minut temu, elmo napisał: 2. Kupić wyciągarkę (+20 pkt do terenowego skilla); Kupić 2 wyciągarki (przód, tył) a na wszelki wypadek hi-lifta i 30m liny stalowej. Wtedy będziesz mógł pod samo okno podjechać, nawet jeśli mieszkanie jest na 3 piętrze A poważnie już, mnie niepokoi inna rzecz: przy ruszaniu na nawierzchni typu szuter, czy posypany piaskiem asfalt następuje uślizg przednich kół - pewnie o jakieś 10 stopni (dokładnie nie sprawdzałem). W SBD z manualem tego nie było. Nie bardzo mi się to podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się