yarthecat Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 W XV II 2.0 do 2-2,5k skrzynia zachowuje się jak zwykle cvt jednostajnie przyśpiesza, trzymając obroty, chyba że odpuścisz gaz, wówczas obroty spadają do 1-1.5k. Powyzej 2,5 zaczyna symulować zmianę biegów, by optymalnie przyspieszyć warto trzymać około 3,8-4k wtedy maksymalny moment i przyspiesza najszybciej. Jak wcisniesz gaz do oporu masz blisko 6k i skrzynia działa jak zwykle cvt i wyje niemożebnieWysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 myślę że są różnice pomiędzy 2.0 a 1.6 w oprogramowaniu. z tego co ja zauważyłem 1.6 najlepiej jedzie w okolicach 3 tys Zalecane 40 % oznacza właśnie te okolice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Czyli każdy zeznaje inaczej, Pertyn jedno, testy w gazetach co innego Ktoś by się musiał przejechać 2.0 i 1,6 i stwierdzić, jak to faktycznie pracuje w jednym i drugim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 28 minut temu, GREGG napisał: Czyli każdy zeznaje inaczej, Pertyn jedno, testy w gazetach co innego Ktoś by się musiał przejechać 2.0 i 1,6 i stwierdzić, jak to faktycznie pracuje w jednym i drugim Nie ma nikogo na forum z XV 1,6 MY18? Jeździłem nim prawie rok temu to nie był irytujący.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Nie ma nikogo na forum z XV 1,6 MY18? Jeździłem nim prawie rok temu to nie był irytujący.... No ja w stadzie mam 1.6Absolutnie nie jest irytujący.. Bardzo fajne miejskie i podmiejskie auto. Pomimo tego że na codzień jeżdżę 3.6Dynamit to to nie jest :-). Ale do 70-80 rozpędza się bardzo sprawnie. Potem jest słabiej ale kwestia przyzwyczajenia. Jest na tyle fajny że w tym tyg OBK i Forester cały czas stoją, a ja poruszam się właśnie xv pomimo 40 % mocy z 3.6 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 6 minut temu, Piskoor napisał: No ja w stadzie mam 1.6 Czyli jak wciśniesz gaz w okolicy 40% i przytrzymasz dłużej to udaje, że zmienia biegi czy obroty stoją w jednym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 2 godziny temu, aflinta napisał: Czyli jak wciśniesz gaz w okolicy 40% i przytrzymasz dłużej to udaje, że zmienia biegi czy obroty stoją w jednym miejscu? tak... leci mniej więcej do 4.5 tys i pyk na 3 choć wydaje mi się że te 40 % to powinno być 50 % wtedy w moim odczuciu "przyśpiesza" lepiej Co ciekawe wg testów od 0 do 80 ma 8 sek a od 80 do 100 - 5sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 To nie ma znaczenia, ważne, że wirtualne biegi są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 1 godzinę temu, aflinta napisał: To nie ma znaczenia, ważne, że wirtualne biegi są Czyli jak zwykle, prasa kłamie Może na testach po prostu "butowali" auto na próbach przyspieszania i wyszło jak wyszło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 @GREGG a nie mieli na myśli właśnie łopatek? Widzę, że te dwie sprawy powodują pewne zamieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Było wyraźnie napisane o braku symulacji biegów i wyciu przy przyspieszaniu, na pewno nie o braku łopatek... Ale wiadomo w gazetkach motoryzacyjnych jest różnie z rzetelnością informacji Skoro @Piskoor pisze że jest symulacja to temat mamy wyjaśniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 On wyje przy bucie w podłogę. Obroty walą na 5 tys - idą do 7tys - spadają na tys..Dlatego wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 W dniu 9.01.2019 o 17:11, aflinta napisał: 1,6 nie ma łopatek przy kierownicy.... natomiast czy symuluje zmianę biegów podczas przyspieszania to przyznam, że nie pamiętam. Symulacja zmiany biegów jest. Jednak przy wciśniętym do dechy gazie symulacji nie będzie - to cvt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 1 minutę temu, KrzysiekB napisał: Symulacja zmiany biegów jest. Jednak przy wciśniętym do dechy gazie symulacji nie będzie - to cvt. tak jak przy 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, Snuff napisał: tak jak przy 2.0 Mówie to jako użytkownik xv 1.6 2018 Edytowane 11 Stycznia 2019 przez KrzysiekB 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskulap2000 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vagabond Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Mam w takim kolorze od czerwca '18 i ciągle się nim zachwycam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Ja w sumie tez Kończę właśnie kilkudniowy pobyt w Zakopanem- sniegu jest po pas i frajda z jazdy zaj...zero stresu przy podjeździe np na parking stacji Małe Ciche. Klimaty prawie skandynawskie. Na trasie z Gdańska spalanie 7.6 L i z tego jestem mega zadowolony. Na autostradach i „ gierkówce” jazda na tempomacie 130 km/h o ile warunki pozwalały. Ostatnie 70 km z wiadomych względów max 80. Bagażnik na luzie pomieścił toboły 3 osób na 5 dni ( bez nart). 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 2 godziny temu, Vagabond napisał: Mam w takim kolorze od czerwca '18 i ciągle się nim zachwycam Jak swoim xv 1.6 jeszcze nie pojawiłem się na autostradzie, ale ma mazurskie kręte dróżki to świetny samochód. Szczególnie zimą i mokrą jesienią. Stabilnie pokonuje koleiny i trzyma się dobrze śliskiej lub mokrej nawierzchni. Co to przyspieszania to potwór to nie jest ale do przepisowej jazdy więcej nie potrzeba. Skrzynia ma zaprogramowane 6 wirtualnych przełożeń - chyba że ktoś jeździ w wciśniętym do podłogi gazem to zmiany przełożeń nie zobaczy, a silnik słychać będzie. Cvt to skrzynia w którą trzeba się wjeździć. To samo zaserwowała honda w Civic oraz toyoty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 4 minuty temu, KrzysiekB napisał: Cvt to skrzynia w którą trzeba się wjeździć. To samo zaserwowała honda w Civic z tym że sparowała tą skrzynie z silnikiem 1,5 turbo który generuje 182 konie a nie 116 Świat zwariował - w autach z rodowodem z wrc mikro silniczek 1,6 zaczyna być świetny. Albo Subaru w jakiś sposób zagina czasoprzestrzeń albo klientela na te auta rzeczywiscie zmieniła się o 180 stopni... Ale oczywiście nic w tym złego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Nikt nie napisał ze 1.6 jest świetny.Jest natomiast absolutnie wystarczający do poruszania się w mieście i okolicy.Klientela jest różna w tym również taka która siedząc w Subaru nie czuje potrzeby pokazywania innym sprintu spod świateł.Szczerze.. Mam Forestera 240 KM, mam OBK 260 KM... A wcale się się nie czuję gorzej jeżdżąc od 3 dni (bo lepsze opony) XV żony.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 6 godzin temu, Karas napisał: z tym że sparowała tą skrzynie z silnikiem 1,5 turbo który generuje 182 konie a nie 116 W CR-V widzę nawet 193KM i przyspieszenie z CVT 10 sek. To jeszcze większy wyczyn, niż w Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 13 godzin temu, MaMis napisał: Ostatnie 70 km z wiadomych względów max 80. Na Zakopiance tak szybko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 12 godzin temu, Blixten napisał: Na Zakopiance tak szybko ? Z naciskiem na max 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Godzinę temu, MaMis napisał: Z naciskiem na max Zobaczymy jaka będzie prędkość 9 Lutego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się