Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

37 minut temu, Adi napisał:

Tego gorszego od skody, za 250, o mało co kobieta po 50 by kupiła i zadała większego szyku niż 4 ringi za pińcet. A to na tym forum świętokradztwo ;)

Trochę nie o to chodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edwin, bądź facetem i wybierz jej auto, przekonaj ją że GLC to dramat, o kupe nawet nie myśl. Imho Masakra. Zresztą mi cholernie nie podchodzą wszelkie SUVy kupe, wyglądają jakby im coś na dupsku siadło i nie zdążyli wyklepać. Protoplastą tej bryły był chyba colin mcrea jak focusa lekko wydachował  

 

10e2f61ea7b2406ce8112f8856aa2bb1.jpg

 

 

a może sięgniesz głębiej to kieszeni i pójdziesz w levante ;) ? W korpo zawsze może powiedzieć że to psująca się włoszczyzna :)

Edytowane przez beben
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Giechu napisał:

A może DS 7? Moim zdaniem bardzo ładny SUV,

To prawda, mnie też się podoba. Macaliśmy na spocie prasówkę ostatnio nawet. Jedyne co bym zmienił to felgi. I jak popatrzyłem w cennik to niestety za drogi wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem architekci dostają rozne zlecenia.Tym razem tak sie złożyło ze po salonie Volvo mam zrobic koncepcje na rozbudowę salonu Jeepa i Alfa Romeo.Na parkingu salonowym stoi po jednej koniczynce.Mysle ze lepszej okazji do przetestowania QV Stelvio czy Giuli nie bedzie tym bardziej ze po tym jak kierownik salonu zobaczył czym przyjechaliśmy temat szybko przeszedł na samochody :) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, turdziGT napisał:

Tymczasem architekci dostają rozne zlecenia.Tym razem tak sie złożyło ze po salonie Volvo mam zrobic koncepcje na rozbudowę salonu Jeepa i Alfa Romeo.Na parkingu salonowym stoi po jednej koniczynce.Mysle ze lepszej okazji do przetestowania QV Stelvio czy Giuli nie bedzie tym bardziej ze po tym jak kierownik salonu zobaczył czym przyjechaliśmy temat szybko przeszedł na samochody :)

To będziemy czekać na relację :) Ciekawe czy przekonasz się do tych aut. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonywać myślę że nikt mnie nie musi zresztą jeździłem i Giulia i Stelvio oba po 280KM i byłem zachwycony problem tylko w tym że Alfa to auto nie na kraj gdzie mieszkam i nie z tymi taryfami celnymi.Niestety pod tym względem QV wychodzi tragicznie bo sporo więcej niż moje RS4 a na wydanie 750K na Stelvio bo tuż wychodzi po przeliczeniu mnie nie stać.Ale sprawdzić chętnie sprawdzę i myślę że się nie rozczaruje :)Takich okazji się nie marnuje :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lojszczyk dużo zależy od rozmiaru felgi, profilu opony, zawieszenia ... i oczywiście indywidualnych preferencji. Napisz do czego ta opona. Ogolnie runflaty są twardsze, masa nieresorowana większa i częśiej nie nadają się do naprawy po awarii ... co przy 4x4 może być problemem.

 

@carfit przeczytaj https://moto.rp.pl/biznes/16600-rzad-wrzuca-wsteczny-bieg-firmom-leasingowym-przedsiebiorcom

 

Cytat

Jakby tego było mało, resort finansów chce, żeby umowy zawarte lub zmienione w okresie od dnia ogłoszenia nowych przepisów w Dzienniku Ustaw (nie jest jeszcze znany) do dnia ich wejścia w życie były rozliczane na obowiązujących dziś zasadach tylko do końca 2018 r. Potem objęłyby jej już nowe przepisy.

 

 

A przepisy mogą opublikować np. już w październiku. Dociskanie śrubki trwa, kolejne opłaty, podatki, zmiany przepisów na mniej korzystne, ech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, subleo napisał:

@lojszczyk dużo zależy od rozmiaru felgi, profilu opony, zawieszenia ... i oczywiście indywidualnych preferencji. Napisz do czego ta opona. Ogolnie runflaty są twardsze, masa nieresorowana większa i częśiej nie nadają się do naprawy po awarii ... co przy 4x4 może być problemem.

 

@carfit przeczytaj https://moto.rp.pl/biznes/16600-rzad-wrzuca-wsteczny-bieg-firmom-leasingowym-przedsiebiorcom

 

 

A przepisy mogą opublikować np. już w październiku. Dociskanie śrubki trwa, kolejne opłaty, podatki, zmiany przepisów na mniej korzystne, ech.

 

Felgi są 18". Przejąłem wynajem długoterminowy na dwa lata. SUV waży 2t, więc nie jest ciężki. Potrzebuję ciągać przyczepę z łodzią.

Właśnie z powodu zapowiedzi zmian w przepisach podatkowych nie brałem leasingu. Już teraz wynajem jest rozliczany jak leasing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, chojny napisał:

No i jest wreszcie!

 

BMW X2 M35i
306 KM i 0-100 km/h w 4,9 s.

Ale niestety:

"Pod maskę nowego X2 M35i BMW włożył nie trzylitrową jednostkę B58, a dużo zwyczajniejszy silnik o typowej konfiguracji dwóch litrów i czterech cylindrów ułożonych poprzecznie"

To samo ma trafić do nowego M140i...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dottoree napisał:

Ale niestety:

"Pod maskę nowego X2 M35i BMW włożył nie trzylitrową jednostkę B58, a dużo zwyczajniejszy silnik o typowej konfiguracji dwóch litrów i czterech cylindrów ułożonych poprzecznie"

To samo ma trafić do nowego M140i...

 

I bardzo dobrze. 3L to za duży i za ciężki silnik na tak małe auto. 

 

2L, około 300KM i... EVO niet, STi niet...  a inni własnie się wbijają w tą opcje, która jest bardzo rozsądna. 

 

 

  • Smutny 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ayu napisał:

Co nie zmienia faktu, że dla mnie i moich potrzeb  X2 M35i to coś bliskiego ideału :wub:

 

Dokładnie... dla mnie też samochód idealny, dla wożenia tyłka plus psa? Nic więcej nie trzeba a w razie "W" i się fotele zwali i coś większego przewiezie. 

 

Normalnie jakbym widział starego Forka XT na sterydach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Dottoree napisał:

W sensie 2-litrowych, 300 konnych aut 4x4, np. GLA, A45, Seatow, VW itp. 

 

 

bo i konstrukcja podobna obecne BMW X1/X2 to już platformy z silnikiem umieszczonym poprzecznie napędem na przód z "dopinanym" tyłem

zdecydowanie bardziej kompaktowe auto zarówno pod względem długości jak i rozstawu osi (bez uszczerbku dla ilości miejsca w środku)

 

 

Godzinę temu, Dottoree napisał:

3L za duży...? Genialne się sprawdzał w M140xi

 

w tym wypadku silnik był umieszczony wzdłużnie (relatywnie dużo miejsca zajmował silnik + skrzynia) napęd na tył z "dopinanym" przodem  

następna BMW 1 odejdzie zapewne już od tego wzorca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...