Skocz do zawartości

Nowy XV II-generacji


Eskulap2000

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Łukasz Zioła napisał:

a tak BTW ktoś mnie wprowadzi, czemu Skoda jest dyżurnym chłopcem do bicia na forum

 

Zaczęło się ponoć od jednego wątku, w którym ktoś zapytał, czy lepiej kupić Skodę, czy Subaru. Forumowcy poczuli się tym dylematem tak urażeni (jak niby można tak zacną markę jak Subaru do takiej Skody przyrównywać?), że dalej już poszło z górki :D

 

Wyjaśnienie merytoryczne jest takie, że obie marki są na S (nie do końca w sumie, ale niech będzie), obie w założeniach mają być budżetowe (co Subaru wychodzi bardzo dobrze jeśli chodzi o wykonanie, a znacznie gorzej jeśli chodzi o ceny w PL - poza granicami jest już dobrze w tym względzie. Skodzie z kolei budżetowość nie wychodzi w obu aspektach - ani to tanie ani słabo wykonane) i obie marki mają tylne światłą układające się w litery C - tyle musi wystarczyć.

 

:ok:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Zyzol napisał:

 

Czyli idziesz po Subaru, czekasz 3 miechy na nowe auto, a na końcu i tak lądujesz w Skodzie :bowdown:i czekasz kolejne 3 miechy :thumbup:

Czyli wracamy do meritum. Mamy ciebie drogi kliencie w d.... i jak będziesz grzeczny to pozwolimy ci kupić u nas auto a jak się nie podoba to won :) jasne mogę kupić sam eur a  po drodze przejść przez USD, franka, jeny i forinta żeby nie było nudy. W tym samym czasie mogę również podpisać umowę np z Mazda w pln bez zbędnych formalności. 

Czy się szanownym dealerom się to podoba czy nie trzeba patrzeć na konkurencje. Dodatkowo trójmiejski salon Subaru wyglada jak FSO z końca kat 90- obciach panowie. Nie akceptując powyższego kupiłem XV  „z placu” sztywnej cenie. Teraz niestety płace za to karę przy każdej wizycie w serwisie i znowu wracamy do tematu hamstwa i arogancji. Miłego dnia:) trochę sniegu spadło -będzie wesoło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, GREGG napisał:

 

Przynajmniej jadąc po ciemku możemy zrobić dobre wrażenie na jadących za nami :P :biglol:

 

Kształt znaczka Subaru z kolei kojarzy się z Fordem, a jak wiadomo, "Ford g*** wort", więc jadący za nami mają dopiero zagwozdkę.... :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Skodziarz napisał:

"Ford g*** wort", więc jadący za nami mają dopiero zagwozdkę.... :D 

a fiat jego brat :D

23 godziny temu, MaMis napisał:

Czyli wracamy do meritum. Mamy ciebie drogi kliencie w d.... i jak będziesz grzeczny to pozwolimy ci kupić u nas auto a jak się nie podoba to won :) jasne mogę kupić sam eur a  po drodze przejść przez USD, franka, jeny i forinta żeby nie było nudy. W tym samym czasie mogę również podpisać umowę np z Mazda w pln bez zbędnych formalności. 

Czy się szanownym dealerom się to podoba czy nie trzeba patrzeć na konkurencje. Dodatkowo trójmiejski salon Subaru wyglada jak FSO z końca kat 90- obciach panowie. Nie akceptując powyższego kupiłem XV  „z placu” sztywnej cenie. Teraz niestety płace za to karę przy każdej wizycie w serwisie i znowu wracamy do tematu hamstwa i arogancji. Miłego dnia:) trochę sniegu spadło -będzie wesoło 

Trzeba było kupic Mazde z AWD :D

 

Subaru jest jakie jest albo będziesz w stanie pogodzić się z pewnymi mankamentami tej niszowej marki dla indywidualistów :biglol: albo sprzedasz i więcej nie kupisz. XV 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

z placu” sztywnej cenie. Teraz niestety płace za to karę przy każdej wizycie w serwisie i znowu wracamy do tem

Ceny w serwisach są zróżnicowane. Ceny przeglądów na stronie Subaru są z kategorii sugerowanych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, FanSub napisał:

Ceny w serwisach są zróżnicowane. Ceny przeglądów na stronie Subaru są z kategorii sugerowanych. 

Nie chodzi mi o koszty a podejście do ludzi pewnego typa który uważa ze tylko on ma racje. 

