Vercy Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 7 godzin temu, Subary napisał(a): Rozmiar oryginalnego radia nie jest 2DIN. Gdy montowałem tam zamiennik, wymieniałem ramkę na model bez uchwytu na kubek i trochę szlifowania. Ja mam bez uchwytu i to podobno to 2din Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Czekajcie bo już się zgubiłem z jednym tematem; US i JP mają daszki 2din; wiem, że przedlift nie ma 2din, tam jest jakiś inny rozmiar, a polift Europa ma 2 din czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) W dniu 2.03.2023 o 22:10, Vercy napisał(a): czy to możliwe, że tylna tablica rejestracyjna jest przykręcona na śrubie z nakrętką a nie na gwincie? Na przodzie jest listwa metalowa z dwoma nitonakrętkami a to wszystko jest przyczepione od zderzaka za pomocą elastycznych klipsów - bardzo nie polecam wkręcać nierdzewek - nie do wykręcenia bo koroduje tylko tulejka i zaciska śrubę która jest miękka i się ukręca. Wyciągniecie jej to był ine mały wyczyn. Żaden płyn do gwintów itp nie pomógł, na koniec na szczęście śruba wystawała poza tulejkę, brutalna siła, imadło i udało mi się ją wykręcić. będę miły i napiszę nr części 57790FA440 blaszka 57728FA000 klipsy EDIT: doczytałem ,że tylna - tam tuleki są elementem klapy bagażnika która lubi korodować pod tablicą. Edytowane 8 Marca 2023 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObywatelX Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Po wizycie u gazownika i wymianie filtrów na jeden dzień przestała działać instalacją LPG. Centralka zaczęła dziwnie mrugac po czym zgasla. Kolejnego dnia wszystko niby było ok z tymże z 2 kresek w baku zrobiły się 3. Poczytałem że to może kwestia masy. Wyczyściłem więc wszystkie styki przy klemach. No i teraz pokazuje mi pełny bak chociaż wiem że to niemożliwe. Na oko przewody wygladaja na całe ale wiadomo jak może być. Może ktoś na chłopski rozum wytłumaczyć jak sprawdzic to multimetrem? Sprawdzałem przeć interfejs STAGA no i jedyny błąd to brak napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Godzinę temu, ObywatelX napisał(a): Po wizycie u gazownika i wymianie filtrów na jeden dzień przestała działać instalacją LPG. Centralka zaczęła dziwnie mrugac po czym zgasla. Kolejnego dnia wszystko niby było ok z tymże z 2 kresek w baku zrobiły się 3. Poczytałem że to może kwestia masy. Wyczyściłem więc wszystkie styki przy klemach. No i teraz pokazuje mi pełny bak chociaż wiem że to niemożliwe. Na oko przewody wygladaja na całe ale wiadomo jak może być. Może ktoś na chłopski rozum wytłumaczyć jak sprawdzic to multimetrem? Sprawdzałem przeć interfejs STAGA no i jedyny błąd to brak napięcia. Multimetrem takim zwykłym nie sprawdzisz bo jak kabel będzie zgnity ale jedna żyła cała to pokaże przejście bo miernik nie obciąża go żadnym amperem. Zgnite przewody najlepiej sprawdzać za pomocą żarówki o prądzie co najmniej 0,5 A 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Czy to jest data produkcji paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 Jaki jest patent na wyjęcie tej bieżni łożyska z dupki skrzyni?Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 @Edmund Ja w takich sytuacjach zabezpieczam korpus przed odpryskami i spawam płaskownik w środek bieżni.Uwaga bieżnia może pęknąć i lub nawet odprysnąć kawałkiem metalu.Wtedy masz za co chwycić lub poprzez zrobiony wcześniej otwór w płaskowniku wkręcić szpilkę i mieć za co ciągnąć.Są zapewne specjalistyczne narzędzia, ale kilka razy w podobnych sytuacjach mi się udało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 W dniu 6.03.2023 o 01:10, Vercy napisał(a): polift Europa ma 2 din czy nie? Nie ma. Są przyciski od navi. Co nie znaczy, że nie da się włożyć 2din. Ale bez rżnięcia się nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 W dniu 10.03.2023 o 11:14, Edmund napisał(a): Jaki jest patent na wyjęcie tej bieżni łożyska z dupki skrzyni? Ogrzej obudowę, samo wypadnie Lub/i dźwignia cienkim narzędziem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Witam jestem nowy w temacie Subaru. Subaru Forester MY03 2.0 XT. Pytanie dotyczy szyberdachu. Wyczyszczony nasmarowany. Ale żeby się otwierał lub zamykał muszę cały czas klikać przełącznikiem. A