Blixten Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 22 minuty temu, aflinta napisał: Gorące drobiny metalu mogły powstać też podczas obróbki otworu pilnikiem Niezła musiała być prędkość tego pilnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 1 minutę temu, Blixten napisał: Niezła musiała być prędkość tego pilnika No taka jak szlifierki No nie mam innego pomysłu.... no chyba, że ktoś coś robił szlifierką obok zupełnie nie związanego z tematem... Ale ślad raczej by miał inny przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Jeśli byłaby to rdza wynikająca z korozji materiału pod spodem, tj elementu auta to byłaby widoczna perforacja lakieru raczej i nawet po polerce było by coś widać, przyjrzyj się z bliska jak to wyglada po naprawie. Mogl to jednak byc pył metalu który przykleił sie po jakiś pracach montażowych do świeżego lakieru i potem zardzewiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) W dniu 21.03.2019 o 22:22, FanSub napisał: Albo Mazdy... a to na dowód, że Mazdy nie rdzewieją: Zdjęcie zrobiłem 2 lata temu - założę się, ze stoi tam do dziś tak samo dobrze zachowana Edytowane 24 Marca 2019 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 23 godziny temu, aflinta napisał: No taka jak szlifierki No nie mam innego pomysłu.... no chyba, że ktoś coś robił szlifierką obok zupełnie nie związanego z tematem... Ale ślad raczej by miał inny przebieg. Jeszcze mój drugi pomysł to środek konserwujący/antykorozyjny, który poszedł też na lakier podczas zabezpieczenia otworu a potem przereagował z solą, słońcem, wodą.... Choć na zdrowy rozum taki środek powinien zostać przezroczysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Witam. Wczoraj jadąc autostradą na 6 biegu nagle bieg wyskoczył wbilem go jeszcze raz znowu wyskoczył chcac jechac na 6 biegu musiałem trzymać lewarek ręką. Pacjent to xv SBD czy miał ktoś podobny przypadek z was i może coś doradzić co się mogło popsuć. Z góry dziękuję za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Do sprawdzienia dolna czesc lewarka tzn ta ktora jest pod plastikami ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem w ostatecznosci skrzynia - oby nie skrzynia bo tanio nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 2 godziny temu, Karas napisał: Do sprawdzienia dolna czesc lewarka tzn ta ktora jest pod plastikami ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem w ostatecznosci skrzynia - oby nie skrzynia bo tanio nie bedzie Dzięki za podpowiedz . Też mam nadzieję że to może jakieś ciegno. Bo stało się to nagle wcześniej nie zdarzyło się to ani razu a xv ze mna od nowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 W dniu 28.03.2019 o 08:29, Karas napisał: Do sprawdzienia dolna czesc lewarka tzn ta ktora jest pod plastikami ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem w ostatecznosci skrzynia - oby nie skrzynia bo tanio nie bedzie No i tanio nie jest poszedł tryb 6 biegu i jeszcze parę rzeczy już nie pamiętam dokładnie jakie Koszt ok 4000 zł. Skrzynia wytrzymała 140 tyś. No cóż troszke mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Faktycznie niefart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) przykra sprawa. Auto się psują i nic nie poradzisz. Olej w skrzyni był regularnie wymieniany ( co 60k km )? Czy przypadkiem taniej nie wyszedłby zakup używanej skrzyni z forka SBD i przełożenie? Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Karas napisał: przykra sprawa. Auto się psują i nic nie poradzisz. Olej w skrzyni był regularnie wymieniany ( co 60k km )? Czy przypadkiem taniej nie wyszedłby zakup używanej skrzyni z forka SBD i przełożenie? Olej wymieniany regularnie . Myślałem też o skrzyni używanej ale nigdy nie wiesz na co trafisz tu po naprawie bede miał gwarancją na skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Ciekawe, żona melduje, że jej wyskakuje ’jedynka’. Tylko w jednym miejscu, w tych samych okolicznościach. Muszę to sprawdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Knurek1111 napisał: Ciekawe, żona melduje, że jej wyskakuje ’jedynka’. Tylko w jednym miejscu, w tych samych okolicznościach. Muszę to sprawdzić... Oj . Mi też 6 bieg wyskakiwal tylko na autostradzie pod obciążeniem po mieście jeździłem bez żadnych problemów na ladowkach w Niemczech nie było problemu z 6 biegiem no ale tam się ledwie turlal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) 19 godzin temu, pino napisał: tu po naprawie bede miał gwarancją na skrzynie raczej na to co zostało w niej wymienione/naprawione . Jak padnie inny tryb zabawa od nowa. Osobiście szedłbym w używkę.Ze względu na pewną przypadłośc tego silnika i koszta jego naprawy duża cześć uszkodzonych aut idze na części i można wyrwac skrzynie w dobrym stanie za nieduże $$ . Fakt z troche innym przełożeniem bo albo z imprezy albo z forka ale to imo bez znaczenia przy takim momencie jaki jest w sbd Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 W dniu 22.04.2019 o 08:02, pino napisał: No i tanio nie jest poszedł tryb 6 biegu i jeszcze parę rzeczy już nie pamiętam dokładnie jakie Koszt ok 4000 zł. Skrzynia wytrzymała 140 tyś. No cóż troszke mało Jeśli serwisowales auto w serwisie Subaru, to spróbowalbym zwrócić się z prośbą do SIP o choćby częściową partycypację w kosztach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Tak informuje Mazda : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Na karoserii mojej CX-5 z 2013 roku nie ma śladu rdzy. Podwozie zaraz po zakupie zostało dodatkowo zabezpieczone i też jest wolne od rdzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 100.000 km , jutro wymieniam łożysko koła z przodu (prawe). Poza tym ok. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 W dniu 15.05.2019 o 21:28, meci napisał: 100.000 km , jutro wymieniam łożysko koła z przodu (prawe). Poza tym ok. Czy wpadłeś może w jakąś dziurę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Ciężko powiedzieć , czy wpadłem w dziurę. Korzystam z XV zgodnie z jego możliwościami , co nie oznacza ,że jakoś brutalnie go traktuję. Sporo jazd po szutrowych ,nieutwardzonych nawierzchniach i gorszych drogach powiatowych + dwa razy Plejady na turystyczno- terenowej . To jest drugie łożysko ,które wymieniłem w tym aucie . Poprzednio prawe tył przy 97.000 km teraz prawe przód przy 100.500 km . Poza tym kompletnie bezawaryjne auto, aż moi znajomi dziwią się że tak długo trzymam auto od nowości ;). Obecnie 7 rok eksploatacji . Na razie nic nowego w Subaru dla mnie nie mają ,a na inną markę nie chcę zmieniać . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 u mnie przy przebiegu okolice 65k km wkoncu skonczyły się fabryczne przednie klocki hamulcowe razem z tarczami - ranty po 1 mm z przodu i z tyłu tarczy, olej wymieniony razem z filtrem po raz kolejny na M1 0w40 , 2 szpilki w przednich kołach z winy spieszących się wulkanzatowór i tyle i zepsuc się nie chce .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Karas -a u mnie, akumulator wciąż od nowości (ponad 85% sprawności). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 30 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Z ostatnich "istotnych napraw" - bezpłatna wymiana włącznika świateł stóp w ramach akcji przywolawczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W dniu 19.05.2019 o 14:14, Karas napisał: u mnie przy przebiegu okolice 65k km wkoncu skonczyły się fabryczne przednie klocki hamulcowe razem z tarczami - ranty po 1 mm z przodu i z tyłu tarczy, olej wymieniony razem z filtrem po raz kolejny na M1 0w40 , 2 szpilki w przednich kołach z winy spieszących się wulkanzatowór i tyle i zepsuc się nie chce .... Karas, czy milimetrowe ranty dyskwalifikowały tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się