B-52 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Dziękuję wszystkim za rady i podpowiedzi. Przy zastosowaniu sugestii@izotom, wyszło tak: Co do softu, byłem dzisiaj w olsztyńskim ASO, umówiłem się na sprawdzenie. Przegląd po pierwszym roku używania, miałem pod koniec lutego, więc uprzejmy pan wątpił, że mógłbym nie mieć czegoś najnowszego. Ale problemu typu krawężnik nie znał. A jeszcze co do filmu, mam wrażenie, że lewe koło było "troszkę pierwsze", co nie wiem, czy jakiegoś wpływu nie ma. Edytowane 5 Maja 2017 przez B-52 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Potwierdzam, że radził dobie świetnie. Mieliśmy, przez obładowanie i brak podwyższenia zawieszenia (podkładki), bodajże najniższy prześwit, a i tak szedł jak burza - jedynym kosztem wgniecionej osłony. A co do nie pokazywania kierowcy, że nie ma napędu - rzeczywiście tak było. Na roboczo sobie to zinterpretowaliśmy w ten sposób, że widocznie Japończycy wdrażają slogan "peace of mind" na każdym kroku. Poinformowanie kierowcy, że stracił napęd, zwłaszcza w terenie, pewnie by ten spokój trochę zburzyło Żarty żartami, ale też jestem ciekaw dlaczego nie było komunikatu. PS Chciałbym wyrazić wsparcie i podziękowania dla Dyrekcji, że reaguje na nasze pytania i podejmuje wysiłek, aby wyjaśniać. Godne podziwu, rzetelne podejście; zwłaszcza że w odpowiedzi czasami otrzymuje emocjonalne, nieuzasadnione wrzuty, zamiast racjonalnych argumentów. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 1 godzinę temu, KGSub napisał: Chciałbym wyrazić wsparcie i podziękowania dla Dyrekcji, że reaguje na nasze pytania i podejmuje wysiłek, aby wyjaśniać. Godne podziwu, rzetelne podejście; zwłaszcza że w odpowiedzi czasami otrzymuje emocjonalne, nieuzasadnione wrzuty, zamiast racjonalnych argumentów. Co prawda, to prawda. Dołączam się do podziękowań. Żadna inna marka tego nie ma. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Dnia 5.05.2017 o 16:50, Dyrekcja napisał: W tym miejscu mógłby "obrazić" się @Izotom , bo w teście nie widać różnicy pomiędzy działaniem z X-Mode i bez ( i mógłby - słusznie - zarzucić, że X-Mode potrzebuje chwilę aby faktycznie zacząć działać ...cóż, sorry - test zrobiłem w krótkiej wolnej chwili ). W naszym przypadku sytuacja na ogół jest nieco inna: jak był śnieg albo troszkę piasku/błota to wtedy aby uniknąć uślizgu koła, X-Mode pomaga - czasami na budowach jest próg z kostki brukowej, jakiś krawężnik itd. Prawdę powiedziawszy nigdy nie mieliśmy takich problemów - jak w temacie - z podjazdem pod krawężnik na normalnej drodze. Stąd moja sugestia o włączeniu X-Mode bo być może był uślizg któregoś z kół. Edytowane 7 Maja 2017 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 @Dyrekcja już wcześniej robiła demo wjazdu CVT pod krawężnik https://www.youtube.com/watch?v=-_YLpSEmAPU raz rozprawiała się z mitem skręconych kół: https://www.youtube.com/watch?v=UBDJKND3xBk Jest jeszcze jeden mit do sprawdzenia: przodem pod krawężnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 @Dyrekcja już wcześniej robiła demo wjazdu CVT pod krawężnik raz rozprawiała się z mitem skręconych kół: Jest jeszcze jeden mit do sprawdzenia: przodem pod krawężnik To ja do kompletu proponuję jeszcze bokiem pod krawężnik. www.marcin-zawadzki.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, MartyMcFly napisał: To ja do kompletu proponuję jeszcze bokiem pod krawężnik. www.marcin-zawadzki.com na zaciągniętym ręcznym i neutral (ew.luzie) Edytowane 14 Maja 2017 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 7 godzin temu, adamW202 napisał: na zaciągniętym ręcznym i neutral (ew.luzie) Ogranicza nas tylko wyobraźnia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Nasz Forek jakby jeszcze sprzątał, gotował i prał to byłby idealną żoną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Przed chwilą, Izotom napisał: gotował Lepiej żeby nie "gotował" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Spokoju mi ten temat nie dawal, wiec zdaje relacje: wczoraj przetestowane, XV 2.0 CVT MY2016 nawet pod bardzo wysoki kraweznik tylem pod katem prostym podjezdza bez zajakniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Ale obie osie testowałeś? Przód też, tzn. po pokonaniu krawężnika tyłem? Stosowałeś jakiś "patent", czy tak po prostu - wziął i podjechał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się