yaroz Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Odkręcić koło i zobaczyć, czynność niezbyt skomplikowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 34 minuty temu, yaroz napisał: czynność niezbyt skomplikowana Prawda, trzeba jednak wiedzieć na co się patrzy, a ja laik jak cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Jak odkrecisz koło to zobaczysz czy okładzina na klocku jest, czy już same blachy trą po tarczy hamulcowej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Nie musi odkręcać. Klocek jak i tarcze widać przy tej feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: Klocek jak i tarcze widać przy tej feldze Faktycznie wszystko widać. Da radę coś zinterpretować ze zdjęć? Tak czy siak jutro przejadę się do mechanika. Czy wystarczy zwykły czy jechać do specjalisty od Subaru? Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez Panzerpferd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Mieniaj klocuchy, pewnie wewnętrzny szoruje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Godzinę temu, koziolek napisał: pewnie wewnętrzny szoruje Dlatego lepiej jest odkręcić koło wtedy można zobaczyć jak wygląda klocek wewnętrzny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 1 minutę temu, yaroz napisał: Dlatego lepiej jest odkręcić koło wtedy można zobaczyć jak wygląda klocek wewnętrzny. Jutro jadę z tym do mechanika. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Faktycznie, to były klocki. Dzięki za pomoc. Kolejne doświadczenie zdobyte Auto teraz Warcy, Rycy lecz nie Csescy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thelyn Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Pytanie: czym zablokowac lusterka ? Bardzo lekko sie obracaja a przy ok. 80km/h skladaja mi sie dodam ze trzy sruby siedza mocno wkrecone i ani drgna...pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 mam pytanie odnośnie kabli zapłonowych, jest sens "zarażać" się sentechem ? - czy to zmiana siekierki na kijek - mam od nowości oryginalne kable (2007r) od dwóch lat na LPG i mam wrażenie, że już powoli się poddają. https://www.subarak.pl/silnik/1672-przewody-zaplonowe-sentech-do-subaru-imprezalegacyforester-25-usa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Witam, chce wymienić obudowę lusterka w forku SG tylko nie wiem jak zdemontować lustro i silniczek elektryczny. Czy lustro jest demontowane czy trzeba odkręcić razem z silniczkiem? czy jak pociągnę to urwe jakiś element? Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Z polifta ale pewnie tak samo to wygląda jak u Ciebie https://www.youtube.com/watch?v=3bCmFzQSYVQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Godzinę temu, mattipk napisał: Witam, chce wymienić obudowę lusterka w forku SG tylko nie wiem jak zdemontować lustro i silniczek elektryczny. Czy lustro jest demontowane czy trzeba odkręcić razem z silniczkiem? czy jak pociągnę to urwe jakiś element? Z góry dziękuję za pomoc Obudowę czy plastik od przodu? Plastik jest na zaczepy które trzeba nacisnąć w odpowiednim miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Ogólnie chce zrobić przeszczep zmienić czarną obudowę na lakierowaną i chcę przenieść bebechy z obecnego lusterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) @mattipkMam jedno luztro uszkodzone, możemy sie złapać w Piasecznie lub okolicy i zobaczysz sobie jak to wygląda. Jest to obudowa bez szkła i przedniego plastiku więc zobaczysz środek jak się dostać. Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez evi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 (edytowane) Czy ktoś ma zamontowany u siebie wydech MGmotorsport w Forku SG XT? U mnie wydech do kata wygląda ok, dalej jest już przeżarty. I są dwie opcje odcinka środkowego- z rezonatorem lub przelot. Nie chcę żeby było za głośno, ale żeby fajnie brzmiał, zastanawiam się czy brać środkowy OEM i końcowy MGm czy rezonator+backbox MGm? środkowy przelot pewnie już bardzo głośny jest? Edytowane 17 Sierpnia 2019 przez VEC litery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 (edytowane) 6 godzin temu, VEC napisał: Czy ktoś ma zamontowany u siebie wydech MGmotorsport w Forku SG XT? U mnie wydech do kata wygląda ok, dalej jest już przeżarty. I są dwie opcje odcinka środkowego- z rezonatorem lub przelot. Nie chcę żeby było za głośno, ale żeby fajnie brzmiał, zastanawiam się czy brać środkowy OEM i końcowy MGm czy rezonator+backbox MGm? środkowy przelot pewnie już bardzo głośny jest? Ja miałem downpipe OEM z katem, środkowy z rezonatorem MG i końcówkę Blitz Nur Spec i było fajnie, basowo, wystarczająco głośno. Teraz mam pełen przelot i do poprzedniego układu bym nie wrócił, chociaż drze się kosmicznie to brzmi totalnie inaczej. Odgłosy prosto z garów, jak ryczący lew, dodatkowo turbo cudownie słychać. W zestawieniu do przelotu, wydech z katami brzmi jakby ktoś petardę wrzucił pod wiadro i na nim usiadł. Słychać wybuch ale to nie to PS. Czy istnieją zaślepki przeciwmgielnych do SG XT ? Edytowane 17 Sierpnia 2019 przez The_Sickness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Gdy kręcę kierownicą, nawet delikatnie szybkimi ruchami podczas jazdy np w lewo tu czuć uciekanie tyłu auta w prawo analogicznie jest gdy kręcę prawo to tył ucieka w lewo. Przy bardzo zdecydowanych ruchach kierownicą zaczyna robić się nieciekawie, tak powiem delikatnie- dupą zarzuca. Co może być odpowidzialne za taki stan rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 2 godziny temu, yaroz napisał: Gdy kręcę kierownicą, nawet delikatnie szybkimi ruchami podczas jazdy np w lewo tu czuć uciekanie tyłu auta w prawo analogicznie jest gdy kręcę prawo to tył ucieka w lewo. Przy bardzo zdecydowanych ruchach kierownicą zaczyna robić się nieciekawie, tak powiem delikatnie- dupą zarzuca. Co może być odpowidzialne za taki stan rzeczy? Podejrzewam amorki, za bardzo pływa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 6 minut temu, aplam13 napisał: Podejrzewam amorki, za bardzo pływa. Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 27 minut temu, yaroz napisał: Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem . Miałem kiedyś takie objawy w poprzednim samochodzie i niestety jeden tylny amorek padł w większym stopniu niż drugi i podobnie się zachowywało, przyglądnij się czy nie masz wycieków, można skoczyć na skp zobaczyć czy oba (prawy=lewy) są na podobnym zużyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 20.07.2019 o 22:30, st981777 napisał: Łożysko wycisku sprzęgła ma luz na łapce, albo łożysko wałka sprzęgłowego w skrzyni. Zobacz czy łapka sprzęgła "lata" na odpalonym. Sprawdziłem tą łapkę z gumową uszczelką pod filtrem powietrza i jak tylko ją lekko dotknę to ten dźwięk ustaje, jak puszcze to powraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 17.08.2019 o 11:20, VEC napisał: Czy ktoś ma zamontowany u siebie wydech MGmotorsport w Forku SG XT? U mnie wydech do kata wygląda ok, dalej jest już przeżarty. I są dwie opcje odcinka środkowego- z rezonatorem lub przelot. Nie chcę żeby było za głośno, ale żeby fajnie brzmiał, zastanawiam się czy brać środkowy OEM i końcowy MGm czy rezonator+backbox MGm? środkowy przelot pewnie już bardzo głośny jest? Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu. Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edgar Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 17.08.2019 o 16:01, The_Sickness napisał: PS. Czy istnieją zaślepki przeciwmgielnych do SG XT ? Internet pokazuje, że istnieją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się