Jump to content

MichałXT

Nowy
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About MichałXT

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    centrum

Recent Profile Visitors

141 profile views
  1. 1.6 bez turbo, te klilkanaście zmian w silniku , dało sporo,
  2. Jeździłem ostatnio tym nowym XV, rewelacyjne auto, Subaru wróciło do dawnej tradycji, nowa płyta podłogowa, sztywna , zawieszenie 2 półki wyżej, .. Chyba tego brakowało , tej prawdziwej japońskiej subarowatości ... co przekłada się na odczucia z jazdy ...
  3. Mam pytanie czemu dopiero teraz kolega opisuje takie rzeczy , czym teraz jeździ ? czy ma dalej to auto ? ,,Subaru XV 1.6 z salonu wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji'' Prawdziwy tytuł tematu : Subaru XV 1.6 po gwarancji , z 2013r, wyszedł nowy model więc odgrzewamy starego kotleta.
  4. MichałXT

    Audio w subaru

    Tak montowal w Levorgu i nowym XV 2019, teraz są konstrukcje modułowe, ramka i kable do danego , we wszystkich starszych modelach kupuje się ramki i kable i w Subaru póki co można do każdego modelu zamontować, W zestawie jest cały zestaw kabli i przejścówek do 3 modeli bodajże, także fabryczna kamera, USB, wszystko chodzi, montaż około 30 minut.
  5. MichałXT

    Audio w subaru

    Witam, Znajomy ostatnio montował urządzenie GMS 8910, 8 rdzeni 4GB Ram, wbudowany procesor , jakość dźwięku masakruje Pioneera za 3500zł , którego miał wczesniej, produkt z polskiej dystrybucji 2 lata gwarancji, prędkość działania jak nowy smartfon.. To jest 10 cali ale mają też z normalnym wymiarem, http://www.gms.pl/pl/173/GMS_8901_Connect
  6. Samo auto rewelacja, prowadzenie 5+, ultra niskie opory toczenia , aczkolwiek znacznie cichszy od np .Suzuki Vitary nowej, fakt porównuje do mojego auta wyciszonego na 3 warstwach mat..
  7. Realnie wygłuszałem już kilka swoich aut, najskuteczniejsze jest dokładne wyklejenie nadkoli, bagażnika, jeżeli chodzi o audio można zakupić głośniki za 300zł które zagrają jak inne za 1000zł, Jechałem ostatnio levorgiem , mega głośny , silnik super, ale przód przy 140km/h z wiatrem hałas ogromny..szum od kół
  8. A nie lepiej kupić ramkę od starego forestera różni się minimalnie i zamontować dobre stabilne radio z AutoMapą ?? STARE RADIO TO PORAŻKA, zawieszające się foldery i USB, .. ADAYO wygląda i ma takie same funkcje jak GMS , robiłem też przymiarkę do Kenwooda ale z ramką wygląda to brzydko, stacja ma wejścia z tyłu na USB i wszystko działa ( USB w schowku) kierownica , no i jakość dźwięku na tych samych głośnikach bardzo duża różnica w stosunku do oryginału, Dodatkowo będzie pełne wygłuszanie i zmiana głośników z przodu i tyłu, w chwili obecnej jest tylko wytłumiony bagażnik i przy okazji wymiany radia pianki wygłuszające zostały zapakowana na maxa pod deskę i nic już nie stuka pod deską , spasowanie ADAYO CE4KK2 z deską co do milimetra , kolorystycznie także , gałki i lekki grafit wygląda estetycznie. wkurza mnie tylko dyndający panel sterowania od systemu ratunkowego , panel odklejał się w lato codziennie,.. czy u was także ten panel od systemu montowany fabrycznie w Subaru tak dynda ??? wydaje mi się że to trzeszczenie co miałem pod deską od nowości to robota kogoś kto montował system ratunkowy ....
  9. Teraz już rozumiem .. Wiem co jest przyczyną wydmuchiwania uszczelki , czy też desynchronizacji silnika, być może przekręcanie panewki jest także tego konsekwencją. Bark wtrysku bezpośredniego, jest bezpośrednią przyczyną problemów w tych silnikach, we wtrysku pośrednim kiedy przelewa mieszankę , gromadzi się jej zbyt dużo i bum, ciśnienie rozsadza dany obszar, tak jest to wytłumaczone na stronie firmy z USA która poprawia fabrykę.. https://www.facebook.com/IAGPerformance
  10. Teraz już rozumiem temat , doczytałem że 2.5XT miały problemy, i fabrycznie są źle składane, stąd muszą być problemy, i jak znajdziemy dobrego mechanika który to raz jeszcze poskłada będzie good .. silnika padają bo jakiś ekspert korporacyjny wziął kasę za to żeby zastosować zamiennik , prawie taki sam..to by się zgadzało , ...już wiem o co chodzi..
  11. Z ciekawości zapytam , po jakim przebiegu nastąpił UPG ?
  12. Znalezione w internecie test tarcia elementów metalowych , w rolach głównych oleje: Shell, Castrol, Mobil i Motul. zdecydowanie wygrywa Motul. Nie jestem fanej Rosyjskich pomysłów ale ten test jest ciekawy:) Praca oleju w wysokiej temperaturze , CASTROL i fabryczny olej BMW: I tu jeszcze jeden filmik który jest ciekawy:
  13. MichałXT

    Forester MY2015

    @@MichałXT, Ciepło zawsze unosi się, nie opada, ani tym bardziej cytuję:' ulatnia dołem' (!?), turbosprężarka najzwyczajniej jak fajera pięknie podgrzewa to co znajduje się nad nią - nie jestem tym faktem zachwycony. Rozumiem nawet bezmierne zachwyty nad XT wobec wersji wolnossącej ale nie naginajmy fizyki i rzeczywistości. Jakby co link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwekcja Kwestia pokonywania autem wody w średnim terenie również wobec powyższego nie napełnia optymizmem. Szczerze mówiąc fakt umieszczenia turbokompresora tak nisko bardzo mnie martwi i nie wiem czy w tej konkurencji (pokonanie brodu) wolny ssak nie jest po prostu bezpieczniejszy. Przy okazji wymiany ciepła - całościowo jeszcze: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiana_cieplna Jeżeli chodzi o jazdę w terenie i brodzenie to może i racja, że wolnyssak bez turbiny będzie bezpieczniejszy, ale czy kupując XT na 19'' feldze ktoś szykuje się na brodzenie ?? może 2% klientów , ... A CZY PAN MECHANIK SŁYSZAŁ KIEDYŚ O DYFUZORACH ?? KTÓRE FORMUJĄ STRUMIEŃ POWIETRZA POD SAMOCHODEM I CAŁE CIEPŁO ODPROWADZANE JEST DOŁEM ???????????????A DYFUZOR FORMUJE STRUMIEŃ POWIETRZA ABY WYKORZYSTAĆ PODCIŚNIENIE ZA SAMOCHODEM I ZWIĘKSZYĆ WYCIĄG I CYRKULACJĘ SPOD SILNIKA ????????????? Jeśli Pan mechanik uważa że ciepło oddawane jest górą to się podwójnie myli , Tak wygląda dyfuzor : No i odpowiedź na pytanie jak zachowuje się turbina pod silnikiem a jak w komorze silnika ,..
×
×
  • Create New...