4 godziny temu, Karas napisał:

Trzeba było kupic Mazde z AWD :D

 

Subaru jest jakie jest albo będziesz w stanie pogodzić się z pewnymi mankamentami tej niszowej marki dla indywidualistów :biglol: albo sprzedasz i więcej nie kupisz. XV 

W pewnym sensie żałuje bo budżet zbliżony ale nie byłem do końca przekonany do Mazdy.  O pogodzeniu się z Subaru można myśleć w kontekście nietypowych rozwiązań technicznych a nie idiotycznego podejścia handlowców. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.01.2019 o 10:08, Karas napisał:

Trzeba było kupic Mazde z AWD :D

 

Subaru jest jakie jest albo będziesz w stanie pogodzić się z pewnymi mankamentami tej niszowej marki dla indywidualistów :biglol: albo sprzedasz i więcej nie kupisz. XV 

 

Między CX-5 a XV zauważam sporo różnic i mogę śmiało powiedzieć, że to auta o innym charakterze, dla ludzi o innych oczekiwaniach.  

W pewnych kryteriach oceny lepsza jest Mazda, w innych góruje Subaru, ale chcąc krótko podsumować, Mazda to poczucie komfortu, a Subaru to (czasami nawet dzika)  frajda z jazdy.  

Największą jednak różnicę (a właściwie przepaść) widzę pod względem kultury handlowej salonu i kompetencji serwisu, tutaj zdecydowanie na niekorzyść Subaru. 

 

cx5 xv.jpg

 

W dniu 19.01.2019 o 14:18, FanSub napisał:

Z Gdańska do Olsztyna 1,5 godziny jazdy drogami ekspresowymi S7 i S51. W Olsztynie serwis godny polecenia.

 

W dniu 19.01.2019 o 14:20, MaMis napisał:

Cenna sugestia tym bardziej ze Olsztyn to świetne miasto. Szkoda ze przegląd wypadnie mi w lutym bo jestem co roku w Olsztynie w sierpniu. 

I właśnie tego fenomenu nie jestem w stanie pojąć. 

Mazda jest już po 5-letniej gwarancji, ale dalej z przyjemnością  wracam do serwisu w Gdyni. Siedzę sobie bez stresu, piję kawę, czytam gazetę. 

U Zdanowicza w Gdańsku, po pierwszych złych doświadczeniach zapowiedziałem, że jeśli zdecyduję się wrócić, to będę stał nad nimi i patrzył na ręce.  

Dziwię się, że ludzie piszą negatywnie o serwisie Subaru na oficjalnym forum, a SIP nic z tym nie robi. 

Bo ostatecznie za jakiś czas sprzedam Mazdę, zostanie mi młodsze Subaru i na jaką markę mam się zdecydować ? 

Frajda z jazdy i stres, czy komfort i spokój ? 

 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blixten napisał:

 

Między CX-5 a XV zauważam sporo różnic i mogę śmiało powiedzieć, że to auta o innym charakterze, dla ludzi o innych oczekiwaniach.  

W pewnych kryteriach oceny lepsza jest Mazda, w innych góruje Subaru, ale chcąc krótko podsumować, Mazda to poczucie komfortu, a Subaru to (czasami nawet dzika)  frajda z jazdy.  

Największą jednak różnicę (a właściwie przepaść) widzę pod względem kultury handlowej salonu i kompetencji serwisu, tutaj zdecydowanie na niekorzyść Subaru. 

 

cx5 xv.jpg

 

 

I właśnie tego fenomenu nie jestem w stanie pojąć. 

Mazda jest już po 5-letniej gwarancji, ale dalej z przyjemnością  wracam do serwisu w Gdyni. Siedzę sobie bez stresu, piję kawę, czytam gazetę. 

U Zdanowicza w Gdańsku, po pierwszych złych doświadczeniach zapowiedziałem, że jeśli zdecyduję się wrócić, to będę stał nad nimi i patrzył na ręce.  

Dziwię się, że ludzie piszą negatywnie o serwisie Subaru na oficjalnym forum, a SIP nic z tym nie robi. 

Bo ostatecznie za jakiś czas sprzedam Mazdę, zostanie mi młodsze Subaru i na jaką markę mam się zdecydować ? 

Frajda z jazdy i stres, czy komfort i spokój ? 

 

Opinie należy wpisywać w specjalnym dziale: " Sieć dealerska na forum. Cytuję cele tego Działu:

"Dział „Sieć dealerska” został stworzony dla tej części z Was, która nie tylko korzysta z autoryzowanej sieci stacji obsługi / salonów dealerskich, ale też zechce się z nami podzielić opiniami na ich temat. Bardzo nam zależy, aby systematycznie podnosić jakość świadczonych usług, stąd zachęcamy do wypowiadania się w odpowiednich Forach poniżej.

By móc podjąć zgłaszane tematy, prosimy o podanie VIN pojazdu, którego dotyczą. Można tego dokonać w ustawieniach profilu konta Forumowego – dane te nie będą widoczne publicznie na Forum Subaru."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, FanSub napisał:

Opinie należy wpisywać w specjalnym dziale: " Sieć dealerska na forum. Cytuję cele tego Działu:

"Dział „Sieć dealerska” został stworzony dla tej części z Was, która nie tylko korzysta z autoryzowanej sieci stacji obsługi / salonów dealerskich, ale też zechce się z nami podzielić opiniami na ich temat. Bardzo nam zależy, aby systematycznie podnosić jakość świadczonych usług, stąd zachęcamy do wypowiadania się w odpowiednich Forach poniżej.