gdzieś wyczytałem że w mojej wersji wystarczy przytrzymać przycisk i powinien do odpowiednich punktów otwierać i zamykać się sam. Czy ktoś coś podpowie? Dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 tak jest, czasem to wina kontaktów na rezystorze. On jest po lewej stronie przy tym małym schowku. Dochodzi do niego wtyczka. Ten rezystor odpowiada za wzięcie na siebie dużego prądu przy blokadzie silnika okien czy szyberdachu. Mi od wibracji popękały przewody przy wtyczce i przy obciążeniu podczas pracy szyby i dach chodziły coraz gorzej aż totalnie odpadł kabelek z przegrzania. tak to wygląda na schemacie 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 4 minuty temu, AdaSch napisał(a): tak jest, czasem to wina kontaktów na rezystorze. On jest po lewej stronie przy tym małym schowku. Dochodzi do niego wtyczka. Ten rezystor odpowiada za wzięcie na siebie dużego prądu przy blokadzie silnika okien czy szyberdachu. Mi od wibracji popękały przewody przy wtyczce i przy obciążeniu podczas pracy szyby i dach chodziły coraz gorzej aż totalnie odpadł kabelek z przegrzania. tak to wygląda na schemacie Dzięki za odpowiedź. A czy mógł byś w wolnym czasie pstryknąć fotkę tego przekaźnika. Bo tyle o ile na mechanice się trochę znam, o tyle elektryka już kuleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 to nie jest przekaźnik, to podłużny biały prostokąt z wtyczką z dwoma przewodami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 tu masz fotkę Electrical Problem - Power Windows Don't Work | Subaru Outback Forums 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 sprawdź kable i jakość kontaktu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 4 minuty temu, AdaSch napisał(a): to nie jest przekaźnik, to podłużny biały prostokąt z wtyczką z dwoma przewodami Ok będę szukał. Ale prościej by mi było zobaczyć czego szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Już jak wrócę do domu to przerobię ten wątek z linku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WestWolf Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Szybkie pytanie jakie największe opony i felgi w sensie szerokości idzie wpakować do oryginalnego forka sg polift mam 225x50x17 na feldze o et 40 myślę o 250x30-40x17-18 i et 30 moze 25. Zmieści się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris16 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 (edytowane) Z szybkich pytań czy te pierścienie sprężynujące trzymające przeguby wew. zostają w tylnym dyfrze czy powinny wyjść z przegubami ? Fura SF 99 125 km Edytowane 14 Marca 2023 przez kris16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) W dniu 13.03.2023 o 16:06, AdaSch napisał(a): sprawdź kable i jakość kontaktu. Dzięki znalazłem kable ok, kontakt też wydaje się być w porządku. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tej "kości" miernikiem? Jakieś inne pomysły? Może przełącznik albo coś w silniczku? Jak się ta "kość" nazywa, albo jakiś namiar może komuś zalega? Edytowane 15 Marca 2023 przez PawelLuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 14 godzin temu, kris16 napisał(a): Z szybkich pytań czy te pierścienie sprężynujące trzymające przeguby wew. zostają w tylnym dyfrze czy powinny wyjść z przegubami ? Fura SF 99 125 km Powinny zostać na wystającym wieloklinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris16 Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 1 godzinę temu, ipsx82 napisał(a): Powinny zostać na wystającym wieloklinie Mi zostały w dyfrze xDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris16 Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) Szybkie pytanie nie ma ktoś wałka do ustalania sprzęgła przy montażu potrzebuje go bo chce wymienić łożysko na kole zamachowym (wymieniam bo i tak zrzucam skrzynie ) ? albo gdzie to dorwać ? xD Edytowane 18 Marca 2023 przez kris16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 5 godzin temu, kris16 napisał(a): Szybkie pytanie nie ma ktoś wałka do ustalania sprzęgła przy montażu potrzebuje go bo chce wymienić łożysko na kole zamachowym (wymieniam bo i tak zrzucam skrzynie ) ? albo gdzie to dorwać ? Jaki rozmiar ma to łożysko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się