Skocz do zawartości

KrzysiekB

Nowy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru XV MY 2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KrzysiekB

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

14

Reputacja

  1. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Takią bestią do 60 km/h jestem cyt. Pertyna królem puszczy. Szybciej jest tak jakbym jechał 1.0 turbo
  2. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Nie zaglądać, nie szarpać, 10 lat będzie służył.
  3. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Najgorsza jest 1 rysa, potem jest już coraz lepiej ..
  4. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    A w przypadku przełożenia opon na te same felgi trzeba na nowo programować czujniki TPMS?
  5. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Ile w ASO kosztuje przełożenie opon z zimowych na letnie /+ wyważanie/ do XV ?
  6. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Ja na ten przykład odpuściłem sobie porównywalne: kie sportage - droższa i nijaka /jak się przymierzyłem to fotel był niedokręcony, VW już kiedyś nowego miałem i już nie chcę, opel grandland 103 tys i nawet kamery cofania nie ma, jeep compass - 120 tys manual w biedzie, francuzów nie uważam nie wiem czemu, zajarałem się jeszcze na nową rav 4 - ale zaczyna się od 110 tys klima zwykła kołpaki i manual. XV zaakceptowała szefowa i już tak zostało ..
  7. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    1.6 ma jeszcze przewagę ok. 20 tys. Nad 2.0 na dobre wczasy
  8. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    System nie rozpozna nowego źródła przy wyłączonym silniku.
  9. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Proponuję przewrócić ustawienia fabryczne w systemie multimedialnym. U mnie też było zacięcie i pomogło /pen 2GB/. Pena NIE wkładamy do wejść w podłokietniku. System nie rozpozna nowego źródła przy wyłączonym silniku.
  10. KrzysiekB

    Nowy XV II-generacji

    Jak swoim xv 1.6 jeszcze nie pojawiłem się na autostradzie, ale ma mazurskie kręte dróżki to świetny samochód. Szczególnie zimą i mokrą jesienią. Stabilnie pokonuje koleiny i trzyma się dobrze śliskiej lub mokrej nawierzchni. Co to przyspieszania to potwór to nie jest ale do przepisowej jazdy więcej nie potrzeba. Skrzynia ma zaprogramowane 6 wirtualnych przełożeń - chyba że ktoś jeździ w wciśniętym do podłogi gazem to zmiany przełożeń nie zobaczy, a silnik słychać będzie. Cvt to skrzynia w którą trzeba się wjeździć. To samo zaserwowała honda w Civic oraz toyoty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...