By móc podjąć zgłaszane tematy, prosimy o podanie VIN pojazdu, którego dotyczą. Można tego dokonać w ustawieniach profilu konta Forumowego – dane te nie będą widoczne publicznie na Forum Subaru."

Bardzo Ci dziękuję za przywołanie mnie do porządku, ale śmiem wątpić czy miejsce, w którym ja czy inni forumowicze wylewają swoje żale ma jakiekolwiek znaczenie.  

A może osoby stojące przed decyzją czy kupić XV i czytające temat o II generacji powinny o tym wiedzieć ?   

 

Po tym jak ASO przelało mi olej 1,5 cm ponad max. poziom, interweniowałem do Dyrekcji, Dyrekcja do ASO, a niedługo potem, w tym samym ASO Koledze @bmbm  zdarzyło się to samo. (Przypominam, że nie ja pierwszy miałem taką sytuację przede mną  było wielu) I co ? I nic się nie dzieje. SIP sobie, ASO sobie. :coffee:

 

P.S. Faktycznie polecasz ASO w Olsztynie ? 

 

 

Edytowane przez Blixten
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konieczność pielgrzymowania do odległych ASO, to niestety najsłabszy punkt naszej marki. Próbowałem, jednak to jest zabawa nie na moje nerwy. Może gdybym był emerytem i miał nadmiar wolnego czasu...

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja nie jest taka długa, wystarczy 2 może 3 przeglądy obowiązkowe zrobić i potem znaleźć porządny niezależny serwis. A w braku alternatyw sprzedać Subaru i kupić inne auto. Gdybym musiał korzystać z pewnych ASO Subaru z jakimi miałem do czynienia to już bym to zrobił lata temu. Bo jak wierzycie, że od zrzędzenia klientów w necie coś się zmieni w tych złych ASO, to naiwni jesteście ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, GREGG napisał:

sprzedać Subaru i kupić inne auto

Na razie podoba mi się to auto i (tym bardziej na tym forum nie odkryję Ameryki jak powiem, że) żadne inne wcześniej tak nie jeździło jak obecne. 

Na razie mam siłę stać nad mechanikiem i patrzeć mu na ręce podczas przeglądu i w odpowiedniej chwili wyrwać mu z rąk bańkę z olejem ;) 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, mio1 napisał:

Jesteś niepoprawnym optymistą jeŚli myślisz,że ktoś Ciebie wpuści na stanowisko wymiany oleju:-)

 

28 minut temu, mio1 napisał:

Jesteś niepoprawnym optymistą jeŚli myślisz,że ktoś Ciebie wpuści na stanowisko wymiany oleju:-)

 

Ja osobiscie jeszcze sie nigdy nie spotkalem zeby w ASO nie mozna bylo wejsc do serwisu i porozmawiac z mechanikiem, czy to w Polsce czy za granica ale zycie potrafi zaskoczyc, moze kiedys sie odbije od serwisu:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Blixten napisał:

. Faktycznie polecasz ASO w Olsztynie

Oczywiście,  że tak. Gdybyś się decydował,  to umawiając się poproś,  aby przegląd robił Pan Zbyszek.

 

45 minut temu, mio1 napisał:

Jesteś niepoprawnym optymistą jeŚli myślisz,że ktoś Ciebie wpuści na stanowisko wymiany oleju:-)

Gdzie tego doświadczyłeś?  Nikt i nigdy nie zabronił mi obecności przy moim w końcu aucie na przeglądzie. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, mio1 napisał:

Jesteś niepoprawnym optymistą jeŚli myślisz,że ktoś Ciebie wpuści na stanowisko wymiany oleju:-)

Pierwsza zmiana oleju (około 3kkm) z braku czasu wysłałem żonę, mam pełną dokumentację fotograficzną łącznie z podwoziem (była cały czas na stanowisku, bez żadnych problemów) więc to generalnie od serwisu i podejścia do klienta zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2019 o 10:53, MaMis napisał:

Aby tylko nie narzekać na Zdanowicza dodam ze mi również pozwolono wejść na stanowisko i zobaczyć auto do spodu. 

Możliwość obejrzenia własnego auta jest wszędzie. Na moją dobrą ocenę i  wdzięczność muszą sobie zasłużyć czymś innym. W lutym/marcu przekonam się czy na kolejne przeglądy nie będę zmuszony planować rodzinnych wycieczek po Kraju, bo tej pory wszelkie kontakty (salon/serwis/dział części)  ze Zdanowiczem były rozczarowujące. 

 

IMG_20180904_160256.jpg

